Met dat gebeuk is catch-up juist fijn. Niet om arrogant te doen, maar ik kan best aardig racen en ik win dan ook vaak. Zo moeilijk vind ik het niet om iemand voor te blijven met catch-up aan. Als je eruit gebeukt wordt, wat vaak genoeg gebeurt, heb je juist nog steeds een kans. Daardoor wint juist vaak diegene die wel degelijk de beste is. Ik haat het catch-up principe, maar juist in iets dat niet serieus is als GTA werkt het.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:59 schreef Desunoto het volgende:
Mensen die Catchup aanzetten in races.Dan maak je er gewoon een loterij van.
![]()
Ik weet niet of het al gedeeld is, maar Boneyard is nu de makkelijkste Survival om te halen. Ook met free-aim. Er zijn zeker twee plekken die je met twee spelers (niet meer, want dan ga je elkaar in de weg lopen) makkelijk kan verdedigen.
Dat ligt inderdaad meer aan de slipstream, vrees ik. Die hadden ze wel wat meer mogen nuanceren.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Met een Catchup race is het mij al vaak genoeg gebeurd dat ik ver voor lag en slechts meters voor de finish verlies door dat verrotte systeem.
In combinatie met de belachelijke grote snelheid die je opbouwt door de 'slipstream' is het slechts een spelletje geworden waarbij alleen de laatste 100 meter telt. Beetje jammer. Bijna alle hosts kiezen ervoor Catchup aan te zetten.
Lekker de laatste lap tweedes blijven en niet inhalen en dan de laatste 200 meter dr voor langs berenquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Met een Catchup race is het mij al vaak genoeg gebeurd dat ik ver voor lag en slechts meters voor de finish verlies door dat verrotte systeem.
In combinatie met de belachelijke grote snelheid die je opbouwt door de 'slipstream' is het slechts een spelletje geworden waarbij alleen de laatste 100 meter telt. Beetje jammer. Bijna alle hosts kiezen ervoor Catchup aan te zetten.
Dat ben ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:47 schreef Wiebeldak het volgende:
Kaiman62 ik weet niet wie jij op fok bent maar ik moest net wel lachen toen ik je per ongeluk in je nek sloeg bij die overval. Ik wilde die kassier dood schieten voor 3 sterren politie. :-D
Jup haha, volgens mij waren wij de enige zonder g en ôquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Vette crewsessiewel een hoop provincialen in de chat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik hoorde volgensmij een Brabander, een Fries en een Groningerquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:32 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Jup haha, volgens mij waren wij de enige zonder g en ô
Je miste mij dusquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoorde volgensmij een Brabander, een Fries en een Groninger![]()
Wel leuk hoor.
Dat had het compleet gemaakt ja.quote:
Wat is je tag dan?quote:Op maandag 28 oktober 2013 23:03 schreef Thizzlor het volgende:
Ja was een mooie sessie, helaas begaf me headset het precies vandaag dus even kijken of ik ergens een nieuwe kan scoren zodat ik ook een beetje mee kan praten.
Besluit ik net nog ff een potje Survival te doen op Boneyard, wordt ik godverdomme in de 9de wave eruit gegooid met het berichtje "You were kicked by other players".
Werd tijd!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 07:48 schreef Cryothic het volgende:
https://play.google.com/s(...)rockstargames.ifruit
IFruit is uit voor Android
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |