Ik vind hem nog steeds non stop verkeerde keuzes maken. Je kan nog zo'n goede techniek hebben maar als de vervolg actie slecht is zoals 8 van de 10 keer bij Serero is het niets. Waarom denk je dat het Afrikaans voetbal vaak teleursteltquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Serero doet het steeds beter hoor. Jammer dat jij dat niet wil zien.
Hier heb je wel een groot punt. Echter is het nog wel zo dat hij als enige van de middenvelders tenminste wel aanspeelbaar is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds non stop verkeerde keuzes maken. Je kan nog zo'n goede techniek hebben maar als de vervolg actie slecht is zoals 8 van de 10 keer bij Serero is het niets. Waarom denk je dat het Afrikaans voetbal vaak teleurstelt
Ben ik het ook gewoon mee eens. Maar eigenlijk is het een schande dat hij die speler is bij Ajax op dit moment.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hier heb je wel een groot punt. Echter is het nog wel zo dat hij als enige van de middenvelders tenminste wel aanspeelbaar is.
Het is wel meer schande dat sommige spelers in het eerste staan. Ik blijf een haat liefde verhouding met Serero hebben. Ik wacht met smart dat de hervorming over een jaar of 5/6 zijn vruchten gaat afwerpen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het ook gewoon mee eens. Maar eigenlijk is het een schande dat hij die speler is bij Ajax op dit moment.
Waarom is het een schande als iemand aanspeelbaar is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben ik het ook gewoon mee eens. Maar eigenlijk is het een schande dat hij die speler is bij Ajax op dit moment.
Mensen die Ajax niet met een hoofdletter schrijvenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
opportunistische mensen
walgen van het ajaxbeleid
hoge verwachtingen hebben van dit ajax
De Sa is ook vaak aanspeelbaar en dat is ook niets. Snap je wat ik bedoel knul?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is het een schande als iemand aanspeelbaar is?
Blijft ook maar afwachten hoe dat uit gaat pakken natuurlijk. Blijf het een net zo grote gok vinden als geld investeren in spelers van buitenafquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het is wel meer schande dat sommige spelers in het eerste staan. Ik blijf een haat liefde verhouding met Serero hebben. Ik wacht met smart dat de hervorming over een jaar of 5/6 zijn vruchten gaat afwerpen.
Het is natuurlijk veel meer risicospreiding. En op de balans staat het natuurlijk veel beter want je schrijft niets af.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijft ook maar afwachten hoe dat uit gaat pakken natuurlijk. Blijf het een net zo grote gok vinden als geld investeren in spelers van buitenaf
Net zo'n grote gok, ik denk het niet, maar dat valt moeilijk te vast te stellen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijft ook maar afwachten hoe dat uit gaat pakken natuurlijk. Blijf het een net zo grote gok vinden als geld investeren in spelers van buitenaf
Het blijft een gok maar als je spelers zoals VDV en Emanuelson in het team krijgt + talentvolle spelers met een behoorlijk basisniveau ( Klaassen / de jong enz. niet dus ) dan kan je best leuke dingen bereiken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, want Serero is aanspeelbaar en doet daarna iets goeds met die bal. De Sa kan alleen maar ballen tegen de back aanschieten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Sa is ook vaak aanspeelbaar en dat is ook niets. Snap je wat ik bedoel knul?
Je kunt ook beide doen, goed opleiden en goede spelers kopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Net zo'n grote gok, ik denk het niet, maar dat valt moeilijk te vast te stellen.
Wel zijn de potentiële rewards een stuk groter. Als dit werkt, dan kan je echt een topteam creëren. Als je het op jouw manier* zou doen, dan hebben we dit team plus een Maher en Narsingh (of vul de spelers in die jij zou willen zien met een maximale investering van 10 (?) miljoen).
* Let wel, niet alleen jouw manier maar ook de manier van grotendeels de rest van Europa, van teams met veel meer middelen dan Ajax.
Dat valt allemaal wel mee. Serero is een speeltuinvoetballer. Allemaal leuk en aardig, maar je kunt er niet op bouwen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, want Serero is aanspeelbaar en doet daarna iets goeds met die bal. De Sa kan alleen maar ballen tegen de back aanschieten.
Wat een populaire teksten weer zeg. Laat die jongen zich ook eens ontwikkelen zeg. Hij mag ook wel eens de kans krijgen op het middenveld. De Jong mag daar al jaren stuntelen. En Serero speelt dit seizoen gewoon prima en is vaak nog één van de betere. Maar hij is fysiek niet sterk en het oogt allemaal wat flegmatiek, dus wordt hij afgeschreven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee. Serero is een speeltuinvoetballer. Allemaal leuk en aardig, maar je kunt er niet op bouwen.
Ik vind hem tactisch helemaal niet zo sterk. Hij heeft er nogal een handje van om anderen in de weg te lopen. En dat schot van hem kan echt niet. In het vrouwenvoetbal schieten ze met meer kracht.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een populaire teksten weer zeg. Laat die jongen zich ook eens ontwikkelen zeg. Hij mag ook wel eens de kans krijgen op het middenveld. De Jong mag daar al jaren stuntelen. En Serero speelt dit seizoen gewoon prima en is vaak nog één van de betere. Maar hij is fysiek niet sterk en het oogt allemaal wat flegmatiek, dus wordt hij afgeschreven.
Terwijl hij aan de bal prima is en tactisch ook gewoon goed hoor. Hij is vaak goed aanspeelbaar en speelt de bal in één keer. Hij creëert zelf nog wel eens een kans, en kan ook gewoon goals maken met meer vertrouwen.
Alderweireld, Vertonghen, van der Wiel en Anita bijvoorbeeld waren ouder volgens mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Smoofie het volgende:
Sowieso zelf opleiden, zijn ze 18, zijn ze op hun 21 al weg. Zo zul je nooit een niet wisselvallig goed elftal krijgen als je geen goede spelers van buitenaf haalt.
Die waren op die leeftijd ook gewoon nog niet zo goed en ook niet heel bepalend zoals Eriksen dat wel was.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alderweireld, Vertonghen, van der Wiel en Anita bijvoorbeeld waren ouder volgens mij.
Noteer die 3 punten maartwitter:voetbalzonenl twitterde op zaterdag 26-10-2013 om 07:19:45Blind begint tegen RKC mogelijk weer op het middenveld bij Ajax: Boilesen begint achterin in de basis. (Algemeen Dagblad) #ajarkc reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |