Heb in december een weekje,kijk er idd naar uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Snap wel dat je dan graag op vakantie zou willen
das kutquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Vorig jaar iets te lang op vakantie geweest,want andere prive dingen waar door ik dagen nodig had,
Zo doende geen dagen meer
Das wel gunstig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:32 schreef crv het volgende:
[..]
das kut![]()
mijn vakantie een paar weken geleden is verziekt door mijn manager. maar ik heb nog 20 dagen en December ben ik dus vrij
Ik ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb in december een weekje,kijk er idd naar uit.
Lekker om iets te hebben om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:31 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Heb in december een weekje,kijk er idd naar uit.
idd, alleen de reden waardoor is minderquote:
ow dacht dat jeeen Project X party voor de inwijding van je nieuwe woning aan het organiseren wasquote:
Neh, Dat ben ik echt niet van planquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
ow dacht dat jeeen Project X party voor de inwijding van je nieuwe woning aan het organiseren was
Gaan we koffie doen dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:39 schreef Stuart het volgende:
Ik hoop in december 2 weken vrij te zijn en naar NL te komen
Misschien welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gaan we koffie doen dan?
Als je tijd hebt moet je het laten wetenquote:
Okay, will do! Moet wel lukken als het niet ver isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:43 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je tijd hebt moet je het laten weten
Waar in NL zit je dan? Ik pendel constant tussen Amsterdam en Rotterdam, dus heb aardig "bereik"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, will do! Moet wel lukken als het niet ver is![]()
Ik heb nml. geen auto in NL
Hoofddorpquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Waar in NL zit je dan? Ik pendel constant tussen Amsterdam en Rotterdam, dus heb aardig "bereik"
Oh das wel dicht bijquote:
quote:
Okay, dan moet het tegen die tijd wel lukkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Roep dan maar, dat is prima te doen
Zaandam, en werk in Amsterdamquote:
Gezelliggquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, dan moet het tegen die tijd wel lukken
Waar in 020 eigenlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zaandam, en werk in Amsterdam
Dat is inderdaad ook niet zo verquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Zaandam, en werk in Amsterdam
Amcquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gezelligg
[..]
Waar in 020 eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |