Airstripsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef iScream. het volgende:
Wat is eigenlijk de officiele naam waaronder je die "luchtstreepjes" koopt? Dus de engelse benaming. Vind daar bijster weinig over terug op internet..
chemtrailsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef iScream. het volgende:
Wat is eigenlijk de officiele naam waaronder je die "luchtstreepjes" koopt? Dus de engelse benaming. Vind daar bijster weinig over terug op internet..
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Zullen we vanavond airstripes gaan farmen?
Iemand die het me kan zeggen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:00 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww en waar kun je de survival kiezen? Deathmatch ofzo?
Gewoon Survival kiezen bij Survivalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Iemand die het me kan zeggen?
Vanaf level 15 staan ze op je mapquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Iemand die het me kan zeggen?
Als je level 15 bent krijg je vanzelf een belletje van Ron. Daarna staan ze op de map.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Survivals moet je toch eerst vrijspelen door alle missies van Lamar te doen?
Ik heb alleen de missies gedaan die verplicht waren in 't begin. En ik kan ook survival doen, dus neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Survivals moet je toch eerst vrijspelen door alle missies van Lamar te doen?
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:33 schreef PicoMMP het volgende:
Heeft het zin om een auto engine te upgraden terwijl je al de turbo op die auto hebt zitten? Het accelaratiebalkje zit namelijk al vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |