correct, 8 of 16 klepppert?quote:
heb ze niet geteld maar ik dacht een 16klepper. staat ondertussen binnen, past preciesquote:
8v; (onverwoestbare 115pk) C20NE met hoog en smal kleppendeksel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb ze niet geteld maar ik dacht een 16klepper. staat ondertussen binnen, past preciesAstra is toch wat groter dan een Visa daar kon ik nog omheen lopen
wellicht de kasten in de garage een stukje opschuiven
En je was zo blij dat je eindelijk van al dat blik af was!quote:
deze is niet van mij gelukkigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
En je was zo blij dat je eindelijk van al dat blik af was!
alsof hij die gebruiktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:53 schreef Duvel het volgende:
Maar hij staat wel in jouw garage de toegang tot je kasten te blokkeren.
Zo'n kruidvat/bartsmit dingetje?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:01 schreef densmee het volgende:
net een tablet besteld, een pipo voor 75 euro om eens te proberen of dat wat is een tablet voor mij
GSniequote:
quote:
het is de pipo s1 proquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo'n kruidvat/bartsmit dingetje?
Die zijn best ok, alleen wat traag
M'n Beppe wil ik daar voorlopig nog niet dood vinden nee. De rest van m'n familie die daar woont overigens ook niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:13 schreef Paladijn het volgende:
We praten natuurlijk wel over sint Nyk, daar wil je nog niet dood gevonden worden
Ah, dat is echt de naam van het ding... Apparaat ziet er niet uit, maar de specs ervan zijn primaquote:
met koffie !!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:Op zondag 27 oktober 2013 12:30 schreef Duvel het volgende:
Kijk, hij past!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |