SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Verbaas me zelf ook over mijn S2, zo stabiel als een huis. Met de officiële 2000 mah batterij ook erg goede batterylife.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou hier echt niet. Nooit meer android. Op naar iPhone.
Ach een iPhone is een prima telefoon uiteraardAlleen 60 euro per maand en 250 bijbetalen (dat zal het toch ongeveer worden) vind ik te gek voor woorden. Dat ding is per gram duurder dan goud man
Het is wat het is.![]()
Hmm nee, gram iphone = 6,24 Een gram goud is (vandaag) 31,40quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Verbaas me zelf ook over mijn S2, zo stabiel als een huis. Met de officiële 2000 mah batterij ook erg goede batterylife.
Ach een iPhone is een prima telefoon uiteraardAlleen 60 euro per maand en 250 bijbetalen (dat zal het toch ongeveer worden) vind ik te gek voor woorden. Dat ding is per gram duurder dan goud man
![]()
Correct, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmm nee, gram iphone = 6,24 Een gram goud is (vandaag) 31,40
Het is wat het is.![]()
Nou eigenlijk niet. Ik zou dat ding sowieso nooit gesubsidieerd kopen, dan betaal je uiteindelijk altijd meer. En 699,- voor een gebruiksvoorwerp wat velen 2 jaar lang heel intensief gebruiken vind ik niet veel. Ja, er zijn goedkopere telefoons, maar als je de restwaarde in het verhaal meeneemt ontloopt het elkaar allemaal niet zo heel veel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Correct, maar je snapt wat ik bedoel![]()
Kun je ze al ergens met Bitcoins bestellen? Alleen Silk Road is dicht..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
De restwaarde is goed ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ik zou dat ding sowieso nooit gesubsidieerd kopen, dan betaal je uiteindelijk altijd meer. En 699,- voor een gebruiksvoorwerp wat velen 2 jaar lang heel intensief gebruiken vind ik niet veel. Ja, er zijn goedkopere telefoons, maar als je de restwaarde in het verhaal meeneemt ontloopt het elkaar allemaal niet zo heel veel.
Ik ben zelf een telefoon/techfreak, weet er veel vanaf en struin iedere dag de verschillende fora en techsites af. Er is echter iets in me dat me tegenhoud om zoveel voor een telefoon neer te leggen. Niet dat ik het niet kan betalen, maar ik heb het er gewoon niet voor over. Maar dat is uiteraard geheel persoonlijk. Ik ben zelf, anders dan jullie hier, helemaal niet overtuigd door de superioriteit van Apple. Als techliefhebber interesseer ik me uiteraard wel voor Apple, maar persoonlijk vind ik Android een fijner platform en ik root/custom rom niet. Ach ieder z'n ding
Het is wat het is.![]()
Effe een verkapte TVP voor de Vodafone abonnement prijzen.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
vodafone en kpn werkt, maar alleen met abo
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Waar staan de prijzen ?????quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef OverRated het volgende:
Als T-Mobile me nu gewoon een losse zou verkopen.. Ik ben al jaren klant bij ze verdorie.![]()
Die prijs wat bij vodafone staat is wel netjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:12 schreef OverRated het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze verkopen m niet los en zie ook nog niks over abo's staan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: