dat was pico020quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Grielen het volgende:
painore beukte mij van de eerste de beste klif af, en daarna nog meer van die ellende zoals tankstations
het was een chrome elegyquote:
heeft te maken met 020quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:03 schreef PicoMMP het volgende:
iedereen geeft me al de hele avond de schuld van alles. Zelfs als ik eerste sta en de nummer laatst en één na laatst zijn aan het fucken met elkaar, krijg ik de schuld.
Pico no worries man, jíj blijft mijn homie...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:03 schreef PicoMMP het volgende:
iedereen geeft me al de hele avond de schuld van alles. Zelfs als ik eerste sta en de nummer laatst en één na laatst zijn aan het fucken met elkaar, krijg ik de schuld.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pico no worries man, jíj blijft mijn homie...
als we jou de schuld geven is de kans dat we gelijk hebben ongeveer 95%quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:03 schreef PicoMMP het volgende:
dit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
als we jou de schuld geven is de kans dat we gelijk hebben ongeveer 95%
Voor deze opmerking moest ik je ff een beukie geven. Helaas pakte je me terugquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pico no worries man, jíj blijft mijn homie...
instant karma met je sinaasappel landroverquote:
?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Voor deze opmerking moest ik je ff een beukie geven. Helaas pakte je me terug
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
instant karma met je sinaasappel landrover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |