Zonder die eerste tweequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Maar dan wel zonder drank, tabak en vrouwen?
voel je je al een beetje beter?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja goed
Mag niet klagen in dit resort met alle luxe.
Nog 4 tot 6 weken te gaan
Dat zeer zeker ja. Ben ook 5 kilo aangekomen, nog 10 te gaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
voel je je al een beetje beter?
goed begin! Succes hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ja. Ben ook 5 kilo aangekomen, nog 10 te gaan![]()
Wel aan redelijk veel medicatie, maar ach, dat moet maar ff.
Dank jequote:
Eep thanks.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je
Jij ook succes met zoeken naar leuk werk
Nope...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie doet hier trouwens aan meditatie?
Nee, wel religiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie doet hier trouwens aan meditatie?
Dat helpt ookquote:
Voor mij is het een uitstekende tool om tot mijzelf te komen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:54 schreef iamredleader het volgende:
Weet ikwerkt meditatie voor ER?
Ik vind van wel. Het is niet dé oplossing, maar onderdeel van het hele gebeuren van rustiger en minder gestresst worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:54 schreef iamredleader het volgende:
Weet ikwerkt meditatie voor ER?
Hé ER. Goed dat er vooruitgang is!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeer zeker ja. Ben ook 5 kilo aangekomen, nog 10 te gaan![]()
Wel aan redelijk veel medicatie, maar ach, dat moet maar ff.
Jacques! Hoe is het met je!quote:
Vraag een admin maar na of ik kloons hebquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Talking to yourself is a sign of a disturbed mind
Ga ik niet doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vraag een admin maar na of ik kloons heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |