Jonguh dat moet je uitzetten !quote:
ik ben nog niet enorm enthousiast ? al gebruik ik het ook al een poosje ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja op de iPhone. Met zonder animaties is het wel te hachelen nu.
Echt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind ios 7 master. Met animaties.
Ja? En nu?quote:
Zodoende.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, in antwoord op je vraag "echt" dus. Dus.
je gaat hem toch niet kopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zit al 2 dagen met de apple store pagina op de iphone 5s open, die elke keer hatelijk tegen me zegt "momenteel niet beschikbaar"...
ZET 'M DAN NIET IN DE WEBSHOP... KUTAPPLE
Swets heeft doekoe je weet toch!quote:
Preciesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Swets heeft doekoe je weet toch!
Geld als water die gast.
Ik had een rijke vent moeten zoeken.quote:
of gewoon ook een klein eigen bedrijfje beginnen met eenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had een rijke vent moeten zoeken.
Opzich weet ik wel iets van computers… Denk je dat daar vraag naar is?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
of gewoon ook een klein eigen bedrijfje beginnen met eenBTW nummer
.
1 factuurtje per jaar = kosten maken zodat je geen winst maakt.
tuuk. Noem het "Kweetietsvancomputers Consultancy" (KC). Beetje af en toe zo'n tuinder in het westland van advies dienen, beetje server 200 zoveel installeren. 2K ex BTW heb je zo verdient. Dat zijn 3 iPhones jonguh!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Opzich weet ik wel iets van computers… Denk je dat daar vraag naar is?
Dit lijkt mij ook meteen een prima bedrijfsplan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tuuk. Noem het "Kweetietsvancomputers Consultancy" (KC). Beetje af en toe zo'n tuinder in het westland van advies dienen, beetje server 200 zoveel installeren. 2K ex BTW heb je zo verdient. Dat zijn 3 iPhones jonguh!
Bedrijfsplan? Ben je van plan je dagelijks brood er mee te gaan verdienen? Je hebt niks nodig. Je gaat naar de KVK en schrijft je in. Je vraagt een BTW nummer aan en thats it. Als je eens naar een klant moet kan je je eigen auto gebruiken. 20ct/km als kosten op je eigen bedrijf zetten. Helemaal fijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook meteen een prima bedrijfsplan.
Nee dan pak ik de leasewaggel en reken ik alsnog 28 cnt per kilometer door aan de klant?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bedrijfsplan? Ben je van plan je dagelijks brood er mee te gaan verdienen? Je hebt niks nodig. Je gaat naar de KVK en schrijft je in. Je vraagt een BTW nummer aan en thats it. Als je eens naar een klant moet kan je je eigen auto gebruiken. 20ct/km als kosten op je eigen bedrijf zetten. Helemaal fijn.
Dat kan, maar levert uiteindelijk wel een risicootje op dat belastingdienst en/of werkgever dat niet helemaal fijn vind.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dan pak ik de leasewaggel en reken ik alsnog 28 cnt per kilometer door aan de klant?
Zonde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang ie maar zwart is.
We hebben ook nog een prive waggel , zeggen dat we daarmee gereden hebtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat kan, maar levert uiteindelijk wel een risicootje op dat belastingdienst en/of werkgever dat niet helemaal fijn vind.
En het idee is juist dat je dat geld weer zo uit je bedrijf kan trekken en aan jezelf als prive persoon kan betalen als kosten. Das dus geen winst en dus geen inkomsten. Hartsikke fijn. Kosten maken roeleert grote tijd.
we?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef Joene het volgende:
[..]
We hebben ook nog een prive waggel , zeggen dat we daarmee gereden hebt
Jij hebt ook geen leasewaggelquote:
nee dat niet. God zij dank..quote:
Ik vind het ook prima op deze manier 1 leasewaggel 1 prive auto.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nee dat niet. God zij dank..
Wel een verplichte poolauto als ik ritten voor de zaak maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:00 schreef -Spring het volgende:
Wtf, er speelt hier een klasgenootje van L. Ze mept L, loopt naar de keuken en vreet het halve blok kaas op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest hard lachen... sorry.....
Ben wel benieuwd hoe je gereageerd hebt
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:19 schreef -Spring het volgende:
Uit opstandigheid of zo. Ik wist al dat het niet zo'n makkelijk meisje is, maar had een beetje met r te doen. Vooral omdat ze nogal buiten de boot valt in de klas.
Ik heb gezegd dat dat hier in huis niet mag, dat ik er boos om was een haar haar excuses laten aanbieden.
Dat klinkt ook lekker.. sap met slagroom.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:41 schreef Luigi het volgende:
Ik heb ooit een keer meegemaakt dat er een vriendinnetje van A. kwam spelen en voordat ik de voordeur weer dicht had stonden ze met een bus spuit slagroom, een pak sap en 2 bekers bij het aanrecht.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:59 schreef -Spring het volgende:
Net mepte ze de kippen met een stok.
L is ook niet te genieten met haar in de buurt. Kan niks hebben en huilt al als ze naar r kijkt. Goed stel.
Jawel, ze reed achteruit. Links staat ons huis (overburen dus eigenlijk) en daar draaide ze van de oprit af.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat is best knap, zo halverwege de straat enzo.het is niet alsof ze nog druk aan t sturen was ofzo.
Wel lief van je. Maar niet meer doen denk ik...
Dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wel lief van je. Maar niet meer doen denk ik...
Mooie typoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:35 schreef Ticootje het volgende:
Toch is het sneu voor het kind.
Zomaar een halve kaas opeten doe je niet zomaar. Mijn kinderen doen niet eens zelf de koelkast open. Blijkbaar is heg daar dus normaal ofzo dat het kind kan en mag en misschien zelfs moet pakken wat ze wil. Je weet het niet.
hier op mijn middenvanniks komt dat al niet, ik schat dat Flowerbox die aan t randje van de wereld woont inmiddels helemaal niks bezorgd wordt.quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hier op mijn middenvanniks komt dat al niet, ik schat dat Flowerbox die aan t randje van de wereld woont inmiddels helemaal niks bezorgd wordt.
Sh*t, wilde ik net de meiden op bed gooien om eens even lekker te gaan soppen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat is niks voor zwangere vrouwen hoor.
Insmeren met groene zeep en dan 24 uur een bakje ammonia erin. En dan poets je het zo schoon.
Maar dat mag jij niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |