Ok, ga ik dat proberen.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, top. Beter even checken voordat we een andere ROM aanraden
Ik zou dan een andere ROM proberen. Hier kan je er een heel aantal vinden:
http://www.needrom.com/phone-roms/jiayu/g2s/
Ja, Antutu Benchmarkquote:Mocht dat niet werken dan moet er een ander probleem zijn.
Had je overigens een app op de achtergrond aanstaan bij de CPU-Z app, omdat hij 100% load heeft en het toch geen zware app is.
Daar zijn app's voor dacht ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:16 schreef mschol het volgende:
hoe lang houdt de G4 zijn call logs bij? ik kan maar terug zien tot ergens 10 december ofzo
juist, een lousy 200 entries heeft hij dus, waarom worden calls niet gewoon standaard van het laatste jaar bewaard, is geen rocket science ofzo (en ruimte is ook geen issue, die paar kb)
wat ik zo lees is een chinese spambot die google translate gebruikt en zijn linkje is vergetenquote:Op maandag 6 januari 2014 12:33 schreef Mehari het volgende:
Het is wat vermoeiend lezen zo ja.
Tussen de (niet)regels lees ik dat hij een nep samsung heeft gekocht en daar tevreden over is en tevens over de leverancier.
AndroidOS Jellybean 4.2.2!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:21 schreef rene90 het volgende:
Dit bericht al gezien heren: http://www.gizchina.com/2(...)full-specifications/
Jiayu F1 voor 50 dollar
Het kan ergerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:04 schreef eleganza het volgende:
Valt me wel op dat er wel een accu van 2400mah in zit. Niet nodig toch, met zo'n resolutie?
Heb je wat foto's van het toestel? Waar gekocht trouwens?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:10 schreef niettegleuven het volgende:
Ik heb sinds een paar dagen de JiaYu S1 in huis. Er staat Android 4.1.2 op (software-version S1-JYS1N011-20131219; kernel version 3.4.0).
Tot mijn spijt kom ik er achter dat een groot aantal apps niet kan worden geinstalleerd. Bijv. NS reisplanner Xtra (versie 3.0.2) vereist Android 2.2 en hoger, maar op de Jiayu S1 met Android 4.1.2 krijg ik de melding “Deze app is niet compatibel met uw apparaat.”. En voor veel meer doodnormale apps, die het gewoon zouden moeten doen op Android 2.2 of hoger, hetzelfde gezeur (we hebben ook een JiaYu G5 met Android 4.2.1 en daarop kan wel alles geinstalleerd worden).
Weet iemand of dit is op te lossen? Ligt het aan de software, of aan de hardware? Weet iemand of en hoe je de JiaYu S1 kunt upgraden naar Android 4.2 of hoger? Of toch maar gewoon een andere telefoon kopen?
Hier gekocht:quote:Op zondag 19 januari 2014 23:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je wat foto's van het toestel? Waar gekocht trouwens?
Volgens mij ben je n van de eerste hier die dit toestel heeft, dus zodoende dat ik (en de andere vast ook wel) benieuwd zijn wat je ervaringen zijn qua afwerking bijv, draadloos opladen etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:46 schreef niettegleuven het volgende:
[..]
Hier gekocht:
http://www.mixeshop.com/j(...)martphone_p3294.html
Het is gewoon het ding dat je daar op de foto's ziet. Identiek. Speciale reden waarom je om foto's vraagt?
Ik vind het een mooi toestelmaar ik kan er zoals gezegd een aantal voor mij cruciale apps niet op installeren. Als ik dat niet kan verhelpen, is het een complete miskoop geweest
. Niet te gleuven
.
Als ik over USB verbind met het toestel zie ik geen build.prop staan. Alleen het volgende:quote:Op maandag 20 januari 2014 00:32 schreef shiznuts het volgende:
Moet je ff de build.prop aanpassen zodat het een 'Samsung Galaxy S4 is' ofzo. Of een custom ROM erop pletteren die dat al voor je heeft gedaan. Dan is die compatibilty-issue van apps waarschijnlijk verleden tijd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 | . ./LOST.DIR ./Android ./Android/data ./Android/data/com.android.browser ./Android/data/com.android.browser/files ./Android/data/.nomedia ./Android/data/com.android.gallery3d ./Android/data/com.android.gallery3d/cache ./Android/data/com.android.gallery3d/cache/imgcache.idx ./Android/data/com.android.gallery3d/cache/imgcache.0 ./Android/data/com.android.gallery3d/cache/imgcache.1 ./baidu ./baidu/ime ./baidu/ime/skins ./baidu/ime/skink ./baidu/ime/theme ./baidu/ime/.emoji ./baidu/ime/.freshword ./baidu/ime/noti ./baidu/ime/noti/.html ./baidu/ime/noti/msgVer.txt ./baidu/ime/noti/msgRecord.txt ./baidu/ime/noti/msgTime.txt ./baidu/ime/noti/notifications.txt ./baidu/.cuid ./Music ./Podcasts ./Ringtones ./Ringtones/doina.mp3 ./Alarms ./Notifications ./Pictures ./Pictures/Screenshots ./Movies ./Download ./DCIM ./DCIM/100UCDSC ./DCIM/.thumbdata3--1967290299 ./DCIM/.thumbnails ./diag_logs ./diag_logs/cfg ./.Trashes ./.Trashes/501 ./.Trashes/._501 ./.android_secure ./._.Trashes ./._. ./.config_p56 ./VoiceRecorder ./VoiceRecorder/my_sounds |
Ja, je zal hem moeten gaan rooten voordat je dat kan aanpassen. En dan ook via je telefoonquote:Op maandag 20 januari 2014 11:14 schreef niettegleuven het volgende:
[..]
Als ik over USB verbind met het toestel zie ik geen build.prop staan. Alleen het volgende:
[ code verwijderd ]
Bovendien is het toestel niet geroot (zie ik daarom geen buid.prop?). Ik neem aan dat ik het toestel zowiezo moet rooten. Ben er nog niet achter hoe ik dat op een veilige manier kan doen (Google vertelt me vrijwel niets over de JiaYu S1)...
Grappig, zeker die vergelijking met Meizu aan het eindquote:Op maandag 20 januari 2014 11:24 schreef rene90 het volgende:
Anders misschien even een apart topic openen hiervoor in DIG zodat het wat overzichtelijker is.
Ander punt, kwam dit filmpje tegen van de jiayu fabriek:
Ik zie de Jiayu S1 er (uiteraard) niet tussen staat, maar zal straks toch eens een poging wagen. Lukt het niet, dan maak ik voor al dit ge-etter inderdaad even een nieuw topic aan. Het is ook voor het eerst van m'n leven dat ik met Android speel, dus zal wat meer uitleg nodig hebben dan een gemiddelde bezoeker van dit forum...quote:Op maandag 20 januari 2014 12:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, je zal hem moeten gaan rooten voordat je dat kan aanpassen. En dan ook via je telefoon.
Probeer eens een algemene root tool, zoals Root many android
Zoals gezegd, ik kan niet echt vergelijken, want ik heb nooit een Android-toestel in m'n bezit gehad. Dus alles wat ik hier zeg is eigenlijk compleet nutteloos. Desondanks vind ik het een erg mooi, eenvoudig, en elegant toestel met een prachtig full HD scherm. Ik was bang dat de plastic body misschien een beetje goedkoop zou aanvoelen, maar dat doet het absoluut niet.quote:Hoe is het toestel verder (paar foto's voor ons?)
Boeit mij niet waar het staat. Ik hoop alleen een antwoord te vinden op de vraag, of het zich loont nog meer tijd in dit toestelletje te steken. Of dat dat eigenlijk onbegonnen werk is, en ik beter meteen voor 100 Euries meer een normaal toestel (Nexus, Samsung whatever) met Android 4.3 of 4.4 kan kopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:12 schreef shiznuts het volgende:
Persoonlijk vind ik het een beetje onzinnig om daar een eigen topic voor te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |