Ik vind het vrij lelijk en homo-achtig. Mijn Rotterdamse kleuren zijn tofferquote:
dan heb je geen smaak en volgens mij is roze voor homo'squote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind het vrij lelijk en homo-achtig. Mijn Rotterdamse kleuren zijn toffer
kan dit op een tegeltjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:11 schreef kensei het volgende:
Chrome is als een spiegel voor de ziel, het is alles maar ook weer niets, het is de dag maar ook de nacht #chrome
Jij snapt het echt niet gozer...quote:
Vertel goosquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet gozer...
Versta je geen nederlands? Hoe moeilijk is het begrijpen: Rem af, laat die en die winnen.quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Versta je geen nederlands? Hoe moeilijk is het begrijpen: Rem af, laat die en die winnen.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:21 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]Ik heb geen geluid joh
Ze zijn toch aan het boosten joh... je moet wat als je niet legit kunt winnenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Leuk man, afspreken wie er mag winnen!
Om dingen te unlocken en dergelijke is het idd handig. Als je competitie wil zijn er nog genoeg crewmembers die bezig zijn op dit moment.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, en voor mijn geduldheidstraining:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:22 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |