Wie begint hier nu te huilen bij wat tegengas?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah verrek daar is de volgende haatzaaiende activist die anderen mag uitmaken voor alles maar gaat huilen als hij zelf wat tegengas weer.
Ja, your point being? Moeten we de PVV maar monddood maken uit moralistisch oogpunt en stiekem een dictatuur erop na houden? Of gaan we de PVV, net zoals de ZP-tegenstanders/voorstanders, met argumentatie te lijf?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tsja, we hebben een partij met 15 zetels in de Kamer, een partij waar nog veel meer mensen overwegen op te stemmen. Die partij is nu niet bepaald tolerant. Sterker nog, die partij ziet onze prachtige Grondwet als een vodje dat beter als wc-papier gebruikt kan worden.
Haal die van Insayno d'r ook even bij. Of die van dat meisje dat ons graag vergast ziet? ALs we toch met achterlijkheden gaan smijtenquote:
Hebben ze minimaaal dezelfde rechten als de PVV, de partij die je stiekem zou willen verbieden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De mening van de minderheid (of: minderheden) doet er niet toe?
Waarom zou je niet het recht hebben iets te willen verbieden? Ook daar moet plaats voor zijn in een vrije samenleving. Sterker nog, de meeste partijen doen niet anders dan dingen proberen te verbieden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je mag ZP niet tof vinden, maar niet ZP willen verbieden. En op dat laatste standpunt stellen de ZP-tegenstanders zich.
Het is alles behalve vanzelfsprekend dat blanke mensen die zichzelf zwart schminken om knechtje te spelen niet racistisch is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat sielug toch, mensen vieren feest en schminken zich daarbij. Allemaal huilen en eisen dat het wordt aangepast want anders is iedereen een fieze raciesjt!
Omdat het de grondwettelijke vrijheid van een ander beperkt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou je niet het recht hebben iets te willen verbieden? Ook daar moet plaats voor zijn in een vrije samenleving. Sterker nog, de meeste partijen doen niet anders dan dingen proberen te verbieden.
Huilen? Ik trek van leer. Ik heb nergens gezegd dat je mij niet verbaal mag aanpakken, noch ga ik de discussie uit de weg zoals gelly/gnaeus, bluesdude, joanne35 en al die andere figuren die allang en breed hebben ingepakt. Verwacht alleen niet dat ik lief blijf doen als je blijft roepen dat ik racist ben of PVV-stem, want dan krijg je het gewoon te horen zoals het is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wie begint hier nu te huilen bij wat tegengas?
Blijf even bij de les, daar hebben we het niet over. Het gaat erom dat intolerantie kennelijk wijdverbreid is in ons kleine kikkerlandje. De populariteit van een partij als de PVV ondersteunt die stelling.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, your point being? Moeten we de PVV maar monddood maken uit moralistisch oogpunt en stiekem een dictatuur erop na houden? Of gaan we de PVV, net zoals de ZP-tegenstanders/voorstanders, met argumentatie te lijf?
Dus je meet met 2 maten omdat iets je niet bevalt. Bedankt voor het duidelijk maken van mijn punt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Waarom zou je niet het recht hebben iets te willen verbieden? Ook daar moet plaats voor zijn in een vrije samenleving. Sterker nog, de meeste partijen doen niet anders dan dingen proberen te verbieden.
Zouden ze in Rusland ook Sinterklaas vieren ? ach vast wel hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Nee zeker niet.
Ik snap de irritatie ook wel hoor. Alleen ik vind het hypocriet omdat het vaak uit de hoek komt die zich in het dagelijks leven bezig houdt met andere groepen zwart (hhhehehehege) maken.
Formuleer eens wat 'rechtere' zinnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is alles behalve vanzelfsprekend dat blanke mensen die zichzelf zwart schminken om knechtje te spelen niet racistisch is.
Het zou je sieren als je me geen woorden in de mond zou leggen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hebben ze minimaaal dezelfde rechten als de PVV, de partij die je stiekem zou willen verbieden?
Wijdverbreid? Je hebt het over een oppositiepartij die werkelijk 0.0% macht heeft op dit moment in onze maatschappij en in virtuele peilingen hoog scoort om te kunnen roepen dat nederland intolerant is. Vervolgens ga je er daarna nog even overheen door te zeggen dat je best de PVV wilt verbiedenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Blijf even bij de les, daar hebben we het niet over. Het gaat erom dat intolerantie kennelijk wijdverbreid is in ons kleine kikkerlandje. De populariteit van een partij als de PVV ondersteunt die stelling.
Want zwart zijn is racisme?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is alles behalve vanzelfsprekend dat blanke mensen die zichzelf zwart schminken om knechtje te spelen niet racistisch is.
Ach kom, noem het beestje bij naam. Je haalt de PVV aan omdat jij dat een mooi voorbeeld vind van intolerantie in de maatschappij. Een intolerantie die je het liefst zou willen verbieden. Geeft niet, er zijn er zat met jou die dat vinden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je me geen woorden in de mond zou leggen.
Ja, zelfs aan een vrolijk kinderfeest wordt nu al gemorreld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Blijf even bij de les, daar hebben we het niet over. Het gaat erom dat intolerantie kennelijk wijdverbreid is in ons kleine kikkerlandje.
Wat mij betreft valt dat grotendeels onder de vrijheid van meningsuiting. Dat het verbod niet moet worden ingevoerd staat daar los van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Omdat het de grondwettelijke vrijheid van een ander beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |