Jonguh, da ken ik leze joa. In mn box zit mn slip en daaronder mn benenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Kendegij di leze dan sojaclub of zittegij meej oewenogen in oew box
Geeft niet, ik ben gelukkig geen kerel met een zuidelijk accentquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nee, een man met zuidelijk accent kan ik echt niks mee.....het klinkt zo gek!
Sorry
Ik praat helemaal niet vreselijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Plat Zuid-Oost Brabants of Tilburgs vind ik heel lelijk. Maar een Brabantse of licht Limburgse tongval vind ik wel aantrekkelijk. Drents of Overijssels vreselijk en alles wat in de buurt van Rotterdams komt ook. On topic: dat vindt de Kerstman ook.
Daar begrijp ik ook niets vanquote:
Santa-Elmo = GewoonMezelf87quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef stippesTAPpestippesTAP het volgende:
Wie zijn er geraden?
Meld het even aan mij!
Dan werk ik het lijstje bij.
Hahaha jou vrolijkheid maakt me blijquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:43 schreef Kyfalalalalara het volgende:
[..]Kylalalalalaura!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liefde voor wijn is er één die we delen!
Verder moet je mij vergeven,
dat ik misschien wat weinig aanwezig ben.
Ik heb helemaal geen leven,
Maar ben met je pakje bezig als Superman.
Kusjes!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hmmm.... liefde voor wijn,
dat kunnen er een heleboel zijn
Maar heb je 2 kindjes heel misschien?
Of zit ik fout en heb je er tien?
voor zover dat niet al pretty obvious was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:41 schreef Spees_Eend het volgende:
eineindeutschie je geeft jezelf helemaal weg nu, dude!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |