SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Roypsv op 23-10-2013 23:35:20 ]
Inderdaad Messi en Ronaldo maken zulke goals niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal meer![]()
![]()
Wat een eindbaas, misschien wel de beste spits van de wereld hoor, als je zulke goals vrij standaard maakt.
krijgt 2 wereldgoals om zn eureeeequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)smeekt_Zlatan__.html
Beste jinx ooit
Ik vind alleen dat afstandsschot een werelddoelpunt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
krijgt 2 wereldgoals om zn eureeee
klopt ook welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat afstandsschot een werelddoelpunt.
Die hak goal is heel mooi, maar geen wereldgoal
Hij lijkt de perfecte spits voor mij. Eto'o ernaastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Zal ik mijn stufi deze maand aan Ibra besteden?
Gvd, wat wil ik hem.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Gvd, wat wil ik hem.
Gvd, wat wil ik hem.
Gvd, wat wil ik hem.
Ga dan H2H spelen, dan kun je hem nemen wanneer je wilt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
Gvd, wat wil ik hem.
Of gewoon Benteke er naast huppssquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij lijkt de perfecte spits voor mij. Eto'o ernaast
Die kan je alleen betalen als je geluk hebt gehad in pakjes of een AB hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ongelooflijk, wat een absurde goal van Ibra. Hierdoor worden zijn IF en NIF veel duurder (niet dat ik die uberhaupt kan betalen maar toch)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |