Hmmmm, aan de schrijfstijl te zien ben je een kloon van... mij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:41 schreef Santaha het volgende:
[..]
Ze is al uuuuuuuuuuuuuuuren weg!
[..]
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:41 schreef Adnap het volgende:
Succes !! de pasta hier was zalig, met dank aan Rewimo voor de door haar geleverde glutenvrije pasta !
SSSSSSSSSttttttttttt!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmmm, aan de schrijfstijl te zien ben je een kloon van... mij?
* miss_dynastie nerveus handjes in de lucht wappert
O een eigen kloon, wat buitengewoonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:36 schreef Santaha het volgende:
[..]
Mijn username en ondertitel zijn ook helemaal geen hint of zo
Ik ga niet eten, ik ga hardlopen..... succes bij de fysio!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:49 schreef Oognip het volgende:
Als jullie allemaal gaan eten dan ga ik wil naar de fysio, iemand moet het doen he.
haak ze!!!!!quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
haak ze!!!!!
je brengt me op een ideetje. ik ga een ketting haken voor m'n hanger met Kalahari-zand.
vastquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, dat is vast Toek!
Voor Kerst krijgt niemand te horenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:51 schreef indaha het volgende:
O een eigen kloon, wat buitengewoon![]()
Ik was even weg , kadootjes kopen anders heeft mijn lootje pech![]()
Heb je voor mij een hint want ik ben nieuwsgierig als een kind
Kun je leren hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!! Ik zou willen dat ik kon haken, maar helaas
Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar ik snap het niet zo goedquote:
Ik gebruik nu eigenljk maar 4 steken ; losse, vaste, half stokje en stokje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!! Ik zou willen dat ik kon haken, maar helaas
Haak patronen snap ik ook niet (geef dyslxie maar de schuld) maar ik heb een lieve moeder en een vriendin die het voordoenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb het al een aantal keer geprobeerd, maar ik snap het niet zo goedIk moet een keer het geduld leren opbrengen om het te leren
Ik zou graag van patroon willen kunnen haken. Mijn moeder kan het wel, die zal het me vast wel ooit een keer willen lerenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Adnap het volgende:
[..]
Ik gebruik nu eigenljk maar 4 steken ; losse, vaste, half stokje en stokje.
Ik kan het niet van een patroon maar als iemand het laat zien kan ik het ook
Ga bordurenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik zou graag van patroon willen kunnen haken. Mijn moeder kan het wel, die zal het me vast wel ooit een keer willen leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |