quote:
als je met super klasse races wint unlock je dingen voor alle klasses zeg maar nochromequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:24 schreef Kn0x het volgende:
Vraag voor de chrome-boys. Unlock je de chrome-paint per klasse of is die beschikbaar voor elke klasse?
Ik heb zelf straks een Roze Carbonizzare.... Of we kunnen een roze Feltzer doen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:18 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maakt niet uit welke auto en welke kleur roze?
dat kan ik nooit betalen, heb net voor het eerst meer dan 100k op 1 momentquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik heb zelf straks een Roze Carbonizzare.... Of we kunnen een roze Feltzer doen...
laten we erover stemmen!
Stuur mij een dm met Carbo of Feltzer...
Dit is TheFokElite crewbike:
[ afbeelding ]
Maar als ik met sport Chrome vrij speel, is die dan beschikbaar in muscle of Super?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
als je met super klasse races wint unlock je dingen voor alle klasses zeg maar nochrome![]()
nee alleen als je met super chrome vrij speelt. er staat specifiek 'won XX more races in this class of car'. maar de super klasse unlocked allesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Maar als ik met sport Chrome vrij speel, is die dan beschikbaar in muscle of Super?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:31 schreef Kn0x het volgende:
Dus dan kan ik beter in Super races winnen? Want dan unlock ik de bonussen voor elke klasse?
We racen al. Als je joint straksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nog een half uur jongens, en dan gaan we racen!
Who's in?
die ene custom race van jou? kun je op de map met een X aangeven waar we beginnen en het einde? ik herken de locaties nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Who's in?
Misschien, ben nog aan het werkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Who's in?
quote:
Start:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
die ene custom race van jou? kun je op de map met een X aangeven waar we beginnen en het einde? ik herken de locaties niet
X marks the spot.quote:
en dan weer gelijk een paar dagen bad sport?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
X marks the spot.
Tongva Hills.
Daarna gelijk door naar het nudistenkamp lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |