Nee man, door een paar nudisten te killen kan dat niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en dan weer gelijk een paar dagen bad sport?
wanneer beginnen we?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee man, door een paar nudisten te killen kan dat niet.
Maar no fucking way dat ik weer mensen ga opblazen op verzoek.
Als ik geen bad sport meer benquote:
Ineens was ik 2dequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef kensei het volgende:
Raze
Kon er gewoon niet langs komen sorryyy
Moet Rockstarklaas wel een keer langskomenquote:
5 december?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Moet Rockstarklaas wel een keer langskomen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef kensei het volgende:
Raze
Kon er gewoon niet langs komen sorryyy
aan de laderquote:
Kijk op social club of je dingen opgeslagen zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef Vexillum1988 het volgende:
Heb nog steeds laadschermen voor mn neus... Spel is nu echt de weg kwijt. Dan maar de stekker eruit en hopen dat rockstar niet het zelfde doet met mn character...
Daar staat alles gewoon nog. Zelfs het geld wat ik in die race won. Kijk morgen wel of het normaal werkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Kijk op social club of je dingen opgeslagen zijn
Dat was te merkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Geen headset rij ook niet zelf in alle races
Zodat ik er niet in kan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik maak een privé sessie met invites goed?
Ook jij bent uitgenodigd ;-)quote:
Werkte niet, kun je er nog een sturen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ook jij bent uitgenodigd ;-)
Donequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:37 schreef Painore het volgende:
[..]
Werkte niet, kun je er nog een sturen?
ja ik ben uit psn geknald ik pak hem wel weerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef kawa4 het volgende:
raze je auto wordt gesloopt door panini
[ afbeelding ]
Ik nodig je zo uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef Grielen het volgende:
[..]
ja ik ben uit psn geknald ik pak hem wel weer
Hij heeft wel ineens veel krediet bij je opgebouwdquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik nodig je zo uit
Jongens ik wil wel zo beginnen!
Panini je bent nogmaals uitgenodigd!
Ja, babies need love too.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hij heeft wel ineens veel krediet bij je opgebouwd
Donequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
en wegkan ik nog een keer een invite krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |