You snooze, you lose! De kleertjes zijn besteldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oooooh, dan is het goed. Zijn er nog andere manieren om je de kast op te krijgen? Ik heb niets te doen vanavond.
Nohhh, ik vroeg het zo lief in het vorige deel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef Limone het volgende:
[..]
You snooze, you lose! De kleertjes zijn besteld
Voor de intake? Morgen pas? Mijne was al een week of 4 geleden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Mabawa. het volgende:
Oh lekker snugger. Morgenochtend komt de kraamzorg en dat realiseer ik me net pas. Of nja... mn agenda vertelde het me
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nohhh, ik vroeg het zo lief in het vorige deel.
En het geboortekaartje.. Is dat nou ein-de-lijk al eens klaar?
Ja het lukte niet eerder. Het is best een troep hier en de plinten zijn al helemaal niet schoonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Voor de intake? Morgen pas? Mijne was al een week of 4 geleden.
Heb je de plinten al schoon?
En heb je koekjes gebakken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Voor de intake? Morgen pas? Mijne was al een week of 4 geleden.
Heb je de plinten al schoon?
Ach, en nu met je verlof heb je daar nog ruuiiiiiim de tijd voor. Behalve als je ineens veel eerder bevalt. Dat kan natuurlijk ook zo maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef Limone het volgende:
[..]Dat is het volgende puntje. Maar... het zit in mijn hoofd en is een vervolg op onze trouwkaart.
Nee, ik bedoelde Mabawa. Voor de kraamhulp. Schone plinten en verse koekjes, dat willen zequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ach, en nu met je verlof heb je daar nog ruuiiiiiim de tijd voor. Behalve als je ineens veel eerder bevalt. Dat kan natuurlijk ook zo maar.![]()
--
En koekjes bakken? Ik? Ik ben een regelrechte keukenramp. Levensgevaarlijk.
Ik denk dat je beter maar gewoon kunt doen alsof je niet thuis bent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja het lukte niet eerder. Het is best een troep hier en de plinten zijn al helemaal niet schoonIk zal haar afleiden als ze naar beneden kijkt.
Jup, zie m'n editquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Mabawa. Voor de kraamhulp. Schone plinten en verse koekjes, dat willen ze![]()
Deadline voor het kaartje is dinsdag. Dan komen ook de kleertjes binnen. Ruim de tijd
Ohja.. klossen/kratten... zucht
Eerlijk zullen we alles delen? Die wil ik nu ook.. En een Big Tasty, want die kwam net op TV voorbij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef Mabawa. het volgende:
Alleen maar thee in dit huisEn koekjes bakken kan ik niet maar ik heb de heerlijke triple chocolat cookies van appie
Ik mag dan een walvis zijn, maar mijn ninjamoves doen het nog. Ha!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Limone het volgende:
Jamaar.. jij editte terwijl ik aan het reageren wasSuperninjaedit
![]()
![]()
Een hoogslaper voor Skippy. Een paar extra klossen voor het maken van een trappetje
Heb je alle sites in het geboortekaartjestopic al doorgekeken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:29 schreef Bolletje... het volgende:
Over kaartjes gesproken, wij zoeken een stoere kaart voor Joop. Tig sites af geweest, maar word gek van de uiltjes, Bambies en autootjes. Iemand nog leuke stoere tips?
Hij is nog niet thuis! Zou hij in Smalland gebleven zijn?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik mag dan een walvis zijn, maar mijn ninjamoves doen het nog. Ha!
Ik zet er wel zo'n Ikea-krukje naast.
Over Ikea gesproken, is je vent nog terug geweest?
--
Burdie, jij nog wezen walvissen vanavond?
Kom maar halen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen? Die wil ik nu ook.. En een Big Tasty, want die kwam net op TV voorbij.
Hij kan het vast niet vinden en durft nu gewoon niet meer terug te komen. Voor het geval je weer horlimone wordt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef Limone het volgende:
[..]
Hij is nog niet thuis! Zou hij in Smalland gebleven zijn?
Bij mij zijn ze nog niet weggeweest.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:09 schreef Limone het volgende:
HorlimoneNee, dan zou ik ook niet meer thuis durven komen..
Lekker man, mcdonalds! Maar ik merkte dat ik weer puistjes krijg (de hele zwangerschap geen last van gehad), dus misschien moet ik wat minder vunzig eten.
Ik ben vandaag halverwege!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:51 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze nog niet weggeweest.Niet dat ik het heel erg heb, maar ze zijn er wel.
Maar heej, als je Nellie om vunzig eten vraagt dan kun je dat haar moeilijk gaan onthouden. Althans, zulks gebruik ik als smoes.
--
Mabawa, ergens halverwege doen dan?
Zo snel? Ik heb nog geen kraam voorbij zien komen, nog niks gehoord ook na het eerste informatiepakket. Wat is eigenlijk normaal?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef Burdie het volgende:
De kraam is hier vorige week al geweest voor de intake
Eujz, dat is ons bed ook en hier moet het wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:51 schreef Mabawa. het volgende:
Ze is weg! Ik hoef geen klossenbed is 60 cm hoog en ze zei zelf dat dat niet zo erg is! Ben ik heel erg blij mee want zag daar best tegenop. Heb al aangegeven dat vriend evt het bed zal verschonen en ik wel op tafel kruip als ze hechtingen wil bekijken.
Verder komt er een onlangs bv upgedate, niet-rokende, engelssprekende dame! Gesprek was erg fijn maar ze wilde niet eens een koekjePfff ze weet niet wat ze mist!
Zo en nu naar kantoor. voor een paar uurtjes niks doen en afscheid nemen!
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat goed Mabawa. En wat fijn dat ze gewoon een Engelssprekende sturen.
Chanty, als ze echt moeilijk doen kun je voor de controles toch in dat bed in de rommelkamer die wel hoog kan gaan liggen en de rest van de tijd in je eigen bed? Hoogstens dat je vriend jullie bed zelf elke dag moet verschonen omdat het te laag is, maar ach dat lijkt me het ergste niet.
RFR geniet lekker van je dagje vrij!
Bij mij was de pijn in mijn onderbuik volgens mij gewoon een soort opstart-spierpijn/bandenpijn ofzo. Net lekker in bad geweest met dochter en nu heb ik bijna geen last meer.
Die heb je straks toch nodig dus hop gaan jij!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:06 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Eujz, dat is ons bed ook en hier moet het wel.![]()
--
Nikki,voor de pijn. Edit: fijn dat het beter is!
--
Chocolajompel! Mijn mini wenst beschuit met muisjes vandaag, maar ik heb heul geen muisjes in huis en ik weiger om naar het centrum te gaan hoor!
*in auto stapt*
Oh hahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:35 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Gok dat daar iets mis gingik vond dat 8 weken wel heel vroeg is
Hij springt ook nog wel eens in bed, net als die van mij?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:25 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Het voelt zo gammelmijn man is ruim 2 meter en zo'n 110 kilo..dus als die dan in bed stapt (in al zijn onstuimigheid
) lijkt het nogal instabiel.
Volgens lief kan ons bed best op bierkratjes, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:47 schreef Chanty het volgende:
Wij hebben een IKEA bed dat we niet zomaar kunnen ophogen (ombouw, niks op poten).
Dank, dank! Tot nu gaat het genieten primaquote:
Ja volgens een vriendin was het een probleem vanwege arbo-toestanden, dat ze dan telkens twee trappen opmoeten. Maarja... ken ook mensen die wonen in een huis waar de woonkamer op de eerste is en de slaapkamers op de tweede, daar moet je standaard twee trappen op. Ga het iig volgende week navragen bij de VK.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:59 schreef Pvoesss het volgende:
Maar ik voelde wel al dingen in week 10.
Ik dacht echt dat het niet kon maar toen kreeg ik met 11 weken de echo en voelde ik dus idd wel de baby.
Wij hebben ook een ikea bed (malm) en je krijgt klossen met een gleuf erin..past primaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:47 schreef Chanty het volgende:
Die klossen ben ik wel benieuwd naar hoe dat hier gaat uitpakken. Wij hebben een IKEA bed dat we niet zomaar kunnen ophogen (ombouw, niks op poten). Misschien dat we met wat creativiteit wel het matras kunnen verhogen. Sowieso staat ons bed op de tweede verdieping en ik heb gehoord dat dat ook niet magNu hebben we wel een logeerbed op de eerste, maar dat is een vrij beroerd 1.40 breed bed in een rommelkamer
Maar goed, als het echt niet anders kan dan moet dat maar die eerste week.
Ben benieuwd. Kan me nog heeeeel goed herinneren wat een crime het was om dat ding in elkaar te zetten. Ben een beetje bang dat hij uit elkaar lazert als je hem gaat verplaatsen (wel een stevig ding maar enorm zwaar dus ik zie dat alleen maar fout gaan en dat er iets afbreekt).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Wij hebben ook een ikea bed (malm) en je krijgt klossen met een gleuf erin..past prima
En erin springen nog net niet..meer erin laten vallen :p
Zo nu ga ik eerst mijn dochter entertainen voor ik verder reageer
Naar bed sturenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:54 schreef Soempie het volgende:
Hier moest ik de vorige keer de eerste drie dagen in het ziekenhuis blijven i.v.m. pre-eclampsie. Ik vond het liggen echt niet tof en ik was juist blij dat ik weer dingen goed kon. Heb dus regelmatig koffie ingeschonken en rondjes gelopen over de afdeling. We hebben ook zat foto's dat m'n man op het bed ligt met M.. Vonden de mensen om ons heen heel raar.![]()
Thuis heb ik helemaal niet meer in bed gelegen overdag. Was dolblij dat onze kraamhulp ons lekker onze gang liet gaan.Zelf de badjes, luiers en weet ik wat allemaal kunnen doen. Die van m'n zus was wat baziger, nam alles uit handen en stuurde haar ook naar bed. Maar dat vonden zij wel weer fijn, geloof ik.
Oja, m'n hormonen doen echt rare dingen met me. Ik moet een speciaal eerste pakje. En opeens is echt niks meer leuk of mooi genoeg.Hele stad afgelopen en ik heb niks kunnen vinden. Echt belachelijk, bij M. had ik die behoefte helemaal niet.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef martine1984 het volgende:
Nikki fijn dat de pijn nu weg is!
Momo goodie bag is altijd leuk, zat er nog wat leuks in?
Vanochtend even de stad in geweest samen met mijn kleuter. Eindelijk een aankleedkussen gehaald. En mijn blije doos opgehaald bij de Prenetal. Alleen al voor het pak pampers is het de moeite waard. Enne mn buik is serieus dik. Zat gewoon klem tussen de ( vaste ) stoel en de tafel bij de Subwaynu ff relaxen en dan zo nog een paar boodschappen doen. Heb ook zo'n ouwe vrouwen boodschappen kar op wielen gekocht, ziet er niet uit maar zo joef ik niet meer te tillen
Waren de vorige twee jongetjes? Ik denk dat het aan de meisjes hormonen ligt hoor. Het begint nu al!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:58 schreef flowerbox het volgende:
Dat heb ik ook met het eerste pakje, soempie. Bij de eerste twee gewoon bij de Hens gehaald maar dat willen mijn hormonen nu niet. Ben al weken bezig...
Ik heb bij M langer moeten zoeken en uiteindelijk voor een shirtje met naam gekozen. Voor de meisjes was het daarom heel makkelijk. Die kregen dus ook een shirtje met naam.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waren de vorige twee jongetjes? Ik denk dat het aan de meisjes hormonen ligt hoor. Het begint nu al!
Vòòr de geboorte van het kindquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Wanneer 'moeten' nou eigenlijk deze dingen:
* erkennen van het kind door je partner (we zijn niet getrouwd)
Zo snel mogelijk aanmelden (rond de 12 weken wordt hier aangeraden), ze nemen dan vanzelf contact met je op voor een intake in je 2e of 3e trimester.quote:* kraamhulp regelen
Nope, dat waren ook meisjes. En pakje met naam is hier (nog) geen optie want ook die staat nog niet vast...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waren de vorige twee jongetjes? Ik denk dat het aan de meisjes hormonen ligt hoor. Het begint nu al!
Had ik rond die termijn ook, dan lag mini wat verder naar achteren waardoor ik minder voelde. Nu is er niet zo veel naar-achteren-ruimte meer..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef Burdie het volgende:
Trouwens, de afgelopen twee dagen voel ik mini minder bewegen dan anders. Hij/zij beweegt wel, en ook wel op de voorspelbare momenten, maar gewoon minder lang achter elkaar en hij/zij reageert ook niet/nauwelijks als ik zachtjes op mijn buik tik of trommel.
Kan dat gewoon komen doordat 'ie even anders is gaan liggen ofzo, of moet ik de VK bellen? Ik ben nu 23+5.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:23 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
Zo, net m'n intake gehad bij de verloskundige, 2x bloed laten prikken en als beloning maar even lekker geluncht in het bos![]()
Wanneer 'moeten' nou eigenlijk deze dingen:
* erkennen van het kind door je partner (we zijn niet getrouwd)
--> Hier gedaan rond 24 weken, maar in ieder geval ergens voor de geboorte.
* kinderdagverblijf aanvragen (moet je dan al de specifieke dagen aangeven??)
--> Hangt er vanaf waar je woont en hoe vol de kinderdagverblijven zitten. Hier was er bijvoorbeeld geen wachtlijst, dus wij hebben dat geregeld in week 24 ofzo.
* kraamhulp regelen
--> Ruim optijd aanvragen.. vooral ook het doorgeven van de zwangerschap en het kraambureau aan je verzekering! Volgens mij moet dat voor week 15 ofzo, anders 'garandeert je verzekering niet dat je op tijd alles krijgt' of iets dergelijks.
Ik dacht dat die grens 24 weken was. Maar ja, zo ongeveer dan moet je het wel geregeld hebben iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:01 schreef DJMomo het volgende:
Erkennen wordt voor de 23e week geadviseerd. Das ongeveer de grens dat ze baby's beginnen te behandelen bij zeer vroeg geboorte toch? Mocht jij dan ook niet aanspreekbaar zijn, is het fijn dat man iig handelingsbevoegd is tov kind
Zelf opvang beginnen???quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:19 schreef Chanty het volgende:
Kijk ik lees hier nog wat nuttige infoDus verzekering moet ik ook bellen pffff... ik denk dat ik mijn belbundel maar weer omhoog moet gooien
![]()
Kinderopvang wordt een leuke hier. Ik ben zeer waarschijnlijk tegen die tijd werkeloos (derde jaarcontract is standaard eruit bij ons). En er is weinig werk in mijn sector dus het is maar de vraag of opvang nodig is
Voor mijn eigen kind ja. Heb geen enkele ambitie om gastouder te wordenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:21 schreef Soempie het volgende:
Butterflower een meisje![]()
Hier wil ik wel een naam op een pakje, maar dan wel als we echt heel heel zeker zijn van de naam. Na de aangifte denk ik.
Nu net toch nog een eerste pakje gekocht en omghet is helemaal niks voor mij. Knalroze, fluffy truitje voor over de romper.
Op de weg terug zei ik tegen m'n man: 'je was wel mee om tegen m'n hormonen in te gaan hè? Voor het geval het truitje te erg was?' Hij: 'oh, ik dacht dat ik alleen mee was om te pinnen...' Met andere woorden: ik heb iets afschuwelijks uitgezocht.
Is je bloeddruk wel eens gemeten op het moment dat je die vlekken zag, of net erna?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:05 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik ga het weekend even heeeeel rustig aan doen. Vandaag kwart voor vijf wakker zal niet geholpen hebben. En ik sliep al niet lekker vannacht. Sowieso volgende week weer controle, en dan ga ik het wel aangeven ja, dat de vlekken nog steeds zijn, terwijl verkoudheid inmiddels weg is, en bloeddruk nog goed. Heb verder ook nergens last van egk.
Misschien moet ik dat ook gewoon maar doen. Ben ik er vanaf en kan ik iets van mijn lijstje afstrepen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja ik heb de hele serie..truitje, broekje, jumpsuit, vestje en mutsje en slofjes
Ja. Van de week door de bedrijfsarts. Was niets mis meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Is je bloeddruk wel eens gemeten op het moment dat je die vlekken zag, of net erna?
Bedrijfsarts omdat je ziek bent, of bedrijfsarts omdat er op je werkplek eentje is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ja. Van de week door de bedrijfsarts. Was niets mis mee
Ik ga slapen. Ben echt heel moe.
Sorry, krijg amper kans om bij te lezen, dus blijf nogal in de ego post hangen.
quote:
Er loopt er vol continu een op kantoor rond. Luxe hè! En de bloeddruk was echt normaal. 105/65 ofzo. Keuuuuuurrrriggg zei die vrouw.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Bedrijfsarts omdat je ziek bent, of bedrijfsarts omdat er op je werkplek eentje is?Ik ben een halve meelezer, dus vergeef me als ik dingen vraag die al lang en breed zijn verteld hier, maar je weet toch pas of je bloeddruk goed is als je hem kan afzetten tegenover de bloeddruk die je 'normaal' hebt?
Sorry, ik wil niet belerend of bemoeierig over komen, ik ben denk ik een tikje verpest door mijn eigen verhaal en wil graag dat vrouwen met soortgelijke klachten als de mijne zichzelf serieus nemen. Wellicht is het niet aan mij om moederdeganserig te doen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:18 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de haarbanden met bloemetjes wel zien liggen, maar zo'n paasei, dat ging vandaag zelfs mij te ver.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:17 schreef bitterend het volgende:
Dat heb ik echt echt ECHT niet achter je gezocht hoor
Komt er ook een haarband met een bloemetje?![]()
Klinkt prachtig inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:21 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Er loopt er vol continu een op kantoor rond. Luxe hè! En de bloeddruk was echt normaal. 105/65 ofzo. Keuuuuuurrrriggg zei die vrouw.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik zou hem nog kunnen ruilen.. Maar ik ga gewoon laten zien dat ons babymeisje zoiets kan dragen en dat het dan nog tof is ook. Ofzo.
Ik was net terug naar de prenatal om te ruilen, maar in plaats daarvan heb ik er een bijpassend broekje bij gekocht.![]()
Ik was net terug naar de prenatal om te ruilen, maar in plaats daarvan heb ik er een bijpassend broekje bij gekocht.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:41 schreef Kyara het volgende:
Er komt nog wel wat roze aan hoor Soempie
Weet nog niet wat het wordt, maar dat betekent dat ik me ook nog niet helemaal door kan slaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef Soempie het volgende:
Ik had nog niks in het roze, maar dat heb ik nu ruimschoots goedgemaakt met 1 item.![]()
Mevr. Mus, ik zou niet te lang wachten hoor, straks gaan je hormonen ook van die rare dingen doen. Weet je al wat het wordt?
Gaat op zich goed hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef Soempie het volgende:
Leuk.Al lijkt het me nog moeilijker om een neutraal pakje uit te mogen kiezen..
Alles goed verder Mevr Mus? Ik zie je hier nog niet veel voorbij komen?
Ligt je molton er op, ja?quote:
Ik vind hem eigenlijk best leuk, zeker met een donkere romper en broekje maarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:48 schreef Soempie het volgende:
Deze dan:
[ afbeelding ]
Wordt het er al beter op?
hier ging het toch fout.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik zou hem nog kunnen ruilen.. Maar ik ga gewoon laten zien dat ons babymeisje zoiets kan dragen en dat het dan nog tof is ook. Ofzo.
Allebei in het wit met blote voeten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:26 schreef angelatje het volgende:
Hier liggen overal rennies...naast bed, in mijn tas, in mijn jas, medicijnkastje...![]()
Soempie ik vind het wel meevallen hoor. Wel jammer dat je geen paasei wilt![]()
Wij hebben donderdag een zwangerschapsfotoshoot. Eerder dan verwacht...nu een beetje stress over wat we aan moeten trekken![]()
Iemand nog leuke tips voor de foto's ??
Of met je handen/vingers een hartje vormen op je blote buik. kan ook door je man/vriend gedaan wordenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Allebei in het wit met blote voeten.
Of allebei een spijkerbroek met een zwart bovenstuk, met blote voeten.
Gedaanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik gewoon aangeven wat je sowieso niet wilt (zoek eens op 'worst pregnancy shoots o.i.d."). En dan gewoon proberen het niet te geposeerd te doen? Ik heb zelf eigenlijk nooit zo'n shoot gedaan.
In de spoiler wat wij vorige zwangerschap aanhadden. Ik haal ze zo weer weg want herkenbaar enzo. We mochten dus ook echt 5 keer omkleden ofzo.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:26 schreef angelatje het volgende:
Wij hebben donderdag een zwangerschapsfotoshoot. Eerder dan verwacht...nu een beetje stress over wat we aan moeten trekken![]()
Iemand nog leuke tips voor de foto's ??
Foto waarvan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:30 schreef Burdie het volgende:
Leuk Angela, een fotoshoot.
Wij krijgen er een cadeau van mijn lieve vriendinnetje MissBliss, heb er zin in.
Chanty, foto?
Het gaat er ook om dat jullie blij zijn met je foto's en niet hoe professioneel ze zijnquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:41 schreef Mabawa. het volgende:
Haha Tap hier ook geen rennies of andere zuigtabletten/drankjes. Ik ga ervan over mn nek. Ik doe gewoon een slokje melk. Werkt niet lang maar als het is uitgewerkt drinkt ik gewoon weer wat. Maagzuur is een bitch.
Coco bijna termijnecho. Fijn dat je het hartje in ieder geval gehoord hebt.
Chanty ben benieuwd of je het tot dan kunt verbergenIk ben 36 weken vandaag!!!
Ga hier samen met vriend foto's maken. We zijn geen pro's, verre van dat maar we gaan gewoon wat knutselen. In ieder geval is de afrikaanse doek die ik bijna 5 jaar geleden kocht 'voor mijn toekomstige kindje' het main item. Straks als baby er is gaan we er ook foto's mee maken.
Preciesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:55 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat jullie blij zijn met je foto's en niet hoe professioneel ze zijnEn wat ga je hard
Buik, kleren, whateverquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Foto waarvan?
MB maakt mooie foto's
Lol er is nog niet echt veel buikquote:
Oeps!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
36 wkn voor mawaba![]()
En mijn dochter van 5 kan de naam van dr zusje beter geheim houden als mijn man
Die vermoeidheid in de eerste maanden...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Gaat op zich goed hoorErg druk met werk en peuter. En de rest van de tijd slaap ik
Hoop dat m'n energie binnenkort een beetje terugkomt want al dat slapen is best saai
Bah, naar. Ben je erg druk geweest?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bluh, ik heb in een half uur tijd 8 harde buiken gehad. Nu zit ik in bad hopende dat t helpt.
Is dat normaal? Heb er deze zwangerschap nog geeneen gehad. (Maandag 26w)quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Bluh, ik heb in een half uur tijd 8 harde buiken gehad. Nu zit ik in bad hopende dat t helpt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Inderdaad moeilijk Mabawa. Ik vind het vooral moeilijk om L. niet te tillen. Arm meiske.
Gewoon beschuit met muisjes doen, of bijvoorbeeld soesjes met daarop een beetje glazuur en muisjes?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef martine1984 het volgende:
Hebben jullie toevallig nog traktatie ideeën voor op school? Ik wil mn zoon laten trakteren als hij grote broer geworden is. Moet niet te veel tijd in beslag nemen om te maken want ik denk dat het al druk zat wordt in de kraamtijd.
soepstengel met muisjes. Weet alleen even niet waarin je kunt dippen dat t blijft plakken wat niet al te ongezond is..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef martine1984 het volgende:
Hebben jullie toevallig nog traktatie ideeën voor op school? Ik wil mn zoon laten trakteren als hij grote broer geworden is. Moet niet te veel tijd in beslag nemen om te maken want ik denk dat het al druk zat wordt in de kraamtijd.
Die soesjes kun je gemaakt en al invriezen. Dus ideaal om van tevoren al te makenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon beschuit met muisjes doen, of bijvoorbeeld soesjes met daarop een beetje glazuur en muisjes?
Nou heb ik zelf wel het idee dat het een meisje is, maar 7 nov hebben we de 20-weken echo. Of ben je helderziend?quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:24 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Nou heb ik zelf wel het idee dat het een meisje is, maar 7 nov hebben we de 20-weken echo. Of ben je helderziend?![]()
Verder uit eten geweest gisteren. Niet heel geslaagd. Lsng wachten tussen gerechten. De kinderen kregen eten bij voorgerecht, maar toen eeeeeeeindelijk het hoofdgerecht kwam was dochter wel klaar met aan tafel zitten.
Dus manlief en ik in wisseldienst gegeten....
Wanneer heb je de volgende echo eigenlijk?quote:Op zondag 27 oktober 2013 06:54 schreef Kwisted het volgende:
Hier gaat alles prima. Ben met vlagen misselijk. Gelukkig niet moe. Vind de tijd zo langzaam gaan tot de volgende echo. T is maar gewoon te hopen dat t goed blijft gaan.
Geen idee... Ik ben zo hopeloos niet-creatiefquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:20 schreef martine1984 het volgende:
Vannacht toevallig wel, maar ik droom altijd (ook niet-zwanger) gek. Alleen nu blijf ik maar aan die cocktails denkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:00 schreef Purple010 het volgende:
Jammer van je etentje theeleuter!
Dot genoten van je vakantie...beter!
Mawaba, lig je ook erg warm? Dan ga ik namelijk altijd dromen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Ik heb wel nog een uurtje op de hometrainer gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is hij te oud voor nijntje-koekjes? Ik vind dit wel een leuker idee dan de soepstengels/lange vingers met muisjes. Die zien er toch wat piemelig uit, vind ik![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn wat groot, hence the spoiler. Hoop dat ze het nu wel doen!
[ Bericht 12% gewijzigd door Limone op 27-10-2013 10:36:53 ]
Ja, leuk, zien!quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:23 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja tuurlijk hebben we foto's gemaakt!mischien gooi ik er later een in t buikentopic
En mijn man heeft de naam verklapt tegen de moeder van een van dana's klasgenootje. Achja over een paar weekjes weet iedereen het
gehehequote:Op zondag 27 oktober 2013 10:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
Mabawa, dat wijdbeens lopen jaDat ken ik nog wel
En jaaaa, de tijd vliegt! Mijn baby is gewoon geen baby meer. eigenlijk kon ik haar allang geen echte baby meer noemen, maar ik heb t gewoon genegeerd
Saar is zo leuk!De nieuwe baby gaat het nog lastig krijgen om dat te evenaren
Dat staat er toch ook?quote:
Maf iets is dat eigenlijk he? Tijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:29 schreef Limone het volgende:
Ik vind het inderdaad snel-langzaam gaan. Als ik zo de afgelopen negen maanden bekijk, is er zoveel gebeurd en is het zo snel gegaan. Terwijl ik haar nu wel figuurlijk er uit kan kijken. Ik vind dit wachten zo bizar. Hier heb ik nu maanden naar uitgekeken, en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocola of een beetje jam? Chocola is wel lastiger om weer hard te krijgen zonder dat ze in de koeling moeten blijven, omdat je er voor moet zorgen dat het echt de goede temperatuur heeft voor je het erop smeert, maar blijft wel beter zitten dan jam.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:40 schreef martine1984 het volgende:
Limone die nijntje koekjes zijn leuk! Hoe zitten de muisjes vast geplakt?
Ohja! Ik zie hetquote:Op zondag 27 oktober 2013 10:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook?
[..]
Maf iets is dat eigenlijk he? Tijd.![]()
En spannend idd! Kennismaken met dat persoontje dat in je zit, die verantwoordelijkheid, hoe zou het allemaal gaan/hoe werkt dat nou precies? Ik vond het echt een enorm bijzondere tijd
Dat ligt eraan. Is het een digitale klok? Want dan ben ik eerlijk gezegd minder onder de indruk.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:52 schreef DJMomo het volgende:
Enne is het normaal dat een driejarige klok kijkt? Hij wees net naar de klok: het is tien uur! /onderkaak op grond
gisteren geen vlekken gehad! vandaag nog geen hoofdpijn ook... Alles russssssssstig aan..quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:15 schreef Limone het volgende:
Hoe gaat het vandaag, Momo. Vlekken en hoofdpijn vind ik toch niet zo goed klinken.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:22 schreef Limone het volgende:
Of is hij te oud voor nijntje-koekjes? Ik vind dit wel een leuker idee dan de soepstengels/lange vingers met muisjes. Die zien er toch wat piemelig uit, vind ik![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wow uurtje hometrainer, dat doe ik je niet na hoor![]()
![]()
Saar! Ik 'verheug' me nu al op die buien
Die nijntjes zijn trouwens leuk, ik zou voor glazuur gaan. Had voor werk glazuur over een cake gedrapeerd en daar muisjes op gedaan. Heel simpel maar toch leuk!
Wat vliegt de tijd!quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:09 schreef Burdie het volgende:
Ik zou de muisjes met glazuur vast plakken.
Ego-jompel, 24 weken vandaag
Neem je hele teugen badwater als je in bad zit? Zo niet, dan lijkt het me vrij onschuldig toch?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef Purple010 het volgende:
Vraagje: ik weet dat je beter geen drankjes met aloe vers kan menen tijdens de zwangerschap, maar nu heb ik een heerlijke badschuim ermee. What to do?
Geen badwater drinkenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef Purple010 het volgende:
Vraagje: ik weet dat je beter geen drankjes met aloe vers kan menen tijdens de zwangerschap, maar nu heb ik een heerlijke badschuim ermee. What to do?
Niet opdrinken?quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:19 schreef Purple010 het volgende:
Dat is standaard, ieder bedrijf dekt zich uiteraard in.quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:23 schreef Purple010 het volgende:
Op de kneip website staat dat er geen onderzoek naar is gedaan, dus geen uitspraak.
Oh, kijk eens aan! Niet bewegen!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 11:14 schreef DJMomo het volgende:
[..]
gisteren geen vlekken gehad! vandaag nog geen hoofdpijn ook... Alles russssssssstig aan..
Coco, ja, was wel een digitale klok![]()
Jompels! iig voor burdie! en chanty!
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
En kijk, hiervoor doe je hetKijk mijn super schattige geweldige awesome bijna-1-jarige dochter nou! Is ze niet supercute, lief en schattig?
![]()
Haha Coco. Mijn dochter van bijna 1,5 keek verschrikt op en zegt vervolgens "Baby!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En begrijp me niet verkeerd, uit eten met schoonfam was echt gezellig, alleen is het lastig met een ondernemende dreumes. Die was niet van plan bij ons in de buurt te spelen. Dus kun je er steeds achteraan vangen.![]()
Dan merk je toch wat sneller moe te zijn.
De llm'ers kan ik goed begrijpen. Die laatste weken kruipen voorbij. Eind is in zicht dames![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
En kijk, hiervoor doe je hetKijk mijn super schattige geweldige awesome bijna-1-jarige dochter nou! Is ze niet supercute, lief en schattig?
![]()
whahaha geweldig!! Zo'n filmpje heb ik inderdaad ook van F.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet trouwens nog een afspraak maken voor de 12 weken echo. We hebben even getwijfeld over een combinatietest. We gaan het niet doen, hadden het bij F wel gedaan. Voelen nu niet de behoefte om het te doen, we geloven het wel..
ik heb de laatste tijd echt weinig tijd voor fok..
Nou maar ervan uitgaan even dat ze weten waar ze over praten. Maar fijn is het nietquote:Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef DJMomo het volgende:
Geen reden tot bezorgdheid. Ws door mijn bloedsomloop cq wat lage bloeddruk. Als het erger wordt weer bellen. Anders gewoon vrijdag op controle.![]()
Momo dat is enerzijds goed nieuws, anderzijds balen omdat er niets aan gedaan wordt. Rustig aan maar dan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 13:35 schreef DJMomo het volgende:
Geen reden tot bezorgdheid. Ws door mijn bloedsomloop cq wat lage bloeddruk. Als het erger wordt weer bellen. Anders gewoon vrijdag op controle.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:22 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Dat klinkt niet fijn nikki..hopelijk helpt het bad!
Ze vindt het erg leuk. Soms ook wel spannend merk ik aan dr gedrag hoor, maar dat is logischmaar ze kan vooral niet wachten tot ze mag helpen en dr kleine zus vanalles kan leren
De laatste dagen moest ik daar inderdaad al aan denken. Bizar joh, dat besef.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Soempie, 33 weken zag ik. Denk over 4 dagen maar even aan mijn meisjes, die zijn met die termijn geboren. Maar die laat van jou nog maar een tijd zitten!
Wel alweer een maandje oud ofzo, maar:quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:14 schreef Soempie het volgende:
CocoDoe ook eens een vrolijk filmpje dan?
dat is zeker zo, het gemiddelde is dat het een jaar duurt om zwanger te raken! Fijn voor jullie!!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:59 schreef Bouke-p het volgende:
Thanks!
en ja erg makkelijk, 2 maanden nadat t spiraaltje van mn vriendin dr uit ging al. We hebben ons laten vertellen dat dat heel erg snel was
Oh, ik maakte meer een grapje trouwensquote:
Haha, wij kunnen er meestal ook wel om lachen hoorquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:18 schreef Mabawa. het volgende:
![]()
Saar! Ik 'verheug' me nu al op die buien
Dus ik heb toch nog een babyquote:Op zondag 27 oktober 2013 12:33 schreef Theeleuter het volgende:
Haha Coco. Mijn dochter van bijna 1,5 keek verschrikt op en zegt vervolgens "Baby!"
En begrijp me niet verkeerd, uit eten met schoonfam was echt gezellig, alleen is het lastig met een ondernemende dreumes. Die was niet van plan bij ons in de buurt te spelen. Dus kun je er steeds achteraan vangen.![]()
Welkom en gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:11 schreef Bouke-p het volgende:
![]()
zal me ook hier ff melden15 mei is mn vriendin uitgerekend en worden we voor t eerst papa en mama
Afgelopen vrijdag hebben we de echo gehad en alles zag dr goed uit, 2 armpjes, 2 beentjes en een kloppend hartje
Een beetje wel he?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het een dreumes hoor Coco, met echte dreumesstreken al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Ja!quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:07 schreef DJMomo het volgende:
Nikki, buik weer rustig?
Succes met alle echo's! Kwispel voor de wissel dagen. Ik doe mee: 26w! Is dát weer een 'grote'?
mehehequote:Op maandag 28 oktober 2013 09:15 schreef Mabawa. het volgende:
voor de slechte slapers en vervelende dromen.
voor de kwispeldagen.
Succes bij de seo Nikki! En Kim ook?
Succes onderweg Limoentje! Anders vooraf nog even volproppen met junkfood?
Zo ik ben op de bank geinstalleerd. Moet eigenlijk nog wel naar de winkel want vergeten om neutral te halen. Ik dacht namelijk dat ik testers had maar alleen voor kleur. Hebben jullie echt met neutral gewassen en hoe lang enzo?
Echt nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 09:15 schreef Mabawa. het volgende:
Zo ik ben op de bank geinstalleerd. Moet eigenlijk nog wel naar de winkel want vergeten om neutral te halen. Ik dacht namelijk dat ik testers had maar alleen voor kleur. Hebben jullie echt met neutral gewassen en hoe lang enzo?
Zo neutraal is neutral niet hequote:Op maandag 28 oktober 2013 09:37 schreef Mabawa. het volgende:
Ik zou het krom van mezelf vinden als ik kleding met normale wasmiddel was maar mn kind wel perse met weleda wil verzorgen. Maar net als met de verzorgingsproducten doe ik gewoon eerste fles leegmaken en ondertussen aankijken hoe en of hij reageert op geparfumeerd spul. Net iets teveel huidgedoe hier. Maar mijn eigen kleding was ik natuurlijk wel gewoon dus enigszins komt hij er toch mee in aanraking.
Ik ben dus best een noob met dat soort dingen. Mede door mijn zus voor neutral gekozen. Juist ivm huidproblemen daar in het gezin en dat als enige kunnen verdragen enzo.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zo neutraal is neutral niet heik let dus wel op met wat ik was maar ik doe niet neutral omdat mensen dat zo aanraden. zo zit er dus ook gewoon zeep in en wat andere shit.
Ik kies dan liever voor http://rockingreensoap.com/ en wij wassen met ecoveroh en Urtekram is ook fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |