Ben ik met je eens. Sta regelmatig op vak410 of bij een uitwedstrijd en dan ga ik vol mee in de sfeer, sta/zit ik ergens anders dan wil ik wel meedoen, maar voel ik mij ook wel bezwaard omdat de rest er als een dooie bijzitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja. Toch merkte ik tegen Milan dat er meer supporters dan normaal echt aan het supporten waren. Maar zoiets meezingen tijdens de wedstrijd doet bijna niemand, en dat is ook niet gek als naast je ook niemand het doet.
Haha ja, dat herken ik wel ja. Vak 428 heb ik ook een paar keer gezeten, en dan kan je ook wel lekker meedoen. Tegen Milan zat ik 409, was ook wel prima te doen daar, maar dat wordt natuurlijk minder onder de aandacht gebracht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Sta regelmatig op vak410 of bij een uitwedstrijd en dan ga ik vol mee in de sfeer, sta/zit ik ergens anders dan wil ik wel meedoen, maar voel ik mij ook wel bezwaard omdat de rest er als een dooie bijzit
Moisander is er niet bij meldt het AD.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:20 schreef Heeinz het volgende:
Cillessen heeft de training ziek verlaten volgens AT5, meespelen is nog onzeker.
GVD, weer die dwaas op goalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:20 schreef Heeinz het volgende:
Cillessen heeft de training ziek verlaten volgens AT5, meespelen is nog onzeker.
Nee hèquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:20 schreef Heeinz het volgende:
Daar zal nog wel wat tijd overheen gaan, als de oude garde er niet meer is, veel belangrijker vind ik het voetbal, als dat op niveau is worden ook de chagrijnen echt wel enthousiastquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel veranderd willen zien. Het hoeft niet zo geforceerd zoals bij onze vrienden uit Rotterdam, maar toch.
Denk het niet, denk dat het altijd wel zo blijft bij Ajax, lange (stille) zijde en een paar goede fanatieke vakken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar zal nog wel wat tijd overheen gaan, als de oude garde er niet meer is, veel belangrijker vind ik het voetbal, als dat op niveau is worden ook de chagrijnen echt wel enthousiast
En dan met z'n allen lullen over hoe goed de sfeer was? het voetbal is toch veel belangrijker.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Denk het niet, denk dat het altijd wel zo blijft bij Ajax, lange (stille) zijde en een paar goede fanatieke vakken.
Terwijl ik zeker weet dat je de hele tweede / eerste ring zuid gevuld kan krijgen met fanatieke supporters, deze zitten nu hier en daar door het stadion jammer genoeg.
Tuurlijk is het voetbal belangrijker, maar als ik naar het stadion ga, wil ik wel een beetje fanatiek mee kunnen doen i.p.v. doodstil op een stoeltje zitten. Nu zitten we met Champions League wedstrijden wel op de lange zijde helaas, maar kan je redelijk je gang gaan. Ik heb daar ook wel eens wedstrijden gehad dat je gewoon moest blijven zitten en je kop dicht houden. Dan zit ik misschien nog wel liever thuis voor de buis.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan met z'n allen lullen over hoe goed de sfeer was? het voetbal is toch veel belangrijker.
oneens. Het voetbal is belangrijk, maar sfeer is zeker net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dan met z'n allen lullen over hoe goed de sfeer was? het voetbal is toch veel belangrijker.
Je kop houdenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:33 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Tuurlijk is het voetbal belangrijker, maar als ik naar het stadion ga, wil ik wel een beetje fanatiek mee kunnen doen i.p.v. doodstil op een stoeltje zitten. Nu zitten we met Champions League wedstrijden wel op de lange zijde helaas, maar kan je redelijk je gang gaan. Ik heb daar ook wel eens wedstrijden gehad dat je gewoon moest blijven zitten en je kop dicht houden. Dan zit ik misschien nog wel liever thuis voor de buis.
Meer in, als je met een groepje wat fanatiek ging meezingen of doen, werd er naar je gekeken alsof je elk moment een bom kon laten ontploffen daar. Niet dat we daar iets van aantrekken, maar het maakt het er niet leuker opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kop houden? Dat heb ik nog nooit gehoord, zitten wel. Maar goed is voor mij wel weer een tijd geleden dat ik een seizoenskaart had, ga nu niet vaker dan 2 keer per seizoen als ik dat al red.
Sorry hoor vind ik onbegrijpelijk, het voetbal staat bij mij in factor 20 tot de sfeer, wat ik al eerder melde zelfs de grootste chagrijn wordt enthousiast als ze mooi voetbal zien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oneens. Het voetbal is belangrijk, maar sfeer is zeker net zo belangrijk.
Dat kan, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Als ik goed voetbal wil zien neem ik wel Sport 1 en ga ik Barcelona kijken. Natuurlijk willen we dat Ajax ook ooit dat niveau haalt, maar zolang onze spelers per ongeluk drie keer goed spelen en dan worden verkocht gaat dat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry hoor vind ik onbegrijpelijk, het voetbal staat bij mij in factor 20 tot de sfeer, wat ik al eerder melde zelfs de grootste chagrijn wordt enthousiast als ze mooi voetbal zien.
Misschien is het omdat ik ze op dat niveau heb zien spelen en de meesten hier dat alleen maar van horen zeggen hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Als ik goed voetbal wil zien neem ik wel Sport 1 en ga ik Barcelona kijken. Natuurlijk willen we dat Ajax ook ooit dat niveau haalt, maar zolang onze spelers per ongeluk drie keer goed spelen en dan worden verkocht gaat dat niet gebeuren.
Ajax is buiten het veld nog altijd een bijzondere en fantastische club, maar qua voetbal is het -inmiddels- een club zoals alle andere.
Sfeer en support kan ook leiden tot beter voetbal, toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry hoor vind ik onbegrijpelijk, het voetbal staat bij mij in factor 20 tot de sfeer, wat ik al eerder melde zelfs de grootste chagrijn wordt enthousiast als ze mooi voetbal zien.
Nou denk ik niet, inzet verhogend misschien wel, verder prima hoor dat mensen zich voor de sfeer inzetten, ik heb er geen last van maar wat ik al zei, het voetbal staat bij mij met stip op #1quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sfeer en support kan ook leiden tot beter voetbal, toch?
Kijk maar naar Feijenoordquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar voetbal is natuurlijk entertainment, en als het niet om aan te gluren is word ik er niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:20 schreef Heeinz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |