SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Roypsv op 23-10-2013 23:35:20 ]
Inderdaad Messi en Ronaldo maken zulke goals niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal meer![]()
![]()
Wat een eindbaas, misschien wel de beste spits van de wereld hoor, als je zulke goals vrij standaard maakt.
krijgt 2 wereldgoals om zn eureeeequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)smeekt_Zlatan__.html
Beste jinx ooit
Ik vind alleen dat afstandsschot een werelddoelpunt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
krijgt 2 wereldgoals om zn eureeee
klopt ook welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat afstandsschot een werelddoelpunt.
Die hak goal is heel mooi, maar geen wereldgoal
Hij lijkt de perfecte spits voor mij. Eto'o ernaastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Zal ik mijn stufi deze maand aan Ibra besteden?
Gvd, wat wil ik hem.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Gvd, wat wil ik hem.
Gvd, wat wil ik hem.
Gvd, wat wil ik hem.
Ga dan H2H spelen, dan kun je hem nemen wanneer je wilt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Gvd, wat wil ik hem.
Of gewoon Benteke er naast huppssquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij lijkt de perfecte spits voor mij. Eto'o ernaast
Die kan je alleen betalen als je geluk hebt gehad in pakjes of een AB hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ongelooflijk, wat een absurde goal van Ibra. Hierdoor worden zijn IF en NIF veel duurder (niet dat ik die uberhaupt kan betalen maar toch)
De enige die ik tot nu toe heb gezien ging voor 2.453.000.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die kan je alleen betalen als je geluk hebt gehad in pakjes of een AB hebt.
Of als je ongeveer 50.000 75-rated spelers voor 250 coins opkoopt en daarna discard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die kan je alleen betalen als je geluk hebt gehad in pakjes of een AB hebt.
Mijn vader had een soort van meeting met zijn werk in Barcelona en ze kregen daar gewoon een Barca-shirtje cadeau van de zaakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nog een Barca shirt met Ibra achter op
Misschien is die nu ook wel in waarde gestegen
gr gr
AB dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of als je ongeveer 50.000 750rated spelers voor 250 coins opkoopt en daarna discard.
Nee, die pik je gewoon op open bid op wanneer je maar wilt. Je moet er alleen maar de tijd in willen steken.quote:
ok, ik ga dit vannacht de hele nacht doen en dan koop ik Ibraquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, die pik je gewoon op open bid op wanneer je maar wilt. Je moet er alleen maar de tijd in willen steken.
Ibra-Neymarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
Misschien iets maken met Ibra - Rossi IF![]()
Of weten jullie een beter koppel ?
Waarom niet alleen Ibra? Waarom zou je er nog iemand naast gaan zetten als hij toch zo enorm baas is?quote:
Ik zei een groot deel..niet alles/iedereenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom niet alleen Ibra? Waarom zou je er nog iemand naast gaan zetten als hij toch zo enorm baas is?
Ik zou daar sowieso di maria neerzetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat 442 (2)![]()
442 + Neymer + Ibra =![]()
![]()
Pedro heeft ook zieke stats
91 finish
Hij heeft ook wel goeie stats ja alleen is H/H beter dan H/L ? Lijkt mij nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso di maria neerzetten.
Zeker wel, met Alves erachter speelt dat wel goed hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel goeie stats ja alleen is H/H beter dan H/L ? Lijkt mij niet
Maar ik ben helemaal niet dikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeker wel, met Alves erachter speelt dat wel goed hoor.
Ik heb het beiden gehad dus geloof me nou maar gewoon dikke.
Ik wil ook een nieuw team maar ik heb geen idee wat voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef Kiid het volgende:
Maar een nieuw team om wat frisse wind te blazen op UT. Met IF Sneijdertje, wel vanaf de bank omdat kut competitie
Ja, het is lastig. Ik wil eigenlijk nu af van die voorzetten en gewoon dwars door midden gaan spelen. Heb wel een team in gedachte alleen dan wel met Sweat'oquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuw team maar ik heb geen idee wat voor.
Gewoon een full-Feyenoord team. Als je een echte fan bent win je daar gewoon divisie 1 mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuw team maar ik heb geen idee wat voor.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:07 schreef DuTank het volgende:
Trapz, er is weer een aardbeving geweest. Dus je kan weer op Twitter.
Nee daar win ik geen divisie 1 mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gewoon een full-Feyenoord team. Als je een echte fan bent win je daar gewoon divisie 1 mee.
Vandaag niet zoveel leukequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen tweets van hoog niveau graag.
Dat hele gedoe met die pietitie ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:11 schreef Kiid het volgende:
Tenminste wel een ander onderwerp dan dat hele zwarte piet gebeuren. Daar word je pas schijtziek van
Dat zag ik ook al voorbij komen op FBquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met die pietitie ook![]()
Wel slim van die gasten. Grootste nederlandse fb pagina. Die gaan er aardig wat geld mee verdienen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met die pietitie ook![]()
Ik vond eigenlijk alle seizoenen behoorlijk kut.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
Laatste 2 afleveringen van Geordie Shore waren niet heel goed
Heel seizoen 7 was eigenlijk niet heel goed vond het de slechste ook, omdat er bijna niemand meer was
Kijk je Geordie Shore? Val je op mannen of zo.quote:
Ik lach me kapot. Die gasten hebben het inderdaad slim gedaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel slim van die gasten. Grootste nederlandse fb pagina. Die gaan er aardig wat geld mee verdienen.
Vorige vond ik leuker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk alle seizoenen behoorlijk kut.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kijk je Geordie Shore? Val je op mannen of zo.Dat is echt een wijven programma. (net zo als 95% wat er op mtv komt aan tv series)
Ja, je had beter een facebook pagina kunnen beginnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik lach me kapot. Die gasten hebben het inderdaad slim gedaan.
Zelf had ik wel bedacht om allemaal als zwarte Piet naar het Malieveld in Den Haag te gaan. Helaas kan je daar weinig geld aan verdienen.
Ah jij kijkt het ook.quote:
Nee ik val niet op mannen ik wil gewoon wat vermaak hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Kijk je Geordie Shore? Val je op mannen of zo.Dat is echt een wijven programma. (net zo als 95% wat er op mtv komt aan tv series)
Wat ben jij een kortzichtige mongool.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat ben jij een kortzichtige mongool.
Is er een site zoals virging gaming, maar dan voor fut coins ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:18 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand 5-4 batta gegeven net
Speelde nog wel voor wat keiharde euro's ook.
Ja, ik snapte dat je mij bedoelde toen je me quote en jij zei.quote:
Ik zat via virgingamingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is er een site zoals virging gaming, maar dan voor fut coins ?
Lekker bezig!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kamikazie ouwe baas ik begin een beetje mijn draai te vinden zit nu al in div 5
Ja dacht ik al, maar dat is met echt geld en niet voor fut coins.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zat via virgingaming
Heerlijk vind ik dat, gewoon H2H en dan zit er toch wat meer spanning in zon wedstrijd.
Vrijdag en zaterdag ben ik vrij dan kan ik wel een potje spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Binnenkort maar een potje doen dan?
Kan je mij even zoek spelen
Goed gezien chef. Komt er vnv nog een nieuwe djeetje?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja dacht ik al, maar dat is met echt geld en niet voor fut coins.
Ik zie je alleen maar bitchen over dit spel en zeiken op alles en toch blijf je vasthouden aan die ene formatie? Waarom in godsnaam..alleen door die ene kerel die de formation guide had geschreven? Want zo is er een stukje proza voor iedere formatie te vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat 442 (2)![]()
442 + Neymer + Ibra =![]()
![]()
Pedro heeft ook zieke stats
91 finish
Daar kom je nog wel op terugquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Net FIFA besteld voor 44 euro. Heerlijk, kan niet wachten om te spelen!
Nice! Xbox of ps3?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Net FIFA besteld voor 44 euro. Heerlijk, kan niet wachten om te spelen!
Je bent gewoon slecht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
Seasons is zo scripted heElke match is vantevoren al vastgelegd.
Voor de xbox heb ik hem gekocht, maar voor de ps3 is ie ook volgens mij 44 euro.quote:
Het was ook gewoon een kut formatie de normale 442 was nog net te doen 442 (2) was gewoon kutquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar bitchen over dit spel en zeiken op alles en toch blijf je vasthouden aan die ene formatie? Waarom in godsnaam..alleen door die ene kerel die de formation guide had geschreven? Want zo is er een stukje proza voor iedere formatie te vinden
Niet mee gespeeld, maar hij is flink gedowngrade helaas..Silver Noren zijn sowieso niet zo interessant dit jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Hoe is Erik Huseklepp? Is ie weer zo goed als vorig jaar of valt dat wel mee?
Niet dar ik weet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed gezien chef. Komt er vnv nog een nieuwe djeetje?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
Seasons is zo scripted heElke match is vantevoren al vastgelegd.
Jammer dat hij zo belachelijk overpriced isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Dat zou wel apart zijn
Touré is wel een versterking voor mijn team heb ik in de eerste wedstrijd gemerkt.
Ik heb maar 6x verloren van mijn 20 wedstrijden vandaag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie je alleen maar bitchen over dit spel en zeiken op alles en toch blijf je vasthouden aan die ene formatie? Waarom in godsnaam..alleen door die ene kerel die de formation guide had geschreven? Want zo is er een stukje proza voor iedere formatie te vinden
Welk team heb je hem?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:32 schreef ThadCastle het volgende:
Cruijf van de balkan is ook echt slecht
41212(2) als CAM. Hij is niet snel, niet sterk, zijn dribbel is maar matig. Schot is ook niet echt geweldig..quote:
Waarom zet je een LW op CAM dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
41212(2) als CAM. Hij is niet snel, niet sterk, zijn dribbel is maar matig. Schot is ook niet echt geweldig..
Ze zullen wel doelen op die actie waar Chiellini rood kreeg voor een elleboog wat een beetje zwaar bestraft was. Ik vond Ronaldo geen kwal, maar mensen vinden Ronaldo al snel een kwal. Als Ibra hetzelfde doet dan liggen ze allemaal met een stijve anaconda ernaar te kijken en is het leuk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ronaldo was wel weer een smerig kwalletje heb ik gelezen? Iemand die dit kan bevestigen?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ronaldo was wel weer een smerig kwalletje heb ik gelezen? Iemand die dit kan bevestigen?
Modric gebruiken in FUTquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik bedoel de echte niet die nepperd van benfieka
Toen ik 2 weken geleden keek was hij 225k, gisteren was hij 180k en nu is hij nog maar 170k (zelfde prijs toen TOTW net bekend was).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:34 schreef Kiid het volgende:
Tim, hoeveel kostte Hazard voor dat hele IF gebeuren? Ik wil Hazard kopen, maar geen zin dat hij straks weer 40k goedkoper is ofzo. Heb nou wel genoeg coins verneukt de laatste tijd
Ok, bedankt. Ja, ik speel ook op Xboxquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik 2 weken geleden keek was hij 225k, gisteren was hij 180k en nu is hij nog maar 170k (zelfde prijs toen TOTW net bekend was).
Op xbox.
Correct me if I'm wrong, maar Ibra doet dat soort dingen ook niet? Voor mijn gevoel kan hij net zo goed uitdelen als incasseren..zie hem eigenlijk nooit een schwalbe maken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze zullen wel doelen op die actie waar Chiellini rood kreeg voor een elleboog wat een beetje zwaar bestraft was. Ik vond Ronaldo geen kwal, maar mensen vinden Ronaldo al snel een kwal. Als Ibra hetzelfde doet dan liggen ze allemaal met een stijve anaconda ernaar te kijken en is het leuk.
Kan prima als CDM natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Modric gebruiken in FUTU serious?
dat is te merken ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb maar 6x verloren van mijn 20 wedstrijden vandaag.
Alleen kan ik heel slecht tegen mijn verlies
Ik heb geen elleboog gezien. Ook geen slaande beweging. Ook geen hand in het gezicht van Ronaldo, maar wel rollen over de grond met z'n handen in het gezicht. Oordeel zelf.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze zullen wel doelen op die actie waar Chiellini rood kreeg voor een elleboog wat een beetje zwaar bestraft was. Ik vond Ronaldo geen kwal, maar mensen vinden Ronaldo al snel een kwal. Als Ibra hetzelfde doet dan liggen ze allemaal met een stijve anaconda ernaar te kijken en is het leuk.
Kluivert rijdt liever mensen dood.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:39 schreef DutchSL het volgende:
Nee, Ibra geeft liever doodschoppen.
Spelers goedkoop inkopen, duur verkopen. Ik heb vandaag een x-aantal Negredo's gekocht voor 1800 en verkocht voor 2200. Dat lijkt niet veel, maar in er no-time 15 ofzo verhandeld. Verder ga ik geen geheimen verklappenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt hoe kom je ooit aan 100k coins ofzo
Ja, beetje verkeerde vergelijking aangezien ik daarmee meer bedoelde op de uitstraling/arrogantie die beide heren uitstralen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar Ibra doet dat soort dingen ook niet? Voor mijn gevoel kan hij net zo goed uitdelen als incasseren..zie hem eigenlijk nooit een schwalbe maken.
Kopen bij mij. Speel je xbox?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt hoe kom je ooit aan 100k coins ofzo
Ik heb vandaag uberhaupt voor het eerst spelers kunnen verkopen. Maar wel voor heel weinig ofzoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Spelers goedkoop inkopen, duur verkopen. Ik heb vandaag een x-aantal Negredo's gekocht voor 1800 en verkocht voor 2200. Dat lijkt niet veel, maar in er no-time 15 ofzo verhandeld. Verder ga ik geen geheimen verklappen
Heb ze maar van de hand gedaan toen ik een dalende lijn zagquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb geen elleboog gezien. Ook geen slaande beweging. Ook geen hand in het gezicht van Ronaldo, maar wel rollen over de grond met z'n handen in het gezicht. Oordeel zelf.
Hoe was het afgelopen met je Ozilletjes? Of was jij dat niet?
Waarom zou je kopen? Je kan toch gewoon earnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kopen bij mij. Speel je xbox?
Dan ga je lekker levenloos zitten grinden ipv plezier hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je kopen? Je kan toch gewoon earnen.
En ik speel op PC.
inb4: PC
Ah spookdoelpunten zijn ook verwerkt in FIFA dus.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:43 schreef MolFan het volgende:
19 schoten op goal, hij 2 uitslag 0-3
PCquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je kopen? Je kan toch gewoon earnen.
En ik speel op PC.
inb4: PC
Grinden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ga je lekker levenloos zitten grinden ipv plezier hebben.
Goodluck with that.
Door coins te kopen of te grinden dat is toch heel simpelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grinden?
En plezier heb ik wel hoor. Was alleen een vraag hoe mensen zoveel kunnen krijgen.
En hoe ging het in de buik?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:45 schreef Kiid het volgende:
Laatst stond ik ook 0-1 achter in de rug tegen iemand met 0 shots on target
Ik heb al een veelvoud daarvan verkocht. Mijn kapitaal komt met name door die eerste twee weken met die bugs van EA. Voor de rest wordt het langzaam aan steeds minderquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Grinden?
En plezier heb ik wel hoor. Was alleen een vraag hoe mensen zoveel kunnen krijgen.
Dat dacht ik in het begin ook. Opeens had ik een paar zieke teams met o.a. IF Balotelli die me alleen al 270k had gekost.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uberhaupt voor het eerst spelers kunnen verkopen. Maar wel voor heel weinig ofzo. En nu moet ik altijd wachten tot ik geld krijg als ik promoveer zodat ik net een aardig spelertje kan halen. Maar ik denk niet dat ik ooit de echte toppers krijg.
Ik ken het begrip grinden niet, maar oké.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door coins te kopen of te grinden dat is toch heel simpel
Ik ook niet, toch doe ik het.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap die haat op PC niet.
Grinden is levenloos zitten traden of potjes spelen. Waarom denk je dat de coin verkoop zo groot is geworden niemand heeft zin om dat te doen behalve een paar autistenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken het begrip grinden niet, maar oké.
Nog meer geld betalen voor nepgeld gaat me te ver.
Eigen goal deflectie schotquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah spookdoelpunten zijn ook verwerkt in FIFA dus.
Mijn beste speler is nu Soldado, en die heeft me 4700 coins gekost ofzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin ook. Opeens had ik een paar zieke teams met o.a. IF Balotelli die me alleen al 270k had gekost.
Dit dus ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:47 schreef Djeetje het volgende:
Als iemand scoort via de paal of lat word die niet gerekend als schot op doel of als schot.
Dus kan je met 1-0 voor staan en dan staat er 0 keer geschoten
Dat is domquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:47 schreef Djeetje het volgende:
Als iemand scoort via de paal of lat word die niet gerekend als schot op doel of als schot.
Hipster.quote:
Maar potjes spelen is toch juist het doel van FUT.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Grinden is levenloos zitten traden of potjes spelen. Waarom denk je dat de coin verkoop zo groot is geworden niemand heeft zin om dat te doen behalve een paar autisten
Gast flikker gewoon op als je mij een hipster gaat noemenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hipster.
[..]
Maar potjes spelen is toch juist het doel van FUT.
Dat weet ik, maar deze man schoot de bal niet. Hij deed een hoge steekbal, de bal stuiterde voor het 16 meter gebied op de grond, toen ging mijn keeper uit zichzelf liggen en toen hopte de bal over mijn keeper het doel in. Om 1 of andere reden stond die niet tussen de match high lightsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:47 schreef Djeetje het volgende:
Ja maar met potjes spelen krijg je weinig coins. Wat je ook kan doen is Ronaldo uit een pack trekken zoals opperbaas Kamikaziequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hipster.
[..]
Maar potjes spelen is toch juist het doel van FUT.
Als je daar al niet tegen kanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gast flikker gewoon op als je mij een hipster gaat noemen.
Wat dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar al niet tegen kan
Dan moet je wel heel erge mazzel hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar met potjes spelen krijg je weinig coins. Wat je ook kan doen is Ronaldo uit een pack trekken zoals opperbaas Kamikazie
Geluk dwing je af.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel erge mazzel hebben.
Ja of er gewoon veel geld in knallen zoals Maver. Maar misschien krijg je dan wel Serero uit een pack en kun je dan een fapje doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Ronaldo en het jaar ervoor ook. In 12 was hij toen 600k en vorig jaar 1.4 miljoenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero past niet in mijn Spaanse elftal. Ik kan wel Bojan halen, keuzes keuzes keuzes.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja of er gewoon veel geld in knallen zoals Maver. Maar misschien krijg je dan wel Serero uit een pack en kun je dan een fapje doen
Dat lijkt me ook wel een aardig spelertje om erbij te hebben ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Ronaldo en het jaar ervoor ook. In 12 was hij toen 600k en vorig jaar 1.4 miljoen
Welk team heb je nu dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero past niet in mijn Spaanse elftal. Ik kan wel Bojan halen, keuzes keuzes keuzes.
[..]
Dat lijkt me ook wel een aardig spelertje om erbij te hebben ja.
Ik zag hem vanmiddag toevallig langskomen en hij stond op 7,3 miljoen
Ik had vorig jaar IF Neymarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik Ronaldo en het jaar ervoor ook. In 12 was hij toen 600k en vorig jaar 1.4 miljoen
Nu moet ik ook een pack open trekkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
First owner Lukaku![]()
En 4k coins
Mijn Benteke doet het beter alleen Jovetic wel minder dan jouw Eto'o.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#KoningenvanDivisieeen
Zeg dat nog maar eens als jij de 100 goals hebt gehaald. En ik heb enkel in divisies met ze gespeeld. (op 2 potjes tegen jou na)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn Benteke doet het beter alleen Jovetic wel minder dan jouw Eto'o.
Ik ga denk ik ook Eto'o halen
Die was er , eerste kaart als ST.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was er vorig jaar een IF Neymar? MOTM toch?
MOTM en SMOTM volgens mij jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was er vorig jaar een IF Neymar? MOTM toch?
Is dat niet 12? Toen had je ook een 87 Neymar, dat weet ik nog wel. Toen kocht ik een 86 Neymar voor de prijs van 87 Neymarquote:
Kijk eens naar de datumquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat niet 12? Toen had je ook een 87 Neymar, dat weet ik nog wel. Toen kocht ik een 86 Neymar voor de prijs van 87 Neymar. Geen contracten meer, toen ik hem kocht realiseerde ik me de fout meteen
Fifa 13:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is dat niet 12? Toen had je ook een 87 Neymar, dat weet ik nog wel. Toen kocht ik een 86 Neymar voor de prijs van 87 Neymar. Geen contracten meer, toen ik hem kocht realiseerde ik me de fout meteen
Ja, ging net kijken. Die was ik alweer helemaal vergeten.quote:
Heb hem verkocht voor 1.3 miljoenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, ging net kijken. Die was ik alweer helemaal vergeten.![]()
Hoeveel was 'ie toen waard? Hij is een tijd lang 1.1 mil+ geweest
Nice nice.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fitness team
[ afbeelding ]
Eerste team
Dat had ik ook hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Allemaal dure spelers geprobeerd en met Lima speel ik de pannen van het dak.
Pace he pacequote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor
Ronaldo,Messi,Ibra,Robben,Ribery,Bale en Neymar geprobeerd maar met Sturridge + Eto'o liep het het best.
Sturridge is ook belachelijk dit jaar als ik tegen hem moet weet ik al van te voren dat ik niet de 0 ga houdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat had ik ook hoor
Ronaldo,Messi,Ibra,Robben,Ribery,Bale en Neymar geprobeerd maar met Sturridge + Eto'o liep het het best.
Echt onmogelijk om te spelen in de tussentijd jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Langzaam maar zeker stijgen de chemistry kaartjes. Kom nu op een bedrag van 744.100... Nog even een maandje wachten en dan moet de miljoen wel haalbaar zijn![]()
Heerlijk excuus om geen fut te spelen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik heb heel vaak de neiging een speler te proberen als hij tegen mij een goede wedstrijd heeft gespeeld. Nu wil ik Navas kopen. Jesus wat is die eigenlijk goed.
Ik krijg echt pijn in mijn hoofd als ik Sako daar zie met 2 dode linksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De biefstuk is aan, ik herhaal.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik krijg echt pijn in mijn hoofd als ik Sako daar zie met 2 dode links
Willian lijkt me op LM echt zonde die wil je het liefst zo dicht mogelijk bij de goal hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:19 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Willian is de volgende versterking
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik krijg echt pijn in mijn hoofd als ik Sako daar zie met 2 dode links
Oke Litmanen wie zou jij op LM zetten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Willian lijkt me op LM echt zonde die wil je het liefst zo dicht mogelijk bij de goal hebben
Schurrle of Youngquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:20 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Oke Litmanen wie zou jij op LM zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De penaltySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er zijn mensen in het topic die autobuyers/sellers verkopen moet je maar even aankloppenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:28 schreef Roypsv het volgende:
is er een programma waarbij ik automatisch mijn contracten erop kan zetten en verkopen :p
bij deze klop ik aan :pquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
er zijn mensen in het topic die autobuyers/sellers verkopen moet je maar even aankloppen
heb net door fifa een willekeurig iemand op zijn bek geslagenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:29 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb zelden zo weinig plezier gehad van een FIFAGelukkig is mijn anger management iets beter
Sako LMquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even Kamikaze nadoen![]()
[ afbeelding ]
de bruyne camquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even Kamikaze nadoen![]()
[ afbeelding ]
Auto sellerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:28 schreef Roypsv het volgende:
is er een programma waarbij ik automatisch mijn contracten erop kan zetten en verkopen :p
Krijg je geen spijt vanquote:
jullie mam ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
non shiny ziet er altijd zo skeer uit
quote:
Haha ja, inderdaad! Heb op zich wel een redelijk teampje maar heb er niet echt meer zin in. Moet gewoon een leuk teampje bouwen en dan komt het vast wel weer goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt onmogelijk om te spelen in de tussentijd ja
Zijn toch wel betere opties dan Juan op LCB? En ik zou liever voor een niet pacehoer gaan naast een van de andere pacehoeren..Balotelli ofzo. Was vorig jaar zoooooo goed..quote:
Ibarbo is meer dan een pacehoer. Hij is ook een kophoer en een schothoer. Juan kan evt Ogbonna, maar hij beviel me net echt goed. Ogbonna heeft 2 potjes gespeeld naast Dante maar dat ging niet echt lekkerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn toch wel betere opties dan Juan op LCB? En ik zou liever voor een niet pacehoer gaan naast een van de andere pacehoeren..Balotelli ofzo. Was vorig jaar zoooooo goed..
Je hebt wel aardig wat schattige dwergjesquote:
Barzagli, Caceres vind ik zelf prima spelen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ibarbo is meer dan een pacehoer. Hij is ook een kophoer en een schothoer. Juan kan evt Ogbonna, maar hij beviel me net echt goed. Ogbonna heeft 2 potjes gespeeld naast Dante maar dat ging niet echt lekker
Je hebt gelijk, ik maak wel een ander team.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt wel aardig wat schattige dwergjes
Valbuena heeft een sterke link nodig. Vandaar de andere CB.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sirigu en Dante zou ik doen. Andere opties dan Maxwell zijn er denk ik niet he?
Dan wachten op IF Lucas als CAMquote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Valbuena heeft een sterke link nodig. Vandaar de andere CB.
Zo'n team ligt ver buiten mijn budget. Moet een teampje maken voor ongeveer 1 miljoen, misschien iets meer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan wachten op IF Lucas als CAM
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TIMde Bruyne is een fucking baas.
wel ja ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 02:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
TIMde Bruyne is een fucking baas.
Pabon ipv Bacca zou ik doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:08 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit proberen denk ik.
Xabi ingame naar CDM, Hernanes LCM, Kaka CAM en Guarin RCM.
wat is er aan de hand dan ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:31 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat is er met de markt aan de hand? Of is dat vaker zo de dag na het uitkomen van het TOTW?
ik denk zomaar dat er gister weer ziek veel pakjes geopend zijn door mensen die denken dat ze een IF zlatan er uit krijgen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gisteravond was bijv. Clichy nog in de 8k en nu in de 6k al op te pikken..
Gelukkig, gister mijn team gekocht alleen moest Clichy nog verkopen dus vandaar dat ik een beetje schrokquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk zomaar dat er gister weer ziek veel pakjes geopend zijn door mensen die denken dat ze een IF zlatan er uit krijgen.
dus er zijn momenteel wat veel clichy's op de markt. undercutten maar dus en de prijs zakt
inkopen doen voor je nieuwe team is ook het best op woensdag avond 8 uur bij een bazen TOTW![]()
ach je kan eens een keer een paar K minder krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Gelukkig, gister mijn team gekocht alleen moest Clichy nog verkopen dus vandaar dat ik een beetje schrok
Dat laatste ben ik al achtergekomen, team wat ik nu heb speelt vele malen beter dan mijn Bundesliga team met Lewandowski etc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach je kan eens een keer een paar K minder krijgenhet zal allemaal wel mee vallen.
tegen de tijd dat je flink in de centen zit kom je er achter dat een cheap-ass gold team toch beter speelt
ik gok op i don't carequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik al achtergekomen, team wat ik nu heb speelt vele malen beter dan mijn Bundesliga team met Lewandowski etc.
Wanneer gok jij op een nieuw HH? Vrijdag?
daar lopen wel een paar bazenquote:
verassendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:06 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja, we wonnen ineens toen jij wegging.
Verassenquote:
Was wel een schwalbe want hij wees daarna Modric aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef Djeetje het volgende:
Wat een stelletje mongolen daar op Voetbalzone daar ligt het niveau nog lager dan hier.
Praten ze over de schwalbe van Vidal en dat hij daarvoor geel moest krijgen
Hij trapte gewoon in de grond meer niet dat is niet eens een schwalbe
als suarez dit gedaan had had hij zeker weten geel gekregenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef Djeetje het volgende:
Wat een stelletje mongolen daar op Voetbalzone daar ligt het niveau nog lager dan hier.
moet ik royboy op je afsturenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verassen
1) Cremeren 2) Verbranden
Je weet toch wel dat jij de oorzaak bent van het lage niveau hier. En het was gewoon een schwalbe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef Djeetje het volgende:
Schwalbe is opzettelijk vallen en dat deed hij niet. Wel wijzen inderdaad maar de val was nog steeds niet opzettelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef wonton het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat jij de oorzaak bent van het lage niveau hier. En het was gewoon een schwalbe.
Het was gewoon stom. Weetje wat nog stommer was? Die rode kaart.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schwalbe is opzettelijk vallen en dat deed hij niet. Wel wijzen inderdaad maar de val was nog steeds niet opzettelijk
stomp op je bakkesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:25 schreef wonton het volgende:
[..]
Het was gewoon stom. Weetje wat nog stommer was? Die rode kaart.
remyquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:37 schreef byah het volgende:
dit maar eens proberen vandaag
[ afbeelding ]
doe dan minstens nog cisse.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:40 schreef byah het volgende:
[..]
pace jeweet. Als het niks is zet ik Benteke daar neer
eind van het jaar gewoon lekker met full IF teams spelen enzo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:45 schreef ThadCastle het volgende:
De prijzen van spelers zakken weer echt hard nu. En dan moeten legends en TOTY nog komen
Griezmann => Allesandriniquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:37 schreef byah het volgende:
dit maar eens proberen vandaag
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |