Staat standaart ingesteld dat je alleen voice chat door de headset hoortquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:22 schreef PeterPastoor het volgende:
Iemand toevallig online? Ik heb de headset nu maar hoor het geluid er niet doorheen terwijl ik, naar mijn idee, de av-kabel en dergelijke goed aangesloten heb. Gaat om de turtle beach P11
Ik hoor nu alles wel door de headset. Maar betwijfel of anderen mij horen want ik zie niet die dingetjes verschijnen naast mijn naam als er geluid is. Zie ik bij jullie wel in het schermquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Staat standaart ingesteld dat je alleen voice chat door de headset hoort
Mogguhquote:
zo ff aan de gang?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:12 schreef PicoMMP het volgende:
Mensen met andere verplichtingen ipv GTA op zaterdagmiddag![]()
Join mij of pedroquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik kan vanavond waarschijnlijk niet spelenben nu wel online dus als er gasten racen graag even een invite
Ik wil wel meedoenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ben ook aan het opstarten, want ik zou eigenlijk met Pico ff die criminal records doen zodat ik alle upgrades vrijspeel.
Maar zolang hij nog niet online is wil ik ook wel ff met iemand anders racen
Geeft niks het kan de beste overkomen. Ik kan het in mijn hart vinden om je te vergeven zoals God al zijn kinderen vergeeft.quote:
Ok aan het opstarten nu.quote:
Je router of die rood met witte ragbak van je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Dat kreng eindelijk in DMZ mode gekregen![]()
Vandaag is uittesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |