op advies van de dok wissel ik af met paracetamolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja tot je buikwand straks genoeg geirriteerd is om je de rest van de nacht wakker te houden
leuvenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op advies van de dok wissel ik af met paracetamolmijn maag gaat zo blij zijn.
Als t zaterdag maar over is.. ik wil feesten in leuven!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Ibuprofenwist niet dat je daar zo lekker woozy van kan worden als je er hoop gebruikt
Jaquote:
In mijn hoofd wel. Je moet eens weten wat je allemaal in mijn hoofd doetquote:
euhm. Laat maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In mijn hoofd wel. Je moet eens weten wat je allemaal in mijn hoofd doet
Bang dat ik jouw fantasie verpest?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
euhm. Laat maar.
Jou een beetje kennende.
van dat je geen lief schattig kereltje bent?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Bang dat ik jouw fantasie verpest?
Uhuquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
van dat je geen lief schattig kereltje bent?
ik kan zoveel liefde niet aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
UhuAls ik zomaar alles zeg kan ik je vast niet meer knuffelen zonder dat jij je extreem ongemakkelijk voelt
ik was niet van plan om t weken te gaan gebruiken hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:32 schreef crv het volgende:
[..]KIJK A.U.B. uit met die Zooi zeker in combi met Paracetamol.......
![]()
ik heb er een Tiniuts aan overgehouden.
zorg ook dat je iets voor je maag krijgt voor 's ochtendsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was niet van plan om t weken te gaan gebruiken hoorals ik morgen nog last heb maar bellen voor spierverslappers. Kan momenteel niet zitten/liggen/lopen/staan zonder knetterveel pijn. Mja ik kan niet stilzitten
dus nu met n pilletje teveel op de bank batman kijken
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was niet van plan om t weken te gaan gebruiken hoorals ik morgen nog last heb maar bellen voor spierverslappers. Kan momenteel niet zitten/liggen/lopen/staan zonder knetterveel pijn. Mja ik kan niet stilzitten
dus nu met n pilletje teveel op de bank batman kijken
nu gebruik ik gewoon wat ik in huis hebquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
zorg ook dat je iets voor je maag krijgt voor 's ochtends
welke dosis heb je ?
heeeeel zachtjes danquote:
mocht het nodig zijn... is te laat. in Zwitserland kreeg ik gelijk voor 's ochtends het advies eerst de maagbeschermer en dan de ibu. en ik hoefde het maar 4 dagen te slikkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nu gebruik ik gewoon wat ik in huis hebkon geen kwaad voor n paar daagjes. En we hebben maagbeschermers in huis mocht t nodig zijn
quote:
ik zal er morgen eentje pakken als ik nog zon pillendagje moet makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:50 schreef crv het volgende:
[..]
mocht het nodig zijn... is te laat. in Zwitserland kreeg ik gelijk voor 's ochtends het advies eerst de maagbeschermer en dan de ibu. en ik hoefde het maar 4 dagen te slikken
wees gewaarschuwd, want het is echt bocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |