SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Maar wel een correcte aanname.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dus ik ben een kloon omdat ik kan zoeken (en vinden)
Rare aanname..
Uhuh.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
Joof :Ik ga niet batsen Ik ga naar een pretpark
Daar kun je ook batsen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
ook daar kun je batsenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef zeefje het volgende:
Niet fokken onder het werkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Uiltje90 het volgende:
Yess... rapportage's af.. ik ga naar huis![]()
Je zat nu nog op je werk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Uiltje90 het volgende:
Het moedervlekjespatroon op de foto matcht niet met andere decolletés in het archief nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:15 schreef Vijzel het volgende:
nee. Ga nou in S&G kijken. Eigewijzerik..
Ik ben het gewoon met myr eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Vijzel het volgende:
[..]
God, nog zo'n eigewijzerik. Hou toch op. Kijk dan naar het taalgebruik.
Smakkelsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Uiltje90 het volgende:
Zo hebben ze in de ONZ tijd eens een KPD kloontje ontdekt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het moedervlekjespatroon op de foto matcht niet met andere decolletés in het archief nee.
Op de Noordpool, bij een graadje of -40? Wordt ze nat, vries je meteen vast.quote:
He! Dat is een leuke smiley! Hij staat niet in de lijst, waar heb je die vandaan?quote:
Foto van je tieten en een blaadje met 'Hoi Faxie' in je handenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Vijzel het volgende:
[..]
God, nog zo'n eigewijzerik. Hou toch op. Kijk dan naar het taalgebruik.
Gewoon lekker neuken!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In plaats dat ze het gewoon bij de naam noemen
Ik heb 'm uit de OP gejatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
He! Dat is een leuke smiley! Hij staat niet in de lijst, waar heb je die vandaan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Myraela het volgende:
Zo hebben ze in de ONZ tijd eens een KPD kloontje ontdekt.Dat was wel geniaal.
Mja iets met de ketting ofzo toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo hebben ze in de ONZ tijd eens een KPD kloontje ontdekt.Dat was wel geniaal.
Vergeet datum en tijd niet he ...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Foto van je tieten en een blaadje met 'Hoi Faxie' in je handen
Openingspostquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
He! Dat is een leuke smiley! Hij staat niet in de lijst, waar heb je die vandaan?
En je telefoonnummerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet datum en tijd niet he ...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Faxie het volgende:
Foto van je tieten en een blaadje met 'Hoi Faxie, meer dan dit krijg je niet te zien' in je handen
Volgens mij door de moedervlekken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja iets met de ketting ofzo toch?
Ja, en de krant van vandaag. En dan bij voorkeur in een ander bloesje dan in S&G. En bloter. En...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vergeet datum en tijd niet he ...
Ow dan is het een anderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij door de moedervlekken.
Je begint het al te snappenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ja, en de krant van vandaag. En dan bij voorkeur in een ander bloesje dan in S&G. En bloter. En...
Bloesje was wel leuk hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Ja, en de krant van vandaag. En dan bij voorkeur in een ander bloesje dan in S&G. En bloter. En...
Er zijn vrouwen voor wie ik het risico neemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op de Noordpool, bij een graadje of -40? Wordt ze nat, vries je meteen vast.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken!
[..]
Ik heb 'm uit de OP gejat
Een semi bekende van mij poste ook in KPD. Die photoshopte zulke herkenbare plekjes allemaal weg.quote:
met jouw kan ik pratenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Kloon of geen kloon, what the fuck maakt het uit als diegene gewoon ontopic(lekkers) post? Krentenzifterig mierengeneukgezeik
ook Goedenavondquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Kloon of geen kloon, what the fuck maakt het uit als diegene gewoon ontopic(lekkers) post? Krentenzifterig mierengeneukgezeik
Meestal wel handig dat soort dingen jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een semi bekende van mij poste ook in KPD. Die photoshopte zulke herkenbare plekjes allemaal weg.
O, het is een plaatje. Hij kijkt zo lekker stout.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon lekker neuken!
[..]
Ik heb 'm uit de OP gejat
Meer pics van het bloesje dan voor jou?quote:
Kloon detected!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Het is weer een hoop aandachttrekkerij, alle mannen (lees: Faxie) moeten er bovenop springen alsof ze al jaren droog staan. Daarbij is dat hele klonen een beetje kinderachtig natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef TheSorrow het volgende:
Volgens mij scheelt dat in Faxie's geval niet veel ..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is weer een hoop aandachttrekkerij, alle mannen (lees: Faxie) moeten er bovenop springen alsof ze al jaren droog staan. Daarbij is dat hele klonen een beetje kinderachtig natuurlijk.
Slim slim.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een semi bekende van mij poste ook in KPD. Die photoshopte zulke herkenbare plekjes allemaal weg.
quote:
Doe jij dat ook toevallig?quote:
Hier nog meerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
O, het is een plaatje. Hij kijkt zo lekker stout.
Geschikt voor elke gelegenheidquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
O, het is een plaatje. Hij kijkt zo lekker stout.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is weer een hoop aandachttrekkerij, alle mannen (lees: Faxie) moeten er bovenop springen alsof ze al jaren droog staan. Daarbij is dat hele klonen een beetje kinderachtig natuurlijk.
Valt meequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt dat in Faxie's geval niet veel ..
Daar lijkt het idd wel op jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt dat in Faxie's geval niet veel ..
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geschikt voor elke gelegenheid
'Hai goedenavond' [ afbeelding ]
'Kom je op de koffie?' [ afbeelding ]
'Ja ik vind dat ook een leuke serie' [ afbeelding ]
'Mooie ogen heb je' [ afbeelding ]
'Waar woon je eigenlijk?' [ afbeelding ]
'Diepvriestosties zijn best goed te eten ja' [ afbeelding ]
'Leuke dag gehad?' [ afbeelding ]
enz enz [ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Dat bespreek ik graag met TheSorrow zelf...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
En poef weg is Zeefje, Fax, doe je ding en woon d'r maar goed uit zaterdag
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die zijn niet zo grappig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier nog meer
http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/index.php?p=1
Wat ben je soms toch een raar mannetjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fax gaat Zeefje uitwonen en Joof gaat daarbij staan toejuichen..quote:
Jij bent zeker zo'n vies ventje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geschikt voor elke gelegenheid
'Hai goedenavond' [ afbeelding ]
'Kom je op de koffie?' [ afbeelding ]
'Ja ik vind dat ook een leuke serie' [ afbeelding ]
'Mooie ogen heb je' [ afbeelding ]
'Waar woon je eigenlijk?' [ afbeelding ]
'Diepvriestosties zijn best goed te eten ja' [ afbeelding ]
'Leuke dag gehad?' [ afbeelding ]
enz enz [ afbeelding ]
Ow is dat tegenwoordig op afspraak.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fax gaat Zeefje uitwonen en Joof gaat daarbij staan toejuichen..
Blijkbaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow is dat tegenwoordig op afspraak.
Nee en nee wat denken jullie wel nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben superbraaf en megaschattigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vies ventje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezelligquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vat alleen samen wat hier zojuist verteld wordtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee en nee wat denken jullie wel niet![]()
![]()
Hoiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vies ventje?
Jij hebt ook een toeschouwer nodig bij je eerstvolgende neukbeurt om je toe te juichen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
Ow is dat tegenwoordig op afspraak.
Waar zeg ik dat in godesnaam??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt ook een toeschouwer nodig bij je eerstvolgende neukbeurt om je toe te juichen?
Fax en ik hebben beiden niks gezegd over uitwonen en toejuichen hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vat alleen samen wat hier zojuist verteld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |