Nou, ik heb amper wat hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
Die 500.000 slaat straks helemaal nergens meer op. Iedereen heeft al een appartement, iedereen heeft al dikke auto's, iedereen heeft alle dikke upgrades en iedereen heeft al geleveld dus ook alle wapens in huis.
Het is alleen leuk voor de mensen die 1x ingelogd zijn geweest en nog moeten beginnen.
Ich auch bittequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef Duuc-nl het volgende:
Ik ben met mini aant racen gooi er binnen 20 seconden inbvites uit PANINI
Over een paar weken heb je echt wel meer hoor. Als je eens normaal zou rijden zou je ook wat meer verdienen trouwensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:15 schreef SevD het volgende:
[..]
Nou, ik heb amper wat hoorJa, een appartement en 2 auto's gekocht (waarvan 1 gratis). Wel de bazen-Faggio aangeschaft natuurlijk.
![]()
Qua wapens heb ik nét die 2de Assault Rifle
Als t zo simpel was dan had ik dat wel gedaan:pquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je had 130K! Een avondje racen en je hebt er zo 70K bij
Hahaha, ik doe altijd m'n bestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Over een paar weken heb je echt wel meer hoor. Als je eens normaal zou rijden zou je ook wat meer verdienen trouwens
Nodig is een groot woord maar na al die weken ben ik net rank 15 met een klein huisje, 2 car garage etc. met nu amper 30.000 op de bank.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met dit tempo van Rockstar bedoel ik. Zelf als je een leven hebt, heb je die 500K niet eens meer echt nodig.
Je bent pas rank 15. Dan doe je het al goed hoor. Ik kwam gisteren een rang 80 tegen die had nog minder.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:18 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nodig is een groot woord maar na al die weken ben ik net rank 15 met een klein huisje, 2 car garage etc. met nu amper 30.000 op de bank.
Yep maar om nou te doen alsof niemand nu nog die 500.000 euro nodig zou hebben omdat iedereen alles al heeft..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:19 schreef Lisker het volgende:
[..]
Je bent pas rank 15. Dan doe je het al goed hoor. Ik kwam gisteren een rang 80 tegen die had nog minder.
timer was over en jaja ik was net gewoon in me eentje aant hoste okequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet effe
Matchmaking uitzetten n00b
Alsof je met z'n 2en kan hostenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
timer was over en jaja ik was net gewoon in me eentje aant hoste oke
Dan nog. Over 2 maanden zou ik het nog steeds prima kunnen gebruiken. Als ik een dag per week 2 a 3 uur kan spelen is het veel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zeg toch ook niet NUUUUUUUUUUUUUUUU. Ik zeg wanneer Rockstar dat geld eindelijk geeft.
Dat zeg ik toch ook, dat alleen zulke spelers het kunnen gebruiken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:24 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan nog. Over 2 maanden zou ik het nog steeds prima kunnen gebruiken. Als ik een dag per week 2 a 3 uur kan spelen is het veel.
Zeg maar het grootste deel van de spelers? Ja die kunnen ze beter gewoon negeren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook, dat alleen zulke spelers het kunnen gebruiken?
Inderdaad. Mensen die amper gespeeld hebben omdat ze blijkbaar iets anders hadden te doen hoeven niet gecompenseerd te worden door de online problemen in het begin.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Zeg maar het grootste deel van de spelers? Ja die kunnen ze beter gewoon negeren.
Het is goed met jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
we rijden even zonder beukers
Bitch!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die amper gespeeld hebben omdat ze blijkbaar iets anders hadden te doen hoeven niet gecompenseerd te worden door de online problemen in het begin.
Wie hebben er recht op? Ik heb het spel pas 2 weken? Hoe checken ze dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:02 schreef Seikcid het volgende:
Toch weer uitgesteld?
http://ca.ign.com/article(...)yed-until-bugs-fixed
Je moet online zijn geweest in de 2(?) weken na de release? Of in oktober ergens maar dat lijkt me niet helemaal logisch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Wie hebben er recht op? Ik heb het spel pas 2 weken? Hoe checken ze dat?
Iets met hype en marketingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef fotostarter het volgende:
Dacht dat die 250k begin deze week kwam
Nog steeds geen geld gekregen
What did he doquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef dolf1010 het volgende:
Raze je bent een held, thanks. Ik moet nog bijna alle unlocks btw
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef dolf1010 het volgende:
Raze je bent een held, thanks. Ik moet nog bijna alle unlocks btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |