+2, een Nissan NV200 heeft al de wegligging van een pingpongbal, gaat maandag helemaal interessant worden.quote:
Maandag jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:18 schreef sararaats het volgende:
het zou gaan stormen in Belgie maar hoor nog niet veel
Ik moet met mijn Smart (jaaaaa ja.... I knowquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
Een echte storm lijkt me wel leuk. Dan wordt het alleen wel een toer om op de weg te blijven met mijn busje. En dan gebruik ik ook maar een spanbandje extra voor de lading.
Succes!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet met mijn Smart (jaaaaa ja.... I know) over de Brienenoord en de Moerdijkbrug maandag.
Ik zou het niet erg vinden als de rij bomen hier voor huis op 120m verder om zouden gaan, die beginvloeden mijn windmetingen een beetje :S ach zo wie zo is meten in de stad een dramaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:04 schreef Re het volgende:
beter is wel dat alle bladeren er vandaag en morgen wel afwaaien, al staan nog veel bomen met een vol dek bladeren door de verlate lente en zomer
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet met mijn Smart (jaaaaa ja.... I know) over de Brienenoord en de Moerdijkbrug maandag.
Dit weerstation zou windstoten van 230km/h moeten aankunnen! Dat is een waarde die we hier in Nederland niet tegenkomen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:15 schreef Re het volgende:
trekt dat weerstation die windstoten?… ben wel benieuwd of het lukt, die regio wordt denk ik zwaarder getroffen dan de rest of lees ik de voorspellingen verkeerd?
Want?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:05 schreef FoXje het volgende:
Ben benieuwd, met al dat gedoe is de kans natuurlijk groot dat het een natte scheet wordt.
Hier ook... 20°C en zonnig, prima terrasweer.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:49 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Hier genieten we nog even van het mooie weer al zal ik overmorgen wel met jaloerse blik in dit topic kijkenNazdrave
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |