Ik las dat BF4 1080 is op PS4 en 720 upscaled op de 360?!?!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschil van de 900p van de ps4 is echt enorm.
Oh nee toch niet,![]()
Forza draait ook gewoon 1080p en 60FPS.
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2013 23:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik las dat BF4 1080 is op PS4 en 720 upscaled op de 360?!?!
Power Unlimitedquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!
http://www.eurogamer.net/(...)-pc-face-off-previewquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar las je dat ?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!!!!!
Zou inderdaad kunnen, maar lijkt me wel raar dat ze die ook niet gewoon op vol vermogen willen draaien zo dicht bij de launch.quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen, maar lijkt me wel raar dat ze die ook niet gewoon op vol vermogen willen draaien zo dicht bij de launch.
Plus lijkt me ook sterk dat 1080 nu bij xbox niet ook een keer de standaard is. Dus zal vast wel fout zijn, anders wel erg dikke faal.
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).quote:First up, a few crucial points on our test methodology. It's worth noting that these captures are taken from Xbox One and PS4 development kits, as used by the game-makers themselves to ensure the game runs within the parameters of the retail hardware released this November. Also, the code is what DICE claims to be in a near-finalised state, where only very minor tweaks will be implemented over and above what we're seeing here. Day one patches will no doubt be in the pipeline, but clearly this is a build in which confidence has been placed; Electronic Arts' reps put up no boundaries between us and each version of the game, leaving us entirely to our devices. But we have to stress that we will be re-testing on production next-gen console hardware, with any day one patches installed.
BF4 draait 720p op de X1 en 900p op PS4. Link vanmiddag nog gepostquote:Op donderdag 31 oktober 2013 00:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-pc-face-off-preview
Dit was eerste wat ik tegenkwam.
Maar zag volgens mij ook op ign, of dat was hetzelfde verhaal maar dan met Ghost.
Edit: IGN was over ghost inderdaad http://www.ign.com/articl(...)ps4-720p-on-xbox-one
Dan ben ik toch benieuwd wat ze nog achter de hand hebben. Het OS schijnt nu nog niet eens normaal te werken en de release is over een maandquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).
50% is niet "iets".quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
[..]
Dat de ps4 iets sterker is dan de x1 in hardware is al heel lang bekend, maar ik vermoed dat MS toch nog een truc achter de hand heeft (dat moeten ze wel hebben, anders kunnen ze nu al gelijk stoppen).
verplicht kinect is gewoon baggerquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
50% is niet "iets".
MS heeft geen truc. Het enige wat ze hebben is het Xbox merk en te dure hardware.
Lijkt Apple wel, trololololoquote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
50% is niet "iets".
MS heeft geen truc. Het enige wat ze hebben is het Xbox merk en te dure hardware.
Hallow HaloWw~!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
50% is niet "iets".
Respect voor deze post.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hallow HaloWw~!
Al onzigbarre bomen tegnekomen in Bf3.5 of de pC???!?
gr
is bf4 xdquote:Op donderdag 31 oktober 2013 09:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hallow HaloWw~!
Al onzigbarre bomen tegnekomen in Bf3.5 of de pC???!?
gr
De famas schijnt sterk te zijn en de mobile AA is weer OP, maar verder weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weinig belachelijk goede shit tegen gekomen of zit er weer een M16 of AEK in?
Nog een paar weken wachten dan kan ik hem ook spelenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De famas schijnt sterk te zijn en de mobile AA is weer OP, maar verder weet ik het nog niet.
Nicequote:Op vrijdag 1 november 2013 14:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://nl.ign.com/news/65(...)-deze-maand?mobile=1
Speciaal voor miemie
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Michhas het volgende:
OMG ik ben net ondergepist door iemand die zichzelf helemaal ondergeschminkt had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |