abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132649462
Hoi Suusz, welkom. Wat een schatje heb je daar O+

Op de babymeet in juli zei iemand (wie?) tegen mij dat E. nog zo zacht en beschaafd huilt en dat er een tijd komt dat ik me verbaas over haar volume.
Die tijd is nu aangekomen :')
E.
pi_132649789
Wat een moppie Suusz O+ Ik rammel echt de pan uit bij die kleine babietjes O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:21:03 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132650718
Welkom suusz, wat een schatje!

Ai Sparkling, klinkt pijnlijk :X Succes voor jou en E bij de ha.

Hier waren de kindjes vanochtend ook best wel vroeg (rond 07.00 uur, is hier best wel vroeg :@ )
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:23:01 #279
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132650794
Wat een cutie Suusz O+

Spark auch sterkte :*

S. is goed gegroeid nu 3500 gram en 52 cm *O*
Toch wel spannend zo'n eerste keer cb :@

[ Bericht 15% gewijzigd door -Bubseltje- op 28-10-2013 12:29:30 ]
pi_132651186
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2013 07:49 schreef Tally het volgende:

[..]

Tandjes?
Er zit weer een tand aan te komen ja, maar ik sprak net mijn moeder en die had het over buikpijn omdat ze zo overstrekt (beentjes strak). Ik had die link helemaal niet gelegd, maar als ik google zie ik dat inderdaad als symptoom van buikpijn en daarbij kom ik info over gluten intolerantie tegen. Laten we nou net van het weekend begonnen zijn met een soepstengel en wat hapjes brood -O- Niet dat ik denk dat ze intolerant is, maar misschien dat dit wel nu die buikpijn veroorzaakt. Dus we gaan nu gewoon weer terug naar alleen groente en fruit en de fles. Kijken of ze zich dan wat beter voelt.
Sarcasme. Herken het.
pi_132651207
Goed Bubsel!! Leuk he, die stats :) En spannend... wacht maar tot je voor de eerste prikjes moet :P ;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:34:24 #282
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132651212
Spark, wat klinkt dat ellendig :X Sterkte en succes voor jullie allebei!

Suusz, leuk om weer wat van je te lezen en dat het zo goed gaat :)

Animalmix, N 11 maanden *O* Bijna verjaardag!

Tally, gecondoleerd :*

Hier heeft T. een beslissing voor me gemaakt: We zijn over op flesvoeding. Wel een beetje ;(, maar ook een opluchting eerlijk gezegd. Gisteren met pijn en moeite 40cc gekolfd terwijl meneer huilde vd honger omdat hij elke keer m'n minivoorraad gekolfde melk op dronk. Yur zag t al aankomen, maar wilde mij de beslissing laten maken :)
Dus prima zo, incl een goede nacht: 22:00, 0:30, 3:30, 6:30.
En straks naar de spoedpoli voor die borstontsteking, al voel ik me eindelijk wat beter O+
pi_132651274
Moeilijk he Gotc... maar wel fijn dat jullie een goede nacht hebben gemaakt. Je kunt ook beide blijven doen he. Zat jij niet ook met een borstonsteking?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:38:23 #284
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_132651362
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Moeilijk he Gotc... maar wel fijn dat jullie een goede nacht hebben gemaakt. Je kunt ook beide blijven doen he. Zat jij niet ook met een borstonsteking?
Yup, that's me :+
Ik heb m vanmorgen ook een flesje afgekolfde melk gegeven, aangezien ik toch nog móet kolven voor die ontsteking.
Maar door de kloven kolf ik vaak ook nog bloed mee, wat hem misselijk maakt :X
pi_132651418
Welkom Suusz! Scheetie is je mannetje!
Jammer van de krampjes en de mogelijke reflux. (Ik hups zo ff naar het refluxtopic, misschien kan ik je nog raad geven met mijn ervaringen)

Sparkling hè bah zeg! Sterkte! Hopelijk ben je inmiddels wat verlost door de huisarts.

Wow Hillie je kids slapen lekker volgens mij. Heerlijk!

GotC snap dat het moeilijk is meid! Maar als ik je zo hoor is het vast een goede beslissing!

Bubbel goed zeg!

Spirit goed dat je dat probeert. Wie weet is ie er toch nog niet aan toe. Dan reageren de darmpjes heel heftig. Had N ook op sommige eten. Maandje later ging het dan soms wel goed.
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:40:39 #286
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_132651443
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 12:34 schreef Spirit82 het volgende:
Goed Bubsel!! Leuk he, die stats :) En spannend... wacht maar tot je voor de eerste prikjes moet :P ;)
Nog een maandje :+

Gotc wat vervelend :*
  maandag 28 oktober 2013 @ 12:41:15 #287
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_132651463
GotC, hopelijk geeft de beslissing wat mee rust. Jammer dat het niet meer gaat maar je hebt er alles aan gedaan dus ga je alsjeblieft niet schuldig voelen. Heel veel sterkte met het herstel van je borstontsteking. :*
pi_132651786
Ohhh Gotc dat klinkt echt zo naar!! Ik had in het begin last van bloedende kloven en als Isa dan spuugde kwam het er ook bruinig weer uit. Zo akelig!! Maar hopelijk geeft de kv wat rust (ik vond het een last van mn schouders :@ ) en knap je snel op van de onsteking :*

AM, tja, we weten het niet, maar liever op deze manier uitsluiten dan doormodderen. Ik weet dat we vrij snel zijn met bijvoeden, maar ze lijkt er wel heel erg aan toe. Brood ging er ook echt prima in, maar als het haar zo'n pijn doet, doen we dat natuurlijk niet. Ze is nu ook alweer flink verkouden en er komt weer een tand door en ik vind het zo sneu dat ze zich zo rot voelt ;( En ze zit ook nog eens in een sprong :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_132652730
Tally, gecondoleerd :* Het is natuurlijk fijn dat ze in haar slaap is heengegaan, maar ik begrijp wel dat je er klaar mee bent. Hopelijk blijft het even rustig nu.

Twinkle ik had je ook nog niet gefeliciteerd! Spam! *O*

Shandaly, fijn dat de pap beviel en dat kolven is wel een hele fijne bijkomstigheid! Is het van je man ook niet simpelweg dat hij het jullie zo makkelijk mogelijk wil maken? Ik heb geen bv gegeven en ik vind het soms ook lastig te begrijpen dat vrouwen dat blijven doen ook al kost het ze moeite, slaap, energie. Ik heb er respect voor, maar soms zou ik ze een nacht extra slaap gunnen of minder zorgen. Maar ik zie natuurlijk ook dat vrouwen er heel veel energie en trots uithalen en dat kan ik me wel voorstellen, dat is voor mannen misschien lastiger te begrijpen.

Spirit, ik denk dat ik zou proberen te accepteren dat het nu zo is, dat het vast een sprongetje is, dan hoef je niet te vechten en het is ongewtijfeld in een paar dagen weer voorbij. Vraag maar aan Olf :+ (fijn joh Olf! :* )
Oh, nu lees ik van de gluten, dat zou vervelend zijn zeg. Misschien moet ze daar gewoon even aan wennen? Maar ik zou inderdaad hetzelfde doen en kijken of het beter gaat als je daarmee stopt!

N 11 maanden! Dat is bijna 12 :o *O*

Spark wat naar, hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen :*

Suusz, welkom! Wat een leuke foto's O+

Bubsel waren er veel andere baby's (lees: vergelijkingsmateriaal O+)? Goede stats!

GotC, dat klinkt best wel eng, bloed kolven. Maar dan nog: lastige beslissing. :*

F is het zonnetje in huis, maar heeft wel twee dagen achter elkaar vier spuitluiers gehad, ik denk van de mango (dat had hij nog niet eerder gegeten). Gisteren ging hij ook weer en hoewel ik hem direct verschoonde had hij direct uitslag onderaan zijn rug en op zijn bil. Ik dacht eerst aan gewone luieruitslag maar het ziet er best wel gek uit:
het zijn een soort rode bultjes, als bij een contactallergie. Als ik eraan zit heeft hij er geen last van, hij lijkt er uberhaupt geen last van te hebben. Het is wel ietsje erger geworden sinds gisteren.
Herkent iemand dit? Ik heb er nu sudocreme op gesmeerd en het vanmorgen even laten luchten.

Deze kikkerbilfoto's staan hier heel kort :@
-en weg, maar op verzoek wil ik ze best sturen :9 ;) -

Verder zit ik in Friesland en waaien de pannen continu van het dak (na het terugleggen vielen de volgende alweer naar beneden), er waait van alles door de straat, alle buren lopen uit, ik denk dat ik de geplande wandelingetjes maar even laat schieten!

[ Bericht 6% gewijzigd door Suikertante op 28-10-2013 13:33:04 ]
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:27:48 #290
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_132653030
Allergie voor mango, of warmte in zijn luier? Dat is het eerste waar ik aan zou denken....
Ik vind het wel flink rood en geprikkeld. Ik zou er Calendula zalf opsmeren of bijv Bepanthen, dat brengt de huid tot rust en geen sudocreme.
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:30:39 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132653111
Oei, dat ziet er naar uit Suiker! :o Geen idee waar t van kan zijn, het zit wel heel apart rond zn billen :?

GotC, ik kan me voorstellen dat je deze beslissing hebt gemaakt... jammer dat het zo loopt! Sterkte met het herstel! Met T komt het met kv ook helemaal goed :Y

Spark, brrrrr dat klinkt naar! :X Hopelijk kan de huisarts je goed helpen, en je arme E'tje ook!

Bubseltje, stoer he, naar het cb met je kind! O+

Tally, gecondoleerd... :*

Shandaly, goeie berichten!
pi_132653122
Suiker, zo ziet de uitslag van Isa er ook uit. Ze heeft flinke rode plekken die heel pijnlijk zijn, en dus die kleine rode stipjes (alleen die zitten tussen/op haar billen, niet bovenin. Ik zou gewoon goed smeren met zinkzalf.

Overigens ben ik heel erg te spreken over de zinkoliespray die ik met de babypunten van de etos heb gehaad. Merk is Multilind. Ik vind het super dat ik dan niet aan de zere plekjes hoef te komen, maar gewoon een dikke laag kan sprayen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_132653151
Suiker, lees ik trouwens goed dat jij zo mans bent om pannen terug op het dak te leggen?!
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:32:09 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132653159
Ohja en Spirit, wat een ongelukkige combinatie ;( Hopelijk komt Isa's buikje snel tot rust en kan ze het brood later wa beter hebben.
pi_132653168
suiker dat ziet er niet prettig uit. geen idee waar het van komt.

Gotc moelijkie beslissing en dat bloed lijkt mij erg naar.

Bubs ze is goed gegroeid zeg *O*

Suusz welkom met je mooie baby

Wij moeten morgen ook naar het cb ik dacht eigenlijk dat ze dan d'r 1e inenting kreeg. geen idee eigenlijk vind het ook wel vroeg eigenlijk.
pi_132653209
FR, heb je de entingspapieren al ontvangen? Krijg je thuisgestuurd. Zo niet, dan is het vast alleen de eerste controle. Die was hier ook nog prikjesloos O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:35:44 #297
171422 LadyBlack
paint it black
pi_132653320
Eerste afspraak was hier ook zonder prikjes, maar een vriendin in het zuiden van de stad moest wel gelijk laten enten omdat er kinkhoest rondging in die buurt. Kan daar dus van afhangen :Y
pi_132653334
Ik heb de foto gemist suiker. Wel heel sneu zeg, nog een voordeel dat hij er geen last van lijkt te hebben.

Ik denk dat het alleen controle en kennismaken is FR. Eerste prikjes zijn pas bij 2 maanden toch?
E.
pi_132653374
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:33 schreef Spirit82 het volgende:
FR, heb je de entingspapieren al ontvangen? Krijg je thuisgestuurd. Zo niet, dan is het vast alleen de eerste controle. Die was hier ook nog prikjesloos O+
de inentingspapieren zijn al in huis.
pi_132653452
Bedankt voor de tips!

Ik zit vandaag even alleen in een fuckdorp zonder auto, dus ik vraag mijn vriend vanavond laat (als de veerboot nog gaat) bépanthen en zinkolie mee te nemen. Het doet helemaal geen pijn, hij reageert helemaal niet als ik eraan kom.

Warmte in de luier.. hij heeft nog nooit ook maar een miniplekje gehad, zou wel gek zijn als dat nu ineens gebeurt dan toch? De waterpoep zat wel tot in zijn nek trouwens dus dat verklaart de locatie van de uitslag misschien. Ik ga voorlopig geen mango meer geven want die luiers waren ook niet echt een feest.

Spirit heeft I dat vooral als er een tandje doorkomt? Of komt en gaat het gewoon? Ik was juist zo blij dat hij nooit ergens last van had. -O-

Mijn buurjongen heeft trouwens de pannen gelegd terwijl ik de ladder vasthield en de pannen aangaf :D Maar op een gegeven moment werd het echt te gevaarlijk dus zijn we maar weer naar binnen gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')