SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Statham![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 22:01:32 ]
Dan kun je ook nog kiezen uit Groot of Klein Hengeloquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moest even kijken waar Hengelo lag en hoever rijden
ik type in maps: Hengelooo
Zullen wij knuffelseksen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef rhubarbje het volgende:
Vrijdag avond sad op de bank avond met chips en me daarna dikvoelen avond
Hengelo Gelderland nietquote:
Correctie voor deze mierenneuker hier:quote:
mooiquote:
Klopt. Goedkoop tanken, goedkope winkels, goedkope zwembaden en goedkope dierentuinen om de hoek!quote:
quote:
wie dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mooiOP-hunk mag wel een keer
Zo'n foute man waar jij op valt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hengelo en Hengelo liggen dicht bij elkaar volgens Peu, niets is ver in NL toch?
hehe hehe ze zei neuken!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Correctie voor deze mierenneuker hier:
Hengelo OV is deze kant op
slash natuurlijkquote:
godver, 2e keerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hengelo en Hengelo liggen dicht bij elkaar volgens Peu, niets is ver in NL toch?
Eric Corton?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. Goedkoop tanken, goedkope winkels, goedkope zwembaden en goedkope dierentuinen om de hoek!
past wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Past dat? Geen wonder dat je die Lancia rijdt.
ja.. Dat doe ik voorlopig ook maar even nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n foute man waar jij op valt.
Geeft niet. Alleen toffe mensen wonen aan de grens van duitslandquote:
neequote:
Have funquote:
Voor mij hebben ze een uitzondering gemaaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geeft niet. Alleen toffe mensen wonen aan de grens van duitsland
'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Proest*quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel ten zuiden van Drenthe dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet...
De OP blijft leeg
Mensen uit rotterdamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel ten zuiden van de Waal dan.
Primaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel ten zuiden van Drenthe dan.
statham is ook wel jummie?quote:
die dan?quote:
Ilsequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje ik zit gewoon the voice te kijken omdat ilse delange zo cute is
ik moet haar nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
Oh, die vind ik irritant.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
blond en broekie.. Ik zeg neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
How about Mike Vogel?![]()
[ afbeelding ]
neee juist zo schattig als ze praatquote:
Mike een broekiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
blond en broekie.. Ik zeg nee
Wacht, ik ga wat voor je zoeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
34 is een broekkie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Statham is trouwens geen 1.80 of groter hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
How about Mike Vogel?![]()
[ afbeelding ]
Zo praat ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neee juist zo schattig als ze praat
Statham is 1,74 geloof ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Statham is trouwens geen 1.80 of groter he
Datquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neee juist zo schattig als ze praat
Ik ook. Almelo is hier ja ook om de hoekquote:
echt?quote:
Blond: check.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je moet dan ook wel een beetje 'blond' doen he
Nee dat is voldoende hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blond: check.
Blond kunnen doen: check.
Twents accent: check.
Nog meer?
kun je zingen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blond: check.
Blond kunnen doen: check.
Twents accent: check.
Nog meer?
Ik denk van wel, maar dat heb ik nog nooit echt laten beoordelenquote:
ik denk ook altijd van wel maar ik schijn echt enorm vals te zingenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar dat heb ik nog nooit echt laten beoordelen
Oh, dat is wat lastiger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef rhubarbje het volgende:
Maar je moet dan ook wel een beetje 'blond' doen he
Ik heb echt geen ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk ook altijd van wel maar ik schijn echt enorm vals te zingen
maar fuck dat, ik word er blij van
Begin van de week welquote:
ik heb ook tentamens volgende weekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begin van de week wel
Maar einde van de week niet. Keihard geleerd voor mn tentamens volgende week
Jij?
Join the clubquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Begin van de week wel
Maar einde van de week niet. Keihard geleerd voor mn tentamens volgende week
Iedereen met tentamens?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook tentamens volgende week
waar gaan die van jou over?
Veiligheidskunde, Inleiding Recht en Beleidskunde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb ook tentamens volgende week
waar gaan die van jou over?
Op zaterdag tentamen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Join the clubik heb morgen de laatste, en dan even een periode rust
Ja hequote:
Oooohnoh. Dat is dan wel weer lekker!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja he![]()
maargoed, na morgen wel soort van 8 weken vakantie
Liever dat dan Beleidskunde. Inleiding Recht en Veiligheidskunde.quote:
whaha ik zag ze staan ergens en toen dacht ik 'zou ik het daar op redden?' maar ik vermoed van nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon de nul tot nu stripboeken lezen
zekersquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oooohnoh. Dat is dan wel weer lekker!
nee, ik vond recht echt een bitchquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liever dat dan Beleidskunde. Inleiding Recht en Veiligheidskunde.
Ruilen?
Je zult je nog verbazen eroverquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik zag ze staan ergens en toen dacht ik 'zou ik het daar op redden?' maar ik vermoed van niet
Daar red je alles meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha ik zag ze staan ergens en toen dacht ik 'zou ik het daar op redden?' maar ik vermoed van niet
Wiskundequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zekers![]()
maarja, ik moet morgen wel echt een te sick tentamen makenover modellen enzo
en dan geen fotomodellen, maar wiskundige
Ik vind Beleidskunde meer een bitch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee, ik vond recht echt een bitch
het gaat helaas wat dieperquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daar red je alles mee![]()
mijn eindtentamens op gemaakt
daar heb ik geen ervaring meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wiskunde
[..]
Ik vind Beleidskunde meer een bitch.
Dat is goed balen danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het gaat helaas wat dieper
maar de grote lijnen zullen er wel in staan ja
Recht is er een eitje bijquote:
ach ja ik ken de grote lijnen ook nietquote:
ga kopen danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ach ja ik ken de grote lijnen ook nietdus ik was er vast toch wel mee geholpen
Die is vrij bekend.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
ik hoorde vandaag trouwens echt de meest grove opmerking op de uni
Ik was aan het leren met wat vrienden in de UB, zeg ik: Ja, ik kan me echt niet concentreren man...
reactie: Misschien moet je dan maar naar een concentratiekamp
ik keek echt zo van:________!!
ik had die echt nog nooit gehoordquote:
Ken 'm ja. Gaat echt net te ver.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
ik hoorde vandaag trouwens echt de meest grove opmerking op de uni
Ik was aan het leren met wat vrienden in de UB, zeg ik: Ja, ik kan me echt niet concentreren man...
reactie: Misschien moet je dan maar naar een concentratiekamp
ik keek echt zo van:________!!
ik vind heel veel niet kunnen maar dat is de wereld vaak niet met mij eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had die echt nog nooit gehoord![]()
![]()
vond hem stiekem ook niet kunnen
Ik heb dat vaak juist andersom. Ik vind heel veel wel kunnen, maar dat is de rest dan weer niet met mij eens.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind heel veel niet kunnen maar dat is de wereld vaak niet met mij eens
dat blijft erg jammer. Dat ie behaard is ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Statham is trouwens geen 1.80 of groter he
Noem eens een voorbeeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind heel veel niet kunnen maar dat is de wereld vaak niet met mij eens
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Billy Burke dan GvsE?
[ afbeelding ]
vrouwen die boeren,quote:
ow godquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
wat vinden jullie trouwens van zwarte piet?
Alle ophef niet waard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
bijna allemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen die boeren,
vloeken in het openbaar
woorden als 'slet' als een koosnaampje gebruiken
woorden als gay of homo gebruiken als scheldwoord/iets negatiefs uit te drukken
seksisme
mensen die deelnemen aan discussies terwijl ze niet snappen wat er aan de hand is (bijv over zwarte piet)
Ik snap gewoon niet waar men zich druk om maaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Als je dat echt wil weten moet je mijn reacties maar eens opzoeken in dat topic daarvanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik maak me schuldig aan twee en drie, ben je nu op me afgeknapt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen die boeren,
vloeken in het openbaar
seksisme
mensen die deelnemen aan discussies terwijl ze niet snappen wat er aan de hand is (bijv over zwarte piet)
En welke zijn dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik maak me schuldig aan twee en drie, ben je nu op me afgeknapt?
Wat gebruik jij dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
hoe kun je slet nou als koosnaampje gebruiken?
nee, ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar jouquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik maak me schuldig aan twee en drie, ben je nu op me afgeknapt?
1,2,3.. Checkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen die boeren,
vloeken in het openbaar
seksisme
makkelijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
In bepaalde situaties kan dat best.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Ergens heb ik nu een heel rare ideequote:
knoei je je koffie, 'Slet ga eens een doekje halen!'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In bepaalde situaties kan dat best.
Bij je schoonouders op de koffie is het niet aan te raden.
ik had ook moeten zeggen 'mensen die boeren'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie sowieso het probleem niet in vrouwen die boeren
Wel als ze het in je gezicht doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie sowieso het probleem niet in vrouwen die boeren
wel hoor, poepje om te pesten en verder noem ik iedereen schatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso volgens mij ben je ook niet het type dat iemand poeppie/schatje noemt
Je weet dat boeren in sommige culturen ook een teken van beleefdheid is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had ook moeten zeggen 'mensen die boeren'
hoewel ik het bij vrouwen wel wat erger vind, maar dat is eigenlijk niet oke dat ik dat vind
maar goed
Dan had ze erbij moeten zetten 'vrouwen/mensen die in je gezicht boeren'. Dat vind ik ook ranzig. Maar gewoon boeren, wel rekeninghoudend met de plaats waar je je bevind, zie ik niet als een probleem.quote:
Je wilt toch ook een sletje in bed, niet een of andere preutse troela, dus daarom kan sletje een positieve benaming zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee, ik ben stiekem heel nieuwsgierig naar jou
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel hoor, poepje om te pesten en verder noem ik iedereen schat
ja maar niet in de cultuur waarin wij ons bevinden dus dat is een enorm lame excuusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet dat boeren in sommige culturen ook een teken van beleefdheid is?
het zal wel aan mij liggen, maar ik noem vrouwen nooit sletquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt toch ook een sletje in bed, niet een of andere preutse troela, dus daarom kan sletje een positieve benaming zijn.
[..]!
Er werd ook niets gezegd over sexyness, right?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
Ik vind boerende vrouwen ook wel zwaar onsexy.
ik vind het altijd echt te smerig voor woordenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan had ze erbij moeten zetten 'vrouwen/mensen die in je gezicht boeren'. Dat vind ik ook ranzig. Maar gewoon boeren, wel rekeninghoudend met de plaats waar je je bevind, zie ik niet als een probleem.
en scheten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het altijd echt te smerig voor woorden
niet classy
quote:
die zijn uiteraard ook niet okequote:
een zeester dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen, maar ik noem vrouwen nooit sletniet in het dagelijks leven of in bed, ik wil ook geen slet in bed namelijk
Gewoon beide, je moet dingen niet opkroppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, prima. Het moet er toch uit. Liever als boer dan als scheet, nietwaar
ja dat vind ik ook niet echt een argument want het is echt niet zo alsof je daarin helemaal niet kunt sturenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, prima. Het moet er toch uit. Liever als boer dan als scheet, nietwaar
niks moetquote:
Nou eh, neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook niet echt een argument want het is echt niet zo alsof je daarin helemaal niet kunt sturen
als je in een sollicitatiegesprek zit kun je het toch ook prima inhouden?
dan pak ik eerder de correcte benaming en noem ik ze een Staryu, en als ze erg goed zijn noem ik ze Starmiequote:
En dan val je daarna weer alleen in slaapquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan pak ik eerder de correcte benaming en noem ik ze een Staryu, en als ze erg goed zijn noem ik ze Starmie
apart dat mijn lichaam dan zo niet werktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou eh, neeAls het komt dan komt het. Dan moet je jezelf maar even excuseren en op de gang gaan staan ofzo
![]()
Doe even normaal. Het is gewoon de werking van je lichaam
Dan klap ik de DS dicht en val ik inderdaad in slaap jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan val je daarna weer alleen in slaap
Een zeester is nooit goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan pak ik eerder de correcte benaming en noem ik ze een Staryu, en als ze erg goed zijn noem ik ze Starmie
Gewoon met dichtgeknepen billen naar de gang rennen. Heel normaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou eh, neeAls het komt dan komt het. Dan moet je jezelf maar even excuseren en op de gang gaan staan ofzo
![]()
Doe even normaal. Het is gewoon de werking van je lichaam
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat is er mis aan een zeester?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]. Da's iemand die alleen maar stil op de rug ligt tijdens de seks.
Whut?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]. Da's iemand die alleen maar stil op de rug ligt tijdens de seks.
Volgens mij ben jij heel saai in bed.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel saai in bed.
Ik ben een woeste tijgerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel saai in bed.
Awwww koetsiekoequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben een woeste tijger![]()
[ afbeelding ]
Wat voor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe moeilijk is het trouwens om drivers te vinden zeg
het lukt me niet
Driver 1,2, of 3?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe moeilijk is het trouwens om drivers te vinden zeg
het lukt me niet
schat, poepje is gewoon een verschrikkelijk woordquote:
mooi want aan jou hebben we toch nietsquote:
Nee echt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schat, poepje is gewoon een verschrikkelijk woord
Nee echt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mijn laptop
Ik kan de resolutie niet aanpassen dus het kijkt een beetje onscherp
Trustenquote:
satellite pro p200 (en dan d10-h ofzo?) uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee echt?
[..]
Nee echt?
Welke drivers (type enzo)
[..]
Trusten
Staat onderop.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
satellite pro p200 (en dan d10-h ofzo?) uit mijn hoofd
Dankje mamaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mooi want aan jou hebben we toch niets
Dag schatjesucces morgen met je tentamen
Nogal cruciaal andersheb je straks de verkeerde die nog niet werkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja weet ik...
iets met lui
heb via toshiba site wel wat gedownload maar het helpt geen flikker
p200d-10hquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nogal cruciaal andersheb je straks de verkeerde die nog niet werken
http://support.amd.com/en-us/downloadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
windows 7
Ik geef het op... ik denk dat ik het hier maar mee moet doen
hij laat geen results zienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://support.amd.com/en-us/download
En dan daar de desktop drivers pakken (Desktop Graphics > Radeon X Series > Radeon X1xxx Series > OS)
En dan dit programma gebruiken om ze aan te passen anders installeren ze niet.
http://www.hardwareheaven.com/modtool.php
Hmm dat zou wel verklaren ja.. Thanks voor je hulpquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal dan ook het probleem zijn waarom hun geen windows 7 ondersteuning hebben.
Je zou die vista 32bit driver kunnen proberen, wellicht dat die die pakt als je hem handmatig erop zet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel verklaren ja.. Thanks voor je hulp
Ik laat het dan maar zo
kwestie van wennen dat het niet zo heel scherp is
ga ik morgen doen, heb nu geen zin meer om te klooienquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je zou die vista 32bit driver kunnen proberen, wellicht dat die die pakt als je hem handmatig erop zet.
Hersteld?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
Sodeju, even telefoon doen en whatsapp herstellen. (78.498 berichten hersteld)
Ja leeg gehaald/andere rom erop dus alles was eraf.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ga ik morgen doen, heb nu geen zin meer om te klooien
[..]
Hersteld?
Ooow op die manierquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja leeg gehaald/andere rom erop dus alles was eraf.
Geen last van, heb vrij nieuwe telefoon nogquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stuk sneller meteen weer, normaal nog wel eens last van traagheid.
Ding van mij is alweer een jaar of 3 oud dus af en toe maar eens leeg gooienquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen last van, heb vrij nieuwe telefoon nog
Wordt het dan niet gewoon eens tijd voor een nieuwe?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ding van mij is alweer een jaar of 3 oud dus af en toe maar eens leeg gooien
Desire HD is nog een prima telquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt het dan niet gewoon eens tijd voor een nieuwe?
Morgen mijn One X afgeven ter reparatie.. Dan moet ik weer even mijn Desire Z gebruikenquote:
Bijna zelfde inderdaadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen mijn One X afgeven ter reparatie.. Dan moet ik weer even mijn Desire Z gebruiken
Je hebt hem los gekocht?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna zelfde inderdaad
Sowieso vind ik het gewoon zonde nieuwe te kopen, ding was bijna 600euro destijds.
En?????? kunnen we juichen voor je?quote:
Ik vind HTC verder een prima kwaliteit maar ik zou niet meer zonder mijn Samsung kunnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yup, deze wel. Had hiervoor een HTC Diamond maar die viel van ellende bijna uit elkaar.
Net wat je gewend bent natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En?????? kunnen we juichen voor je?
[..]
Ik vind HTC verder een prima kwaliteit maar ik zou niet meer zonder mijn Samsung kunnen
ik was HTC gewend toch over gestapt naar samsungquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Net wat je gewend bent natuurlijk. Hoewel mijn volgende 99% een LG Nexus 4/5wordt.
doe de rest van de smurfen de groetenquote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En?????? kunnen we juichen voor je?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe de rest van de smurfen de groeten
Tegenwoordig met die quadcores rotzooi boeit het sowieso niet zoveel meerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was HTC gewend toch over gestapt naar samsung
Topquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Ben wel opgeschoten dat zou morgenmiddag gewoon klaar moeten zijn
Zit ook wel weer wat in...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig met die quadcores rotzooi boeit het sowieso niet zoveel meer
Misschien droom ik wel over iets heul andersquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe de rest van de smurfen de groeten
IEUWquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien droom ik wel over iets heul anders
Vroeger hadden sommige modellen nog wel eens een tragere versie door bepaalde software van fabrikant, vandaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zit ook wel weer wat in...
Ik ga ook mijn nest in, morgen weer vroeg op om te sporten
Als ik nog durf
gargamel?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je maar niet wakker wordt met een blauwe dopquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kabouter plop?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat?quote:
Nee joh, dat van de appquote:
Hmm, dat zal wel loslopenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je maar niet wakker wordt met een blauwe dop
Neppertquote:
hahaha nee! Kan je niet maken! Dat zijn nachtmerries!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Nee joh, dat van de app
[..]
Hmm, dat zal wel loslopen
[..]
Neppert
houdoe!quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:29 schreef Uiltje90 het volgende:
Ik kan niet slapennog lotgenoten aanwezig??
In de Ierse pub gehangen tot sluitingstijd.quote:
Gezellig! En dan nu al wakker, of nog wakker?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de Ierse pub gehangen tot sluitingstijd.
Lekker bier gedronken en gelachen met mijn vrienden.
Al 2 uur wakker ofzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig! En dan nu al wakker, of nog wakker?
Ah, oke. Bij sluitingstijd stel ik me 5 uur voor ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al 2 uur wakker ofzo.
Lag om 3 uur in mijn bed. Niet zo laat gemaakt, we worden oud.
Dit is niet een van de populaire kroegen, deze sluit eerderquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, oke. Bij sluitingstijd stel ik me 5 uur voor ofzo
Ah, vandaarquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is niet een van de populaire kroegen, deze sluit eerder
Zit je om 2 uur, waren er 8 mensen
Veel plezier vandaagquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar eerst moet ik werkenFijne zaterdag allen
![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hahaha nee! Kan je niet maken! Dat zijn nachtmerries!!
Heel goed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
topvit
Heb me de pleuris gezweet in de sportschool
5u slapen is niet veelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
topvit
Heb me de pleuris gezweet in de sportschool
gaat niet, over anderhalf uur staat een vriendin voor de deurquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je straks nog even een middagdutje
ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je straks nog even een middagdutje
Vervelendquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaat niet, over anderhalf uur staat een vriendin voor de deur
Vervelend omdat ik nog teveel moet doen voordat zij er isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend
Of niet.
Ik ben naar een verjaardag
Wel een leuke avond/nacht gehad?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vervelend omdat ik nog teveel moet doen voordat zij er isWas gisteren veel later geworden dan ik dacht
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel een leuke avond/nacht gehad?
Post pics van jezelf hier, dan is het niet meer rustigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Nee
ik heb iets nodig dat het rechtvaardigt dat ik niet studeer
en rel, een groot event, groot nieuws of zoiets
Dan heb je gelijk faxie in je dm, alsof je daar blij mee moet zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Post pics van jezelf hier, dan is het niet meer rustig
Ach het is maar Faxiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk faxie in je dm, alsof je daar blij mee moet zijn.
ik word daar wel blij van hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk faxie in je dm, alsof je daar blij mee moet zijn.
blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |