quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Ja...je wordt toch echt weer op DK zijn overlijden gedrukt, maar het was een hele mooie dienst voor oma, met mooi gesproken woorden en ook wat symbolieken...en daarna een brabantse koffie tafel.quote:
Mijn benen staan al vol krasjes van te spelenquote:
tja dat hoort erbijquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mijn benen staan al vol krasjes van te spelen![]()
Heeft scherpe nageltjes
Ja, ze worden vaak als laatste uit een nestje gekozen omdat ze minder opvallen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:41 schreef Bamba het volgende:
Wat een mooierdHij lijkt op de mijne
Maar alle zwarte katten lijken wel op elkaar denk ik
zelfs ik ben er klaar mee. En dat terwijl ik toch Mr ZP ben volgens vele.....en ik ben ook van FB gegooid door iemand. Maar vervolgens via priveberichten hebben we een normaal gesprek over ZP.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:43 schreef Bamba het volgende:
Trouwens, die hele zwarte pieten kwestie begint wel sneue vormen aan te nemen op m'n tijdlijn op fb. Ik zie racistische tegeltjes voorbij komen en mensen die elkaar serieus van fb gooien omdat ze het niet eens met elkaar zijn. Ik vind het hele gedoe ook belachelijk, maar mensen laten nu precies zien dat ze wel degelijk racistisch zijn en niet doordat ze zwarte piet leuk vinden
![]()
Ze zijn ook moeilijk te fotograferenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, ze worden vaak als laatste uit een nestje gekozen omdat ze minder opvallen...
Zo heeft de dame mij wijsgemaakt die het nestje gevonden heeft op haar oprit
Ik vind het echt heel erg sneu worden. Wat laten mensen zich kennen zegquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
zelfs ik ben er klaar mee. En dat terwijl ik toch Mr ZP ben volgens vele.....en ik ben ook van FB gegooid door iemand. Maar vervolgens via priveberichten hebben we een normaal gesprek over ZP.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:45 schreef Toekito het volgende:
Alleen vrijdag de 13de wil ik geen zwarte kat
ik ben van mening dat door De Club en het Sintjournaal de pieten al veel moderner en veranderd zijn en dat het keer klaar is met aanpassen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg sneu worden. Wat laten mensen zich kennen zeg
humor is ineens ver te zoeken. En idd de Moslims hoor ik niet in deze kwestie en als ik ze hoor is het vaak "wat een gedoe, laat het feest blijven zoals het is".quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:47 schreef Bamba het volgende:
Het enige wat ik op fb heb gedeeld is van het suikerfeest verbieden, omdat diabetici er aanstoot aan nemen, maar dat is puur omdat ik zelf diabeet ben. Vond 'm wel grappigMaar mensen schijnen niet te begrijpen dat juist de moslims er nu helemaal niks mee te maken hebben, of de mensen uit Afrika. Dat stoort me wel, die kortzichtigheid.
Ik kan best wel begrijpen dat buitenlandse mensen even vreemd staan te kijken van een zwarte piet, vooral als het daarna vertaald wordt naar "Black Pete" Dat staat ook gewoon racistisch. Maar de reset van de wereld heeft niks te maken met onze tradities en de (meeste) mensen in Nederland weten waar Zwarte Piet voor staat. Ze zouden het eventueel wel naar alleen "Piet" kunnen ombuigen. Maar ergens vind ik ook dat Nederland gewoon eens ballen moet hebben en onze tradities ook in ere moet kunnen houden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben van mening dat door De Club en het Sintjournaal de pieten al veel moderner en veranderd zijn en dat het keer klaar is met aanpassen.
En toen ik daarna een liedje van de Verantwoorde Sint cd postte was ik ineens een vriendin "kwijt". Prima, als men geen humor heeft....
De man in kwestie (ik ben z'n naam even kwijt) was vorig jaar ook al bezig, maar nu is het een keer opgepakt en helemaal opgeblazen. Krijg je als je zulke mensen een podium geeft. Er zijn altijd medestanders. En wij laten ons er helemaal door over opwinden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap ook helemaal niet waar die discussie ineens vandaan komt. Het is een kinderfeest, moeten we alle kinderen nu Sinterklaas afnemen?
Oh da's handig ja. Leuk ook voor je kinderen dat het even niet uitkwamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:03 schreef Adnap het volgende:
en dan heb je ipv een kindloze dag ze ineens thuis.....kwam niet uit
pmquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh da's handig ja. Leuk ook voor je kinderen dat het even niet uitkwam![]()
Ik neem aan dat je het over je ex hebt?![]()
quincy was in 2011 bij landelijke intocht opgepakt om zijn shirt Zwarte piet is racisme.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:53 schreef Bamba het volgende:
[..]
De man in kwestie (ik ben z'n naam even kwijt) was vorig jaar ook al bezig, maar nu is het een keer opgepakt en helemaal opgeblazen. Krijg je als je zulke mensen een podium geeft. Er zijn altijd medestanders. En wij laten ons er helemaal door over opwinden.
Ja zie je, hij is idd al langer bezig. En nu is het een keer opgemerkt en helemaal opgeblazen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
quincy was in 2011 bij landelijke intocht opgepakt om zijn shirt Zwarte piet is racisme.
vorig jaar was die nergens in de media volgens mij. Of had ik dat gemist door narcose e.d.?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja zie je, hij is idd al langer bezig. En nu is het een keer opgemerkt en helemaal opgeblazen.
Ik zag alleen op zijn twitter dat hij toen bezig was geloof ik, maar pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
vorig jaar was die nergens in de media volgens mij. Of had ik dat gemist door narcose e.d.?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:15 schreef Opnieuw-energie het volgende:
O lieve Sint, u die ons zag in het volle licht.
U gaf ons een taak zo vol van licht.
Op donkere nachten vervulde ons de plicht,
Niet op te vallen in het schemerlicht.
Zo geschiede onze taak.
Dalen in de schoorsteen vol met roet.
Zo ontstond ons nieuw gezicht, vol met zwarte roet!
was niet van plan je vast te pinnen. Of valt er iets mee te winnen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zag alleen op zijn twitter dat hij toen bezig was geloof ik, maar pin me er niet op vast.
Denk het niet, ik doe het niet zo goed als wand decoratie ben ik bangquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
was niet van plan je vast te pinnen. Of valt er iets mee te winnen?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:18 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Sinterklaas ook weer gered!
stel je niet aan johquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Denk het niet, ik doe het niet zo goed als wand decoratie ben ik bang
Ahwquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Zoals beloofd...foto's
Meet Flynn
Hij voelt zich al goed thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zijn speeltjes is hij al te wild geweest...dus vandaag eventjes kijken naar nieuwe (stevigere) toys
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:23 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve wensen. En aan het ons denken![]()
Het was mooi, maar ook erg beladen. Dit omdat Dk ook veel genoemd werd. En na afloop zijn we met de familie incl oom, tante , neven, nichten naar zijn graf gegaan om daar de bloemen neer te leggen. Oma is nl gecremeerd en we weten zeker dat ze het fijn had gevonden.
Daarnet mijn medicatie zelf geprikt en tot nu toe so far so good.
Heb alleen flink pijn in mijn rechter bil vanwege de injectie prednison gisteren
wat een schatje. hij is blijkbaar nog jongquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Zoals beloofd...foto's
Meet Flynn
Hij voelt zich al goed thuis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zijn speeltjes is hij al te wild geweest...dus vandaag eventjes kijken naar nieuwe (stevigere) toys
pas je een beetje op dat je daarna niet moet puken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:39 schreef Toekito het volgende:
Wow zie net dat er een burgertent vlakbij De Kuip zit die 1 kg aan Burger verkooptik weet wat ik straks ga bestellen. Die moet ik testen.
uhhh vraag eens aan oa Roos, Cat, Greys en Takke naar mijn eetlustquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
pas je een beetje op dat je daarna niet moet puken?
heb je zo'n grote maag dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhh vraag eens aan oa Roos, Cat, Greys en Takke naar mijn eetlust
Denk je om je hart?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:39 schreef Toekito het volgende:
Wow zie net dat er een burgertent vlakbij De Kuip zit die 1 kg aan Burger verkooptik weet wat ik straks ga bestellen. Die moet ik testen.
eet het niet elke dag hoorquote:
Das net een kliko, die blijft maar schuivenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
uhhh vraag eens aan oa Roos, Cat, Greys en Takke naar mijn eetlust
Probeer ik te doen... want soms zie ik hem bijten aan de plantjesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ahw
Jaag je hem al wel uit de planten?
Hij is 3 maandenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
wat een schatje. hij is blijkbaar nog jong
Trainen met de plantenspuitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Probeer ik te doen... want soms zie ik hem bijten aan de plantjes![]()
Moest hij een stukje opgegeten hebben, zou dit echt kwaad kunnen?
Ik heb geen verstand van planten, dus geen idee wat voor soorten je hebt staan... over het algemeen valt het wel mee met direct doodvallenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Probeer ik te doen... want soms zie ik hem bijten aan de plantjes![]()
Moest hij een stukje opgegeten hebben, zou dit echt kwaad kunnen?
aha net zoals m'n broer maar da's dan ook ons "vuilnisvat"quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das net een kliko, die blijft maar schuiven
hoor wie het zegtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Das net een kliko, die blijft maar schuiven
nomnomnomnomquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:39 schreef roos85 het volgende:
Wat denken jullie van meet bij de Shabu?
ik gebruik daarvoor een Kiala-punt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:29 schreef roos85 het volgende:
*zucht...
Echt sommige postbodes.. heb nu al tweede keer in een zeer korte tijd dat ik niet thuis was toen er een pakketje werd bezorgd, ik met de track&trace code wel zie dat het is afgeleverd.. maar er geen briefje in de bus zit waar het pakketje iskan ik straks de flat weer door
Dat kon bij die bestellingen geloof ik niet, anders ga ik dat maar doen voortaan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik gebruik daarvoor een Kiala-punt.
Daar lijkt 'ie wel op he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:42 schreef sararaats het volgende:
[..]
The Nightmare Before Christmas?
Ik lees alleen even bij want zit op een verjaardag maar een Shabumeet is altijd goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:39 schreef roos85 het volgende:
die is er ook nog, no worriesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De bovenkant van z'n hoofd, wat doe je
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:42 schreef Toekito het volgende:
Damn die burger heb gewonnen. Eens maar nooit weer.
tochquote:
Have fun! Ik ben vandaag hele namiddag wezen 'shoppen' voor de nieuwe katquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:15 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeienavond! Zometeen naar een verjaardag, weer gezellig bijkletsen met wat vrienden en bekenden.
Dat valt me nou weer tegen van jequote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:39 schreef roos85 het volgende:
Hij is leuk!quote:
niet alleen jou.....ben teleurgesteld in mezelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |