dat mag ik wel hopenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:08 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
O ja, natuurlijk.. Nou kan een goede avond worden toch?
* KapiteinGasthof stuurt positieve energie de grens overquote:
doe meteen ook iets tegen de vermoeidheidquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof stuurt positieve energie de grens over
Verwacht je nu energie van mij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe meteen ook iets tegen de vermoeidheid
Zorg je wel dat deze ook over Eindhoven gaatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
* KapiteinGasthof stuurt positieve energie de grens over
Ik moet nog stage inhalen die ik vorig jaar niet gedaan heb, in de horeca, mag ik bij jou?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben net thuis nou snel douchen en scheren en dan naar beneden om verder te werken in de club
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik moet nog stage inhalen die ik vorig jaar niet gedaan heb, in de horeca, mag ik bij jou?
Over de grens zei je? Duitsland toevallig?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ik denk dat het voor jou te ver reizen is
jij hebt energie genoeg overquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verwacht je nu energie van mij?Als in dat wat je nodig hebt om dingen te doen?
Volgens mij moet je 18+ zijn, om bij GF te mogen werken...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:21 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik moet nog stage inhalen die ik vorig jaar niet gedaan heb, in de horeca, mag ik bij jou?
Belgiëquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
Over de grens zei je? Duitsland toevallig?
Hij kent me.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 18+ zijn, om bij GF te mogen werken...
Dat is ook praktisch over de grens dus geen probleemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zorg je wel dat deze ook over Eindhoven gaat
Dat ik niets doe betekent niet dat er wel energie over is hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt energie genoeg over![]()
je doet toch de hele dag niets
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is ook praktisch over de grens dus geen probleem
[..]
Dat ik niets doe betekent niet dat er wel energie over is heEnorm vermoeiend, niets doen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:38 schreef Dearest het volgende:
[..]Wat weet jij van mijn privéleven
sorryquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:38 schreef Dearest het volgende:
[..]Wat weet jij van mijn privéleven
tanzenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ich will noch ein bisschen tanzen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verwacht je nu energie van mij?Als in dat wat je nodig hebt om dingen te doen?
Hiii (gh)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Ibuprofenwist niet dat je daar zo lekker woozy van kan worden als je er hoop gebruikt
Thanks for the tipquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Ibuprofenwist niet dat je daar zo lekker woozy van kan worden als je er hoop gebruikt
Dan moet je er wel vééééééééééééééél van etenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Thanks for the tipBen me atm aan het bezatten met Tiramisu
![]()
![]()
ik ben al aan het werken hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo erg moest opschieten
iddquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je er wel vééééééééééééééél van eten...
Ja tot je buikwand straks genoeg geirriteerd is om je de rest van de nacht wakker te houdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
* JJH zegt hihi beffertquote:
Nee ik hoorde dat opeens in zijn stemquote:
fubarquote:
op advies van de dok wissel ik af met paracetamolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja tot je buikwand straks genoeg geirriteerd is om je de rest van de nacht wakker te houden
leuvenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
op advies van de dok wissel ik af met paracetamolmijn maag gaat zo blij zijn.
Als t zaterdag maar over is.. ik wil feesten in leuven!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |