SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Maar wel een correcte aanname.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dus ik ben een kloon omdat ik kan zoeken (en vinden)
Rare aanname..
Uhuh.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
Joof :Ik ga niet batsen Ik ga naar een pretpark
Daar kun je ook batsen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
ook daar kun je batsenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
Niet fokken onder het werkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Uiltje90 het volgende:
Yess... rapportage's af.. ik ga naar huis![]()
Je zat nu nog op je werk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Uiltje90 het volgende:
Het moedervlekjespatroon op de foto matcht niet met andere decolletés in het archief nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:15 schreef Vijzel het volgende:
nee. Ga nou in S&G kijken. Eigewijzerik..
Ik ben het gewoon met myr eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Vijzel het volgende:
[..]
God, nog zo'n eigewijzerik. Hou toch op. Kijk dan naar het taalgebruik.
Smakkelsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Uiltje90 het volgende:
Zo hebben ze in de ONZ tijd eens een KPD kloontje ontdekt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het moedervlekjespatroon op de foto matcht niet met andere decolletés in het archief nee.
Op de Noordpool, bij een graadje of -40? Wordt ze nat, vries je meteen vast.quote:
He! Dat is een leuke smiley! Hij staat niet in de lijst, waar heb je die vandaan?quote:
Foto van je tieten en een blaadje met 'Hoi Faxie' in je handenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Vijzel het volgende:
[..]
God, nog zo'n eigewijzerik. Hou toch op. Kijk dan naar het taalgebruik.
Gewoon lekker neuken!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In plaats dat ze het gewoon bij de naam noemen
Ik heb 'm uit de OP gejatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
He! Dat is een leuke smiley! Hij staat niet in de lijst, waar heb je die vandaan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Myraela het volgende:
Zo hebben ze in de ONZ tijd eens een KPD kloontje ontdekt.Dat was wel geniaal.
Mja iets met de ketting ofzo toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo hebben ze in de ONZ tijd eens een KPD kloontje ontdekt.Dat was wel geniaal.
Vergeet datum en tijd niet he ...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Foto van je tieten en een blaadje met 'Hoi Faxie' in je handen
Openingspostquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
He! Dat is een leuke smiley! Hij staat niet in de lijst, waar heb je die vandaan?
En je telefoonnummerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet datum en tijd niet he ...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
Foto van je tieten en een blaadje met 'Hoi Faxie, meer dan dit krijg je niet te zien' in je handen
Volgens mij door de moedervlekken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja iets met de ketting ofzo toch?
Ja, en de krant van vandaag. En dan bij voorkeur in een ander bloesje dan in S&G. En bloter. En...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet datum en tijd niet he ...
Ow dan is het een anderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij door de moedervlekken.
Je begint het al te snappenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ja, en de krant van vandaag. En dan bij voorkeur in een ander bloesje dan in S&G. En bloter. En...
Bloesje was wel leuk hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ja, en de krant van vandaag. En dan bij voorkeur in een ander bloesje dan in S&G. En bloter. En...
Er zijn vrouwen voor wie ik het risico neemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de Noordpool, bij een graadje of -40? Wordt ze nat, vries je meteen vast.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken!
[..]
Ik heb 'm uit de OP gejat
Een semi bekende van mij poste ook in KPD. Die photoshopte zulke herkenbare plekjes allemaal weg.quote:
met jouw kan ik pratenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Kloon of geen kloon, what the fuck maakt het uit als diegene gewoon ontopic(lekkers) post? Krentenzifterig mierengeneukgezeik
ook Goedenavondquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Kloon of geen kloon, what the fuck maakt het uit als diegene gewoon ontopic(lekkers) post? Krentenzifterig mierengeneukgezeik
Meestal wel handig dat soort dingen jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een semi bekende van mij poste ook in KPD. Die photoshopte zulke herkenbare plekjes allemaal weg.
O, het is een plaatje. Hij kijkt zo lekker stout.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken!
[..]
Ik heb 'm uit de OP gejat
Meer pics van het bloesje dan voor jou?quote:
Kloon detected!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Het is weer een hoop aandachttrekkerij, alle mannen (lees: Faxie) moeten er bovenop springen alsof ze al jaren droog staan. Daarbij is dat hele klonen een beetje kinderachtig natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Volgens mij scheelt dat in Faxie's geval niet veel ..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is weer een hoop aandachttrekkerij, alle mannen (lees: Faxie) moeten er bovenop springen alsof ze al jaren droog staan. Daarbij is dat hele klonen een beetje kinderachtig natuurlijk.
Slim slim.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een semi bekende van mij poste ook in KPD. Die photoshopte zulke herkenbare plekjes allemaal weg.
quote:
Doe jij dat ook toevallig?quote:
Hier nog meerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
O, het is een plaatje. Hij kijkt zo lekker stout.
Geschikt voor elke gelegenheidquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
O, het is een plaatje. Hij kijkt zo lekker stout.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is weer een hoop aandachttrekkerij, alle mannen (lees: Faxie) moeten er bovenop springen alsof ze al jaren droog staan. Daarbij is dat hele klonen een beetje kinderachtig natuurlijk.
Valt meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt dat in Faxie's geval niet veel ..
Daar lijkt het idd wel op jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt dat in Faxie's geval niet veel ..
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geschikt voor elke gelegenheid
'Hai goedenavond' [ afbeelding ]
'Kom je op de koffie?' [ afbeelding ]
'Ja ik vind dat ook een leuke serie' [ afbeelding ]
'Mooie ogen heb je' [ afbeelding ]
'Waar woon je eigenlijk?' [ afbeelding ]
'Diepvriestosties zijn best goed te eten ja' [ afbeelding ]
'Leuke dag gehad?' [ afbeelding ]
enz enz [ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat bespreek ik graag met TheSorrow zelf...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
En poef weg is Zeefje, Fax, doe je ding en woon d'r maar goed uit zaterdag
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die zijn niet zo grappig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier nog meer
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=1
Wat ben je soms toch een raar mannetjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax gaat Zeefje uitwonen en Joof gaat daarbij staan toejuichen..quote:
Jij bent zeker zo'n vies ventje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geschikt voor elke gelegenheid
'Hai goedenavond' [ afbeelding ]
'Kom je op de koffie?' [ afbeelding ]
'Ja ik vind dat ook een leuke serie' [ afbeelding ]
'Mooie ogen heb je' [ afbeelding ]
'Waar woon je eigenlijk?' [ afbeelding ]
'Diepvriestosties zijn best goed te eten ja' [ afbeelding ]
'Leuke dag gehad?' [ afbeelding ]
enz enz [ afbeelding ]
Ow is dat tegenwoordig op afspraak.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fax gaat Zeefje uitwonen en Joof gaat daarbij staan toejuichen..
Blijkbaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow is dat tegenwoordig op afspraak.
Nee en nee wat denken jullie wel nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben superbraaf en megaschattigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vies ventje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vat alleen samen wat hier zojuist verteld wordtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee en nee wat denken jullie wel niet![]()
![]()
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vies ventje?
Jij hebt ook een toeschouwer nodig bij je eerstvolgende neukbeurt om je toe te juichen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Ow is dat tegenwoordig op afspraak.
Waar zeg ik dat in godesnaam??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt ook een toeschouwer nodig bij je eerstvolgende neukbeurt om je toe te juichen?
Fax en ik hebben beiden niks gezegd over uitwonen en toejuichen hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vat alleen samen wat hier zojuist verteld wordt
Nergens expliciet, maar het kon zijn dat je ook graag een Joof naast je bed hebt bij het batsen.quote:
Nee. Jij een raar wijffiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch een raar mannetje
Nee, TGND had jullie 'codetaal' gekraakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fax en ik hebben beiden niks gezegd over uitwonen en toejuichen hoor
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben superbraaf en megaschattig
Jaja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You are the only exception
Eh misschien zijn dat jouw onderbuikwensen dan ...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:29 schreef AirwiN het volgende:
Nergens expliciet, maar het kon zijn dat je ook graag een Joof naast je bed hebt bij het batsen.
Ik zeg toch ook niet dat jullie dat zeiden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fax en ik hebben beiden niks gezegd over uitwonen en toejuichen hoor
Ik ben nu al goed in mijn toekomstige beroepquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, TGND had jullie 'codetaal' gekraakt.
Ohquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jullie dat zeiden?
Neuh, ik heb altijd al een cd'tje aanstaan met staande-ovatie-geluiden enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
Eh misschien zijn dat jouw onderbuikwensen dan ...
Een compliment krijgen was niet voldoende, je moest het zelf nogeens over doen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu al goed in mijn toekomstige beroep
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een compliment krijgen was niet voldoende, je moest het zelf nogeens over doen?
Staande ovatie in je broek ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik heb altijd al een cd'tje aanstaan met staande-ovatie-geluiden enzo.
Wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nu al goed in mijn toekomstige beroep
Als het zover is, is de broek doorgaans wel uit hoor.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het zover is, is de broek doorgaans wel uit hoor.
Beter ook voor de akoestiek enzo.quote:
Nah, daar ken ik ze ook niet vanquote:
Net als speelgoed, als je ze zat bent gooi je ze gewoon aan de kantquote:
Daarom kun je beter bij anderen thuis gaan spelen. Kun je weg als je ze zat bent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Net als speelgoed, als je ze zat bent gooi je ze gewoon aan de kant
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
Is er een fittie tussen joof en zeefje?
Nee, faxie gaat naar het 'pretpark'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
Is er een fittie tussen joof en zeefje?
Slaap lekker!quote:
Blijf in die waanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, faxie gaat naar het 'pretpark' [ afbeelding ] en joof gaat toejuichen.
Beetje sjorren achter de computer enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef zeefje het volgende:
Blijf in die waan.
Ik denk dat joof alleen maar seksueel gefrustreerd thuis gaat zitten
Op de foto's van mij dan natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje sjorren achter de computer enzo.
Sexueel gefrustreerd? Nee, ik heb eindelijk door welk kutspel je speeltquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Blijf in die waan.
Wat dat heb je nodig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik heb altijd al een cd'tje aanstaan met staande-ovatie-geluiden enzo.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sexueel gefrustreerd? Nee, ik heb eindelijk door welk kutspel je speelt
Wie weet. Is dat voor jou een reden om achter jouw pc te zitten... uh... de vrouwelijke variant van sjorren?quote:
Naja, lekker onaardig weer zeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Blijf in die waan.
Niet voor de seks, wel voor mijn narcisme.quote:
Hell noquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef zeefje het volgende:
[..]
Op de foto's van mij dan natuurlijk
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie weet. Is dat voor jou een reden om achter jouw pc te zitten... uh... de vrouwelijke variant van sjorren?
Onderhand snap ik wel waarom jij weet hoe het voelt om gemept te worden met een pollepel.quote:
Doei!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef Vijzel het volgende:
Poe, iedereen haakt ineens achter elkaar af.... welterusten allemaal.
*voelt aan billen* ja auw!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhand snap ik wel waarom jij weet hoe het voelt om gemept te worden met een pollepel.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles wat met jou te maken heeft heb ik weggegooid
Je was uitgespeeld op haar?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga slapenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
Gaan jullie serieus een fittie uitvechten hier?
Jaja, foto van de blauwe plekken op je billen in S&G. Anders ben je gewoon een kloon.quote:
Dus toch een fittiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
daar hoef jij niet wakker bij te blijven toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ook nog wel een paar uur, kut ps3 is nog aan het kopieren
late dienst tot 10 uurquote:
ik hoefde alleen nog maar te rapporteren en socializen met collega.. kon welquote:
Nouhouquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, foto van de blauwe plekken op je billen in S&G. Anders ben je gewoon een kloon.
Ik pak mijn CD met staande-ovatie geluiden erbij. Misschien komt 'ie nog van pas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef muhahaha het volgende:
Ah! Dat ken ik wel jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
late dienst tot 10 uurwoonbegeleiding
[..]
ik hoefde alleen nog maar te rapporteren en socializen met collega.. kon wel
Zielig doen levert alleen maar meerquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik pak mijn CD met staande-ovatie geluiden erbij. Misschien komt 'ie nog van pas.
Moet dat ding toch uitzetten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar hoef jij niet wakker bij te blijven toch?
Ook al dingen met haar gehad? Wel meer hier volgens mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
kan je ook morgen ochtend doen of wanneer je een keer wakker wordt of zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Moet dat ding toch uitzetten.
Foto van mijn billetjes staan al op s&gquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zielig doen levert alleen maar meerop
Feiten willen we horen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ook al dingen met haar gehad? Wel meer hier volgens mij
Niemand heeft hier iets met mij gehadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ook al dingen met haar gehad? Wel meer hier volgens mij
Het is mij niet als zodanig bijgebleven en ik heb geen zin om te zoeken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef zeefje het volgende:
Foto van mijn billetjes staan al op s&g
gedaan danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niemand heeft hier iets met mij gehad
Namen en rugnummers inderdaadquote:
Mwa, echt zuinig is dat ding ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan je ook morgen ochtend doen of wanneer je een keer wakker wordt of zo.
Zou ik doen iig.
Uhu, overtuigendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Seks?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:48 schreef zeefje het volgende:
[..]
Aannames, daar hebben we niks aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik weet niets. Serieus niets, maar op basis van posts lijkt het zo. ;p
Een fittie?quote:
Iedereen denkt dat fax en ik ofzo iets hebben gehad. Geen idee waar ze dat vandaan halenquote:
Wat, fax ook alquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat fax en ik ofzo iets hebben gehad. Geen idee waar ze dat vandaan halen
Joof staat zaterdag toch naast het bed begrijp ik, kan je in één moeite door.quote:
Zogenaamde fitties, gefrustreerde mensen en kloontjesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij even de samenvatting geven.
Er zijn grenzenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joof staat zaterdag toch naast het bed begrijp ik, kan je in één moeite door.
Er is geneukt, het was een blamage voor alle betrokkenen. Alle betrokkenen zwijgen erover.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij even de samenvatting geven.
Die kun je verleggen.quote:
Niks gehad nee, wel meer dan alleen kletsen en dat heb je zelf in het topic gezegd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat fax en ik ofzo iets hebben gehad. Geen idee waar ze dat vandaan halen
En de foto's staan in KPD?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is geneukt, het was een blamage voor alle betrokkenen. Alle betrokkenen zwijgen erover.
Duidelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zogenaamde fitties, gefrustreerde mensen en kloontjes
Voor wie of wat wij je dat in godsnaam weten. Newbiequote:
Fixedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is geneukt, het was een blamage voor alle betrokkenen. Alle betrokkenen proberen erover te zwijgen erover.
Volgens mij niet.quote:
Was niet legaal begreep ik.quote:
Welke ontkenningsfase?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jeetje Zeef, je ontkenningsfase is wel erg groot hoor
Ik hoef niets te weten, ik weet het al. Maar zo te zien heb je naast hem nog meer mannen gedaan van hier. Nice, lekker genieten enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef zeefje het volgende:
[..]
Voor wie of wat wij je dat in godsnaam weten. Newbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
dat je hebt zitten paaldansen op wat Fokkersquote:
Ja ik heb iedereen die hier is gedaan. Ja maar natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik hoef niets te weten, ik weet het al. Maar zo te zien heb je naast hem nog meer mannen gedaan van hier. Nice, lekker genieten enzo.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja ik heb iedereen die hier is gedaan. Ja maar natuurlijk
Joof en fax. Zo goed heren. Maar aangezien joof mij als speelgoed zag gooide hij mij weg wanneer hij mij niet meer nodig had.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat je hebt zitten paaldansen op wat Fokkers
Nou mij niet en dat gaat niet gebeuren ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik mis ook alle fun hiero.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef zeefje het volgende:
Dat zeg ik niet, maar top dat je zo eerlijk bent om te zeggen dat je zelfs iedereen hebt gedaan. Heb ik respect voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef zeefje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Joof en fax. Zo goed heren. Maar aangezien joof mij als speelgoed zag gooide hij mij weg wanneer hij mij niet meer nodig had.
Dat was toch andersom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef zeefje het volgende:
[..]
Joof en fax. Zo goed heren. Maar aangezien joof mij als speelgoed zag gooide hij mij weg wanneer hij mij niet meer nodig had.
Nee natuurlijk heb ik niet iedereen gedaan. Jesus zegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou mij niet en dat gaat niet gebeuren ook.
Jij hebt fax gedaan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
De feiten zijn ietsje anders meid.. Zeg maar 180 graden gedraaid..
Doe maar weer ff normaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar top dat je zo eerlijk bent om te zeggen dat je zelfs iedereen hebt gedaan. Heb ik respect voor.
Niks mis meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat je hebt zitten paaldansen op wat Fokkers
Is die leuk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:59 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Is dat moeilijk? Hij doet zelfs z'n 55-jarige buurvrouw nog als ze het wil.
Als het als grap was bedoeld niet.quote:
Ja maar ik doe toch niet iedereen. Waarom denk jij datquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:00 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik was serieus, ik vind het tof dat je zo van seksualiteit geniet en ervoor uitkomt.
Omdat je dat zelf typt en we in seks zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja maar ik doe toch niet iedereen. Waarom denk jij dat
Ja want hier doet iedereen iedereen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf typt en we in seks zitten.
Maar het was natuurlijk een grapje dat ik iedereen zou doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:02 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Omdat je dat zelf typt en we in seks zitten.
Niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want hier doet iedereen iedereen.
Geen idee broeder. Welke game was je aan het spelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat de neuk?
Ik ben even gamen en de reeks verzandt in dit? En wie zijn al die klonen nou weer?
Ik wou dat ik nog een Scarlett Johansson had.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef Vinniiee het volgende:
Hey ik heb serieus nog popcornEven pakken
damn you.. nu heb ik ook trek in iets te snaaien.. maar heb niks in huisquote:
Voortaan maar f4xie gebruiken dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
Als faxie morgen op sherlock gaat gaan de alarmbellen af daar
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wou dat ik nog een Scarlett Johansson had.
Als we de kans maar kregenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja want hier doet iedereen iedereen.
faxie faxie faxie faxie faxie faxiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
Als faxie morgen op sherlock gaat gaan de alarmbellen af daar
Ik zou haar niet delen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
O oke. Ik heb niemand, niet zo lang geleden gedumpt. Dus niks.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar het was natuurlijk een grapje dat ik iedereen zou doen. En nu over jou seksleven. Hoe gaat het daarmee
Ja of een van z'n andere 6 kloonsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voortaan maar f4xie gebruiken dan.
Die keus zou jij niet hoeven te maken als ik er één had.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goh, wat onverwachts!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O oke. Ik heb niemand, niet zo lang geleden gedumpt. Dus niks.
Fuckxie?quote:
Das jammerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O oke. Ik heb niemand, niet zo lang geleden gedumpt. Dus niks.
Dat hoeft niet want, tetten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
damn you.. nu heb ik ook trek in iets te snaaien.. maar heb niks in huis
Plaats es een foto dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef zeefje het volgende:
Das jammer
Als je een foto hier plaatst zijn er zo tig mannen die wel op je willen hoor
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die keus zou jij niet hoeven te maken als ik er één had.
Denken dat iemand die heeft meegelezen haar zou doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Das jammer
Ik ben lui, ik ga niet zoeken. Doe jij het werk maar.quote:
Oh ja, maar dat is overal wel zo en ik vind dat echt dom via fok.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Das jammer
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
Ja dat heb je pas tig keer verteld.
Pas maar op dat je geen zaad in je ogen krijgt dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan zou ik als een hond aan tafel, bedelen voor afvallende kruimels.
Ik weet onze lange nachten nog.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
Air heeft liever alles in een DM, mannen ook geen probleem
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is overal wel zo en ik vind dat echt dom via fok.Begin ik echt nooooooit meer aan. Eens een keer iets stoms gedaan en dat is nog steeds jammer, vind ik.
Aandachts geil heet datquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:09 schreef muhahaha het volgende:
Ja dat heb je pas tig keer verteld.
Mja, mja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen zaad in je ogen krijgt dan.
Wat dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:10 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Oh ja, maar dat is overal wel zo en ik vind dat echt dom via fok.Begin ik echt nooooooit meer aan. Eens een keer iets stoms gedaan en dat is nog steeds jammer, vind ik.
Als de dag van gister. Was het ook niet gister?quote:
Ik hou niet zo van herhaling, dan ga ik me daaraan irriteren.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van herhaling, dan ga ik me daaraan irriteren.
Ze kan die link ook in haar sig zetten
Het sloeg totaal nergens op, en ik had gewoon een vriend en alles. En ik speelde een beetje. Ik ben gewoon niet leuk geweest. Tsja, ik was 18/19. Nu ben ik 20 en anders.quote:
Dan ben ik nog positiefquote:
Samen met Faxie, is voor hem makkelijker te vinden dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van herhaling, dan ga ik me daaraan irriteren.
Ze kan die link ook in haar sig zetten
Een wolf verliest wel zijn haren, niet zijn streken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
Het sloeg totaal nergens op, en ik had gewoon een vriend en alles. En ik speelde een beetje. Ik ben gewoon niet leuk geweest. Tsja, ik was 18/19. Nu ben ik 20 en anders.
Ze kan hem gewoon bellen natuurlijk of cammenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen met Faxie, is voor hem makkelijker te vinden dan.
Ze gaat zaterdag alweer paaldansen toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kan hem gewoon bellen natuurlijk of cammen
Ik merk dat ik best gemeen ben vandaag.quote:
Op fok ben je als vrouw een slet of een frigide non. Tussenweg bestaat niet.quote:
Vos.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een wolf verliest wel zijn haren, niet zijn streken.
Wereld van verschil, ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Het sloeg totaal nergens op, en ik had gewoon een vriend en alles. En ik speelde een beetje. Ik ben gewoon niet leuk geweest. Tsja, ik was 18/19. Nu ben ik 20 en anders.
Ah, laat ze toch. Voorlopig zitten ze wel met te weinig bloed in hun hersenen omdat jij foto's in S&G hebt gepost. Dan krijg je zulke reacties.quote:
Ik wil jou sowieso niet, lelijke draak. Je kunt mij niet eens krijgen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Dan zou ik als een hond aan tafel, bedelen voor afvallende kruimels.
[..]
Denken dat iemand die heeft meegelezen haar zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |