Januzajquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee. Pogba, Gotze, Isco, Draxler, Januzaj, Marquinhos, Nastasic, Varane dat zijn toppers die nu op dezelfde leeftijd als Fischer, Boilessen en Andersen als uitblinken in topcompetities bij topclubs. Die 3 van Ajax laten het nog niet eens bij Ajax zien.
De pass [quote]quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Die heeft ook niet heelveel gepresteerd.
Op zaterdag 26 oktober 2013 10:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Fischer besliste de klassieker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De pass [quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 oktober 2013 10:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee maar laat wel zien van toegevoegde waarde te zijn in de wedstrijden die hij speelt.
Dan heeft hij de wereldtop al gehaald toch? 2x scoren in 1 wedstrijd in de PL is al beter dan 1 doelpunt in 10 wedstrijden voor Ajax zoals Fischer momenteel doet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Januzaj1 basisplaats bij United en die heeft het al laten zien?
maar goed nogmaals, het punt is eigenlijk of die wereldtop kunnen halen, want dat is een nutteloos ja/nee verhaal. Verder licht ik toe waarom ik achter het beleid sta en jij reageert alleen op de eerste zin van mijn postinhoudelijk kom je steeds niet verder dan wat opsommingen
Nogmaals fischer besliste in zn debuutseizoen 3/4 wedstrijden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan heeft hij de wereldtop al gehaald toch? 2x scoren in 1 wedstrijd in de PL is al beter dan 1 doelpunt in 10 wedstrijden voor Ajax zoals Fischer momenteel doet.
klopt ja inderdaad. Jos hooiveld scoorde ook een keer in de Premier League en die is dus zeker beter dan iedereen van Ajaxquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan heeft hij de wereldtop al gehaald toch? 2x scoren in 1 wedstrijd in de PL is al beter dan 1 doelpunt in 10 wedstrijden voor Ajax zoals Fischer momenteel doet.
Laten we na deze reactie maar stoppen met deze discussie. Het punt dat ik Fischer, Andersen en Boilessen niet op het niveau van wereldtoppers van hun leeftijd zoals Pogba, Gotze, Isco, Draxler, Januzaj, Marquinhos, Nastasic, Varane vindt zitten en jij wel is nu wel duidelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
klopt ja inderdaad. Jos hooiveld scoorde ook een keer in de Premier League en die is dus zeker beter dan iedereen van Ajax
Zit er wel dichterbij dan talenten uit NL maar wat vroeg om dat nu al wereldtop te noemenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat Buttner dus wereldtop isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"Gehaald heeft" door bij een club als Manchester te spelen is wat anders dan "wereldtop" zijn.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat Buttner dus wereldtop is.
Dat is dus het hele punt niet, maar zal ik je eens het woord potentie uitleggen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Laten we na deze reactie maar stoppen met deze discussie. Het punt dat ik Fischer, Andersen en Boilessen niet op het niveau van wereldtoppers van hun leeftijd zoals Pogba, Gotze, Isco, Draxler, Januzaj, Marquinhos, Nastasic, Varane vindt zitten en jij wel is nu wel duidelijk.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"Gehaald heeft" door bij een club als Manchester te spelen is wat anders dan "wereldtop" zijn.
Doe dat eens. Pogba is nu al een koning bij Juve. Fischer staat bij Ajax in de basis omdat ze niets anders hebben. Wie heeft er nou volgens jou dan de potentie?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt niet, maar zal ik je eens het woord potentie uitleggen?
Ja, zo kan je alles wel jouw kant opdraaien.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"Gehaald heeft" door bij een club als Manchester te spelen is wat anders dan "wereldtop" zijn.
Oh je snapt het woord potentie dus echt niet? Maakt me meteen duidelijk waarom je op mijn post alleen maar ingaat op de eerste zin. Sorry, ik was even vergeten dat sommige mensen het verstandelijk vermogen van een borrelnootje hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Doe dat eens. Pogba is nu al een koning bij Juve. Fischer staat bij Ajax in de basis omdat ze niets anders hebben. Wie heeft er nou volgens jou dan de potentie?
Wel hoor. Fischer heeft de potentie om bij een subtopper mee te gaan draaien. Niet om de drijvende kracht bij Man U, Real of Barca te worden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:57 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Oh je snapt het woord potentie dus echt niet? Maakt me meteen duidelijk waarom je op mijn post alleen maar ingaat op de eerste zin. Sorry, ik was even vergeten dat sommige mensen het verstandelijk vermogen van een borrelnootje hebben.
godverdommequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wel hoor. Fischer heeft de potentie om bij een subtopper mee te gaan draaien. Niet om de drijvende kracht bij Man U, Real of Barca te worden.
Dat weet je gewoon niet, je had het eerder over Van Persie, daar duurde het ook vrij lang voordat hij een basisplaats bij Arsenal had laat staan voor hij bepalend werd, het blijven mensen, daarom gaat het ook over potentie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:00 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wel hoor. Fischer heeft de potentie om bij een subtopper mee te gaan draaien. Niet om de drijvende kracht bij Man U, Real of Barca te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |