Ik geef al behoorlijk wat wegquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hé sodaclub wat een vlijt,
Nu al cadeautjeskooparbeid!
Ik kijk nu al reikhalzend uit,
Tot welke aankopen jij besluit!
39 is mijn maat,
Ik hoop dat dat zo gaat?
En hoeveel denier?
Ik heb geen idee!
Doe maar wat van katoen,
Met een leuk printje, om mijn voet in te doen.
Mijn kleine spook,
Verheugt zich zeker ook,
Op iets met wielen wat kan rijden,
Daarmee zal jij hem zeker verblijden.
Wie je bent, ik heb geen idee,
Help je me nog een beetje mee?
Je zei, je hebt een sexy accent?
Ben je vlaams, limburgs of toch een drenth?
Ik zie door de bomen het bos niet meer,
Help je me nog een keer?
Wat me heel erg helpen zou:
In welke (wind)richting zoek ik dat accent van jou?
Brabants!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef sodaclub het volgende:
[..]
Ik geef al behoorlijk wat weg
als ik 'meest sexy accent' zeg
Kijk anders op google even
Dan weet je in welke provincie je moet wezen
Goede kijken, Coocie!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, oh! Waarom denken we dat?
Ik beken alleen kleur als ClubSoda me die vraagt stoltquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef sodaclub het volgende:
[..]
Ik beken alleen kleur als ClubSoda me die vraagt stolt
Maar, misschien wel heel goed gesherlockholmed
Als je op Google zoekt dan is Iers inderdaad het meest sexy buitenlandse accent.quote:
waarom gebruik je 2 browsers?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:32 schreef sodaclub het volgende:
[..]
Als je op Google zoekt dan is Iers inderdaad het meest sexy buitenlandse accent.
Mijn andere browser gebruikt Bing. Die zegt Spaans, wat betreft buitenlandse accenten
Maar ik spreek noch Iers noch Spaans
Maar wel een ander streekgebonden accent
Oh, en GotC is Ierse
Waarom denk je?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Mangostine het volgende:
[..]
waarom gebruik je 2 browsers?
quote:Een grote meerderheid van zowel de single mannen als vrouwen is er over uit: een meisje of knul die Brabants praat, is een stuk aantrekkelijker. De andere twee accenten in de top drie zijn Limburgs en Noord-Hollands/Amsterdams.
Jonguh, da ken ik leze joa. In mn box zit mn slip en daaronder mn benenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Kendegij di leze dan sojaclub of zittegij meej oewenogen in oew box
Geeft niet, ik ben gelukkig geen kerel met een zuidelijk accentquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah nee, een man met zuidelijk accent kan ik echt niks mee.....het klinkt zo gek!
Sorry
Ik praat helemaal niet vreselijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Plat Zuid-Oost Brabants of Tilburgs vind ik heel lelijk. Maar een Brabantse of licht Limburgse tongval vind ik wel aantrekkelijk. Drents of Overijssels vreselijk en alles wat in de buurt van Rotterdams komt ook. On topic: dat vindt de Kerstman ook.
Daar begrijp ik ook niets vanquote:
Santa-Elmo = GewoonMezelf87quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef stippesTAPpestippesTAP het volgende:
Wie zijn er geraden?
Meld het even aan mij!
Dan werk ik het lijstje bij.
Hahaha jou vrolijkheid maakt me blijquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:43 schreef Kyfalalalalara het volgende:
[..]Kylalalalalaura!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liefde voor wijn is er één die we delen!
Verder moet je mij vergeven,
dat ik misschien wat weinig aanwezig ben.
Ik heb helemaal geen leven,
Maar ben met je pakje bezig als Superman.
Kusjes!quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Hmmm.... liefde voor wijn,
dat kunnen er een heleboel zijn
Maar heb je 2 kindjes heel misschien?
Of zit ik fout en heb je er tien?
voor zover dat niet al pretty obvious was.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:41 schreef Spees_Eend het volgende:
eineindeutschie je geeft jezelf helemaal weg nu, dude!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |