Nee, had de buurvrouw gedaan geloof ik. Ze had 't me achteraf verteld, ik was er niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:33 schreef Toradora het volgende:
Gelukkig is het niet onze deur en helemaal aan de andere kant van de hal om een hoekje. Maar blijkbaar vinden mensen het prettig om iemand zijn schuurdeur onder te poepen en pissen
Of de onze flatgenoten hebben onderling ruzie met elkaar.
zo lang wij niet gaan neuken, blijf ik bashenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:34 schreef Toradora het volgende:
[..]
Haantje, lekker geil ding van me![]()
![]()
Met zn 2en een voordeur poetsen is ook zo ontzettend handig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:01 schreef flapskie123 het volgende:
Waarom staat jullie buurvrouw JULLIE deur te boenen..? & jullie ziet er niet uit als een echt woord.
Hey, inderdaad! Nu alleen hopen dat ik nog een beetje fatsoenlijk typ.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
Als ik mijn ogen dicht doe, zie ik het bijna voor me
Nu nog iets met kots en bloed en we hebben alles weer gehad .quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef rijsttafel het volgende:
Bij mij had er een keer een zwerver in de portiek zitten schijten.
Ik zag een keer een zwerver vet kotsen, hij kotste ook bloed. Werd later opgehaald door een ambulance.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Nu nog iets met kots en bloed en we hebben alles weer gehad .
Verhalen over jezelf die niet verzonnen zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zag een keer een zwerver vet kotsen, hij kotste ook bloed. Werd later opgehaald door een ambulance.
btw niet eens verzonnen
nah daar zorg ik zelf wel regelmatig voorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Pfff, 1 keer beetje bloed kotsen en iedereen blijft het er maar over hebben gvd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zag een keer een zwerver vet kotsen, hij kotste ook bloed. Werd later opgehaald door een ambulance.
btw niet eens verzonnen
En wratten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:16 schreef JerryLee het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |