idd zet het weer gewoon op 'clear' dit is niet te doen. Ik heb alle vangrails op de route weten te rakenquote:
Ik vind t wel een beetje zielig:(quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die wil joinen in de bad sport pool de komende paar uurtjes?
Ik ben ook bad sport dus ik speel niet eensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die wil joinen in de bad sport pool de komende paar uurtjes?
Je stond daardoor in de weg godverdomme!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:15 schreef Grielen het volgende:
Painore wat is deze, ik remde af uit solidariteit omdat ik je aantikte
Ik miste de boostquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Painore het volgende:
[..]
Je stond daardoor in de weg godverdomme!
beter voor jou..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Painore het volgende:
[..]
Je stond daardoor in de weg godverdomme!
And I raise you:quote:
Je kan samen met mij gamen dan...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik ben ook bad sport dus ik speel niet eens
een soort van apollo 13quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:26 schreef Grielen het volgende:
Die elegy heeft de wegligging van een dakhaas
Niels nooit geweten dat auto's verticaal konden opstijgen trouwens
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:26 schreef Grielen het volgende:
Niels nooit geweten dat auto's verticaal konden opstijgen trouwens
precies de start van elke grand tourquote:
heb huiswerk tot de maximale en zonder keihard blokken haal ik die shit nooitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan samen met mij gamen dan...
Grand Tourquote:
trek eens kleren aanquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:38 schreef Painore het volgende:
[..]
Je auto bleef wel achter, reed er tegenop en crashte weer...
Dit dus, invitesss ;Dquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:38 schreef Muto het volgende:
Ik wil dan ook een invite. Ik mis Tessa al twee dagen.
Idd ik was blij dat ik iemand inhaaldequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:38 schreef Painore het volgende:
[..]
Je auto bleef wel achter, reed er tegenop en crashte weer...
GAat lekker bij jou hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef Duuc-nl het volgende:
Krijg ik net de invite vliegt PSN eruit hoooooooooooooooooooooooo
Tsjaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan mij ipv rockstar
Das niet aardigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Painore het volgende:
[..]
Nee! Je beukt me er altijd af, lul
Ga gewoon via een van ons erin. Dus via crew etc. en dan klik je op mijn naamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
Volgens mij iets te laat met de invite accepteren. Ik wacht wel op het volgende rondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |