quote:
quote:
Kan ook naar verjaardagquote:
Jij bent niet serieus te nemenquote:
bel elkaar opquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:05 schreef Tjacka het volgende:
inso wij hebben al paar dagen geen goede gesprekken gehad ik ben gekwetst
ben je boos kloon?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:05 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Jij bent niet serieus te nemen
Spel mijn naam eens goed godverdomme.
jawel over boedhistische levensstijl en alan wattquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:05 schreef Tjacka het volgende:
inso wij hebben al paar dagen geen goede gesprekken gehad ik ben gekwetst
ohja was ook zoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jawel over boedhistische levensstijl en alan watt
paupervermaakquote:
of dat ja. Al vind ik die gasten soms echt respectloos.quote:
Ik hou wel van die ordinaire nichtenhumor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
of dat ja. Al vind ik die gasten soms echt respectloos.
nee niet doenquote:
Ik ben soms nog grappiger.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hou wel van die ordinaire nichtenhumor.
quote:
Ssssst.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter is appel gewoon weer braaf aan het werk
Is moeilijk man, bij alles wat ik plan denk ik.quote:
FOK! mag niet aan staan danquote:
maakt niet uit, kom op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is moeilijk man, bij alles wat ik plan denk ik.
Goh zou wel lekker zijn om daar bij te drinken.
Jawel. Als het maar niet afleid. Net zoals bij mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK! mag niet aan staan dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop