En als je slim bent ook meteen de hep A erbij pakken, zit bij ons namelijk ook bij de prijs inbegrepenquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:56 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hier aan de VU wordt dat gewoon vergoed allemaal voor studenten.
Huh? waar gaat dit over? *ruikt sappig verhaal*quote:Op dinsdag 12 november 2013 12:34 schreef intoxicated het volgende:
En wat je niet gebruikt mag je in het Radboud toch op internet te koop aanbieden?![]()
Heeft dat ooit nog een staartje gekregen?
Ik sta nog op de wachtlijst voor de BROK cursusquote:
Oh, een studente bood haar PEP op een of ander internetforum aan, omdat ze die tijdens haar buitenlandreis niet nodig had gehad. Een of andere decaan reageerde met de mededeling dat ze de opleiding af getrapt zou worden. Kan het bericht zo gauw niet terug vinden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 13:30 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Huh? waar gaat dit over? *ruikt sappig verhaal*
Succes. Ik zit in het onderwijscentrum tentamens van eerdere jaren te maken. Irritant hoeveel fouten er in het antwoordmodel staan, ik ga overal aan zitten twijfelen, maar de appendix zit toch écht rechts volgens mijquote:Op donderdag 14 november 2013 10:39 schreef christiman het volgende:
Vanmiddag m'n eerste mastertentamen. Ben benieuwd hoe veel kromme, slecht geformuleerde vragen er weer in zullen zitten waarvan het antwoord niet overeen komt met de literatuur...
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef MaxC het volgende:
Aangenomen als ANIOS cardiologiemet goede uitzicht op een opleidingsplek
Gefeliciteerd! Succesquote:Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef MaxC het volgende:
leuk, waar? DM als je het niet hier wil neerzetten.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef MaxC het volgende:
Ja beetje jammer is dat altijd. Je kan wel kijken of je de aanpassingen van het antwoordmodel kan vinden, dat helpt vaak al een hele hoop.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Succes. Ik zit in het onderwijscentrum tentamens van eerdere jaren te maken. Irritant hoeveel fouten er in het antwoordmodel staan, ik ga overal aan zitten twijfelen, maar de appendix zit toch écht rechts volgens mij.
Gaaf, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef MaxC het volgende:
Een creatieve term voor jargon is al wtf waardig?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik zat bij de huisarts, ze printte de uitslag van de nier/blaas-echo en schoof hem mijn kant op: ''Jij bent toch geschoold in de kretologie, dan kan je meelezen''.
Kretologie? Wtf? Zat ze me nu in de maling te nemen of heb ik iets niet goed verstaan?
Oh, zo. Ik snap het al. Ik begreep het verkeerd. Kretologie als in: ''ongefundeerde uitspraken doen'' dacht ikquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:31 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Een creatieve term voor jargon is al wtf waardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |