SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Brusselse regenten hebben de MSM weer eens mooi om de tuin geleid met hun ingewikkelde energieprojecten!quote:De beslissing werd begin augustus genomen, maar amper in de mainstreampers gerapporteerd. Het gaat om het belangrijkste energieproject van de EU sinds de reglementering omtrent gloeilampen. De energiebesparing die een land als Groot-Brittannië op één jaar realiseert dankzij de nieuwe verordening zou voldoende stroom opleveren om 20 jaar lang de Londense metro te verlichten.
Staat niets bij over de kleur van de stofzuigers toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:46 schreef eleusis het volgende:
fan onzu stofzuigers blijf ju af we gaan deze kut continent verlate
http://www.eerstekamer.nl/wetsvoorstel/32367_implementatiewetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef MrBadGuy het volgende:
En hoe hebben de Nederlandse volksvertegenwoordigers hierover gestemd? Ben wel benieuwd welke partijen het hier mee eens zijn geweest.
Die spuiten we natuurlijk vanaf 2014 met ecologische verf allemaal blauw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Staat niets bij over de kleur van de stofzuigers toch?
Waarom krijg ik bij dat stuk heel erg het gevoel dat dat een gevalletje "creatief met cijfers" geweest is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef Ryon het volgende:
Van de Belgische bron:
[..]
De Brusselse regenten hebben de MSM weer eens mooi om de tuin geleid met hun ingewikkelde energieprojecten!
www.tfl.gov.uk/corporate/(...)nderground/1608.aspxquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waarom krijg ik bij dat stuk heel erg het gevoel dat dat een gevalletje "creatief met cijfers" geweest is?
Die auto's doen ze min of meer op een andere manier. Zo is mijn nu nog schone auto volgend jaar ineens miraculeus vervuilend en kost dan in een klap 1100 Euro aan belasting per jaar meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben toch zo blij dat de EU zich met dit soort belangrijke zaken bezighoudt. Stel je voor dat ik zelf in de winkel zou moeten kijken welke stofzuiger aansluit bij mijn wensen.
Wanneer gaan ze het vermogen van personenauto's begrenzen op 90kW?
Quod licet Iovi non licet bovi.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:56 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Als ze nu eens begonnen met al die grote slurpers van BMW en Audi de garage uitdoen in Brussel, en daar prachtige nieuwe Kia's en Fiatjes hybride voor in de plaats zetten. Dan geef je het goede voorbeeld!
Idd. De echt belangrijke zaken daar weten de meeste mensen weinig van af, maar o wee als de EU ons energieverbruik wil verminderen door gloeilampen en stofzuigers aan te pakken. Dan zijn mensen plotseling boos en roepen ze de meest belachelijke dingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef LXIV het volgende:
Mwah. We leven toch in een dictatuur, dan maken stofzuigers of gloeilampen mij in wezen minder uit dan het verliezen van onze soevereiniteit of ons recht op privacy. Maar daar maakt niemand zich druk over.
En als het dan over dit soort zaken gaat, het is wel dictatoriaal (maar dat waren we al), maar wel effectief. Gloeilampen gewoon verbieden en een besparing in electriciteit van megawatts wordt gehaald. Heel simpel, wel effectief dus.
Welke belangrijke zaken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Idd. De echt belangrijke zaken daar weten de meeste mensen weinig van af, maar o wee als de EU ons energieverbruik wil verminderen door gloeilampen en stofzuigers aan te pakken. Dan zijn mensen plotseling boos en roepen ze de meest belachelijke dingen.
Stofzuigers, gloeilampen... lekker boeiend zeg![]()
Een beleid om minder energie te verbruiken en zo minder afhankelijk te zijn van Rusland en het Midden-oosten --> goeie zaak!
En soms moeten fabrikanten gewoon even een goeie schop onder hun hol krijgen. Kan niet wachten tot we eindelijk 1 universele oplader krijgen voor alle mobiele telefoons.
Op de dag dat de EU zich opheft!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:56 schreef bluffer123 het volgende:
Wanneer komt er is wat zinnigs uit de EU
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |