Wij zitten ook een aantal kilometer hoger.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Luigi het volgende:
Het waait hier wel flink, maar om nou te zeggen dat je er niet de straat door op kan/mag en dat treinen niet zouden kunnen rijden... mja...
Dan woon je vast niet hier in de buurtquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:42 schreef Luigi het volgende:
Het waait hier wel flink, maar om nou te zeggen dat je er niet de straat door op kan/mag en dat treinen niet zouden kunnen rijden... mja...
buurman en buurman?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Gelukkig kwamen twee buurmannen aanbellen dat de boom voor m'n huis op omvallen stond. Zodoende kon ik deVolvo
weg zetten. Nog geen twee minuten later ging de boom om. Ik wil zo m'n jongens toch maar halen wegens het dringende advies binnen te blijven. Probleem is alleen dat ik m'n dorp niet uitkom omdat er overal bomen en takken over de weg liggen
Sorry KNMI dat ik jullie belachelijk maakte vannemorrrege.
Dat had gekund. Maar het zijn de bejaarde overbuurmannen. Zij wonen ook weer tegenover elkaar.quote:
oh, lekker bezigquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
dat is toch ook de schuld van het knmi zelf?
constant weeralarmen afgeven en dan gebeurt er niks.
dan ga je vanzelf krijgen dat niemand ze meer serieus neemt.
het is hier trouwens ook een beste ravage
bij het vorig lullige stormpje is een enorme tak van een oude boom naar beneden komen vallen bovenop het poolse bushokje (waar gelukkig net niemand inzat) en op een auto (waar wel iemand inzat, maar het viel mee) boom zou omgezaagd worden want die bleek uiteindelijk rot van binnen.
wekenlang gebeurt er niks en wat denk je? vandaag staan ze in die vliegende storm die boom om te zagen. stelletje vlotterikken
Oeh wat een mazzel, want jequote:Op maandag 28 oktober 2013 13:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Gelukkig kwamen twee buurmannen aanbellen dat de boom voor m'n huis op omvallen stond. Zodoende kon ik deVolvo
weg zetten. Nog geen twee minuten later ging de boom om. Ik wil zo m'n jongens toch maar halen wegens het dringende advies binnen te blijven. Probleem is alleen dat ik m'n dorp niet uitkom omdat er overal bomen en takken over de weg liggen
Sorry KNMI dat ik jullie belachelijk maakte vannemorrrege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |