neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:01 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij een harde had? En dat jij nogal nat was.
nee ik had alleen een harde maar dat was een grapjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:01 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat hij een harde had? En dat jij nogal nat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee ik had alleen een harde maar dat was een grapjeEen harde neus. Ik snap het al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd toch.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is iedereen hier voor xcachet?
Hoezo 'voor'? Moet ik een kant kiezen? Welke kanten zijn er? Vind je dit zelf niet kinderachtig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mobielen is ook een optie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:03 schreef xcachet het volgende:
gvd laptop leeg ben de oplader kwijt
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo 'voor'? Moet ik een kant kiezen? Welke kanten zijn er? Vind je dit zelf niet kinderachtig?
ik ben op zich niet tegen haarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ze is de reden dat je er uberhaupt bentquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoezo 'voor'? Moet ik een kant kiezen? Welke kanten zijn er? Vind je dit zelf niet kinderachtig?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben op zich niet tegen haar
?
Dat is #TEAMINSOMNIA_quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is de reden dat je er uberhaupt bent
daar zit wat inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is de reden dat je er uberhaupt bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |