Zo'n zeehond van Lenie 't Hart weer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:41 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hij is bang dat er een hond begint te blaffen.

omdat ik aan de andere kant woon.. als ik uit mijn raam kijk zie ik niet de zee maar dan zie ik duitslandquote:

Pak de trein!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
ik heb noog nooit de zee gezien.. waar is het help-een-fokker-naar-de-zee fonds

ik ook nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:40 schreef Stickertje het volgende:
ik heb noog nooit de zee gezien.. waar is het help-een-fokker-naar-de-zee fonds

De moeite waard om even naar het westen te rijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat ik aan de andere kant woon.. als ik uit mijn raam kijk zie ik niet de zee maar dan zie ik duitsland

Tuurlijk. Beetje met je kont schudden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Help dat ook bij goorMet zand in zijn anus

Nee de zee uit je raam zien dat is niet voor velen weggelegdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat ik aan de andere kant woon.. als ik uit mijn raam kijk zie ik niet de zee maar dan zie ik duitsland

Karinafokdating.nlquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
met jou als matchmaker, Karina?

Zijn kringspier is nogal opgerekt door al die negersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:44 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk. Beetje met je kont schudden.

29 & nee.. Ben wel bij een strand geweest, maar dat was een meertje waarom heen strand was.. Maw stilstaand water.. En daarna een week lang met uitslag rondlopenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee de zee uit je raam zien dat is niet voor velen weggelegd
Maar hoe oud ben je dan? Nooit vroeger met eh... tienertoer (dat heette toch zo?) of met een ander uitje naar het strand geweest?

Hopelijk wel een keer. Ooit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog nooit de zee, dat kan echt niet. Je bent toch wel eens op vakantie geweest.

Maar (sorry dat ik zo doorzeur hoor, maar ik wist niet eens dat het bestond zeg maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
29 & nee.. Ben wel bij een strand geweest, maar dat was een meertje waarom heen strand was.. Maw stilstaand water.. En daarna een week lang met uitslag rondlopen
 ) heb je in die bijna dertig jaar ook zelf nooit de neiging gehad om de trein te pakken en richting Zandvoort ofzo te gaan? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, op die leeftijd nog nooit de zee gezien hebben.
 ) heb je in die bijna dertig jaar ook zelf nooit de neiging gehad om de trein te pakken en richting Zandvoort ofzo te gaan? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, op die leeftijd nog nooit de zee gezien hebben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |