idd, alleen de reden waardoor is minderquote:
ow dacht dat jeeen Project X party voor de inwijding van je nieuwe woning aan het organiseren wasquote:
Neh, Dat ben ik echt niet van planquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
ow dacht dat jeeen Project X party voor de inwijding van je nieuwe woning aan het organiseren was
Gaan we koffie doen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik hoop in december 2 weken vrij te zijn en naar NL te komen
Misschien welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaan we koffie doen dan?
Als je tijd hebt moet je het laten wetenquote:
Okay, will do! Moet wel lukken als het niet ver isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je tijd hebt moet je het laten weten
Waar in NL zit je dan? Ik pendel constant tussen Amsterdam en Rotterdam, dus heb aardig "bereik"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, will do! Moet wel lukken als het niet ver is![]()
Ik heb nml. geen auto in NL
Hoofddorpquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar in NL zit je dan? Ik pendel constant tussen Amsterdam en Rotterdam, dus heb aardig "bereik"
Oh das wel dicht bijquote:
quote:
Okay, dan moet het tegen die tijd wel lukkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Roep dan maar, dat is prima te doen
Zaandam, en werk in Amsterdamquote:
Gezelliggquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan moet het tegen die tijd wel lukken
Waar in 020 eigenlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zaandam, en werk in Amsterdam
Dat is inderdaad ook niet zo verquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zaandam, en werk in Amsterdam
Amcquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gezelligg
[..]
Waar in 020 eigenlijk?
Die regio (ZO) ken ik best goedquote:
Oh das weer iets minder in de buurtquote:
Ja daar kan ik niets aan doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh das weer iets minder in de buurt
Jij krijgt ook weinig voor elkaar daar hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niets aan doen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij krijgt ook weinig voor elkaar daar he
Met hoofdletter O?quote:
Jaquote:
En wat doet een Operator zoal?quote:
Hey Nikkiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Nikkie_86 het volgende:
Wat zullen we drinke 7 dagen lang wat zullen drinken wat een dorst trlalalalallaal
Boswandeling sjallalala boswandeling woeiiiiii hoiiiii![]()
weenie.. roep eens dan joh en dan doen we dat toch !quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
knetteerrrrr wanneer gaan we nou keer afspreken???
Wat is er?quote:
uhmmmm ff denken.... maandags waren jullie vrij toch??? Of ondertussen al niet meer??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weenie.. roep eens dan joh en dan doen we dat toch !
Mooi zet maar in de gang neerquote:
haiquote:
ikke nie meerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmmm ff denken.... maandags waren jullie vrij toch??? Of ondertussen al niet meer??
oh jeee... gewoon laten zitten kan best... maarr moet je morgen bed verschonen omdat t onder de make up zit....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn make up doos is ontploft.. ik deed even of ik 6 was en nu voel ik de make up zittenmaar te lui om af te halen
Oh weet ik niet, dat dacht ik even.. Maar mooi als het goed isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wrom moet er wat zijn?
ja maar bed verschonen doet jjh altijdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
oh jeee... gewoon laten zitten kan best... maarr moet je morgen bed verschonen omdat t onder de make up zit....
wat hebbie eraan als k het in de gang zet???quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Mooi zet maar in de gang neer
[..]
hai
u bent scherp meneerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh weet ik niet, dat dacht ik even.. Maar mooi als het goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |