SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Roypsv op 23-10-2013 23:35:20 ]
Inderdaad Messi en Ronaldo maken zulke goals niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal meer![]()
![]()
Wat een eindbaas, misschien wel de beste spits van de wereld hoor, als je zulke goals vrij standaard maakt.
krijgt 2 wereldgoals om zn eureeeequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)smeekt_Zlatan__.html
Beste jinx ooit
Ik vind alleen dat afstandsschot een werelddoelpunt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
krijgt 2 wereldgoals om zn eureeee
klopt ook welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat afstandsschot een werelddoelpunt.
Die hak goal is heel mooi, maar geen wereldgoal
Hij lijkt de perfecte spits voor mij. Eto'o ernaastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Zal ik mijn stufi deze maand aan Ibra besteden?
Gvd, wat wil ik hem.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Gvd, wat wil ik hem.
Gvd, wat wil ik hem.
Gvd, wat wil ik hem.
Ga dan H2H spelen, dan kun je hem nemen wanneer je wilt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Gvd, wat wil ik hem.
Of gewoon Benteke er naast huppssquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij lijkt de perfecte spits voor mij. Eto'o ernaast
Die kan je alleen betalen als je geluk hebt gehad in pakjes of een AB hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ongelooflijk, wat een absurde goal van Ibra. Hierdoor worden zijn IF en NIF veel duurder (niet dat ik die uberhaupt kan betalen maar toch)
De enige die ik tot nu toe heb gezien ging voor 2.453.000.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die kan je alleen betalen als je geluk hebt gehad in pakjes of een AB hebt.
Of als je ongeveer 50.000 75-rated spelers voor 250 coins opkoopt en daarna discard.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die kan je alleen betalen als je geluk hebt gehad in pakjes of een AB hebt.
Mijn vader had een soort van meeting met zijn werk in Barcelona en ze kregen daar gewoon een Barca-shirtje cadeau van de zaakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nog een Barca shirt met Ibra achter op
Misschien is die nu ook wel in waarde gestegen
gr gr
AB dus.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of als je ongeveer 50.000 750rated spelers voor 250 coins opkoopt en daarna discard.
Nee, die pik je gewoon op open bid op wanneer je maar wilt. Je moet er alleen maar de tijd in willen steken.quote:
ok, ik ga dit vannacht de hele nacht doen en dan koop ik Ibraquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, die pik je gewoon op open bid op wanneer je maar wilt. Je moet er alleen maar de tijd in willen steken.
Ibra-Neymarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
Misschien iets maken met Ibra - Rossi IF![]()
Of weten jullie een beter koppel ?
Waarom niet alleen Ibra? Waarom zou je er nog iemand naast gaan zetten als hij toch zo enorm baas is?quote:
Ik zei een groot deel..niet alles/iedereenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom niet alleen Ibra? Waarom zou je er nog iemand naast gaan zetten als hij toch zo enorm baas is?
Ik zou daar sowieso di maria neerzetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat 442 (2)![]()
442 + Neymer + Ibra =![]()
![]()
Pedro heeft ook zieke stats
91 finish
Hij heeft ook wel goeie stats ja alleen is H/H beter dan H/L ? Lijkt mij nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso di maria neerzetten.
Zeker wel, met Alves erachter speelt dat wel goed hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel goeie stats ja alleen is H/H beter dan H/L ? Lijkt mij niet
Maar ik ben helemaal niet dikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeker wel, met Alves erachter speelt dat wel goed hoor.
Ik heb het beiden gehad dus geloof me nou maar gewoon dikke.
Ik wil ook een nieuw team maar ik heb geen idee wat voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef Kiid het volgende:
Maar een nieuw team om wat frisse wind te blazen op UT. Met IF Sneijdertje, wel vanaf de bank omdat kut competitie
Ja, het is lastig. Ik wil eigenlijk nu af van die voorzetten en gewoon dwars door midden gaan spelen. Heb wel een team in gedachte alleen dan wel met Sweat'oquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuw team maar ik heb geen idee wat voor.
Gewoon een full-Feyenoord team. Als je een echte fan bent win je daar gewoon divisie 1 mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil ook een nieuw team maar ik heb geen idee wat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |