Alsof de PHP user een database kan droppenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dude, wat doe je?
[..]
Meh, beetje baas doet dat gewoon direct op de database
tering ben je echt zo dom of doe je alsof?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof de PHP user een database kan droppen
Ligt er aan welke user je rechten mee geeft. Ik kan dat op m'n werk wel gewoon via PHP.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof de PHP user een database kan droppen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef Faux. het volgende:
[..]
tering ben je echt zo dom of doe je alsof?
Ough. Dat vinden systeembeheerder bij ons niet cool.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt er aan welke user je rechten mee geeft. Ik kan dat op m'n werk wel gewoon via PHP.
wat versta je onder php-user?quote:
Geen idee wat een systeembeheerder doet met databases en webservers bij jullie, ligt overal anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ough. Dat vinden systeembeheerder bij ons niet cool.
Maar goed.
root?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De user in Mysql die gebruikt wordt door de PHP scripts.
aaaaaah. nee die zal geen drop-privileges hebben inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De user in Mysql die gebruikt wordt door de PHP scripts.
Dat kunnen de FA's en A's zien ja, daar zijn tooltjes voor ontwikkeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef zeeppaardje het volgende:
Maar kun je ook zien dat ik een kloon ben?
de shoarmascanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kunnen de FA's en A's zien ja, daar zijn tooltjes voor ontwikkeld.
Jij bent FA toch? Ik zit mobiel dus kan je titel niet zien nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hork is maar een simpele eindredacteur hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Jij bent FA toch? Ik zit mobiel dus kan je titel niet zien nu.
Alleen de IP's toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ER, EindRedactie, dus nee, ik kan dat niet zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Jij bent FA toch? Ik zit mobiel dus kan je titel niet zien nu.
Voor zover ik weet: ja. Andere data lijkt mij niet snel voorhanden.quote:
Waarom zou je niet buitenshuis mogen FOK!ken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef GekkePoes het volgende:
Oh is het mogelijk om bij een User alle andere IP adressen te blokkeren voor inloggen, dan de orginele?> dit om inloggen op andere locatie te voorkomen....
Ja, er zijn een aantal IP-blocks ergens geloof ik, maar niet erg veel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:09 schreef GekkePoes het volgende:
Oh is het mogelijk om bij een User alle andere IP adressen te blokkeren voor inloggen, dan de orginele?> dit om inloggen op andere locatie te voorkomen....
Nee, vrijwillig, voor het geval je mobiel is gejat en dat er dan niet via een andere IP kan worden ingelogdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet buitenshuis mogen FOK!ken?
Je kunt bij sessies al uitloggen van afstand.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Nee, vrijwillig, voor het geval je mobiel is gejat en er dan via een andere IP kan worden ingelogd
Lamequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef Faux. het volgende:
TOR wordt trouwens standaard geblokkeerd, mocht je het je afvragen.
En TOR is? O ik ben echt een dummy op het gebied van computersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:11 schreef Faux. het volgende:
TOR wordt trouwens standaard geblokkeerd, mocht je het je afvragen.
torproject.orgquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
En TOR is? O ik ben echt een dummy op het gebied van computers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |