Mag hij weer online plz?quote:In het kader 'leve de extraatjes' besloot ik een week of wat geleden dat er een lovemeter moest gaan komen. Na veel vijven en zessen heb ik dan toch de stoute schoenen aangetrokken, een PHP boek gekocht en er eentje gemaakt.
Het resultaat van mijn inspanningen kun je zien op lovemeter.fokzine.net.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef Juup© het volgende:
Overigens:
http://www.lovecalculator.com/
quote:Love Calculator results
These are the results of the calculations by Dr. Love:
HotSummerNight loves LompeHork
64 %
Het mag niet zo zijn.quote:Catkiller loves HotSummerNight [HotSummerNight heeft geen premium account]
1 %
Love Calculator resultsquote:
seems legitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef Juup© het volgende:
Overigens:
http://www.lovecalculator.com/
quote:Love Calculator results
waaghals loves njosnavelin
99 %
hier is je oplossing:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef Catkiller het volgende:
Als ik mijn naam en die van mijn vriendin in vul komt er 0% uit.
Dat moet 100% zijn hoor, en aangezien die calculator vast prima werkt lieg je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
hier is je oplossing:
Love Calculator results
CatKiller loves CatKillers rechterhand
94 %
Probeer Opa eens? die presteert op zijn leeftijd toch niet meer zo goedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik love LompeHork maar 85%, blijkbaar is er nog ruimte voor een tweede man in m'n leven
Love Calculator resultsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik love LompeHork maar 85%, blijkbaar is er nog ruimte voor een tweede man in m'n leven
Wahahaha die uitslag had ik dus ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Love Calculator results
Fauxloves kwiwi
0 %
shit
(PM box staat open)quote:Love Calculator results
rijsttafel loves HotSummerNight
69 %
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Love Calculator results
Fauxloves kwiwi
0 %
shit
Wat de...... ben ik zo unlovable?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wahahaha die uitslag had ik dus ook
Dit is gewoon om Kwiwi te plagen niet? Eigenlijk stond er meer dan 60%...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Love Calculator results
Fauxloves kwiwi
0 %
shit
Te veeleisend misschien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Wat de...... ben ik zo unlovable?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Probeer Opa eens? die presteert op zijn leeftijd toch niet meer zo goed
Hommo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:41 schreef MichaelScott het volgende:
Dat stomme ding is volgens mij kapot, Ik krijg alleen maar hoge scores bij mannen.
Beetje weinig helaas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
85 + 14, ik heb nog 1% liefde over mensen, wie wil 'm ontvangen?
Dat ding weet heel goed wat jij wilt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:41 schreef MichaelScott het volgende:
Dat stomme ding is volgens mij kapot, Ik krijg alleen maar hoge scores bij mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |