Waarom chili?quote:
You go clazie.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Oh, nou ik weet het niet dus dan zal er wel iets niet kloppen.
Geen schijf van vijf maar schijf van vier. En ze kiezen liever voor volle melk dan halfvolle/magere melk. Men kan doorschieten van te veel vet naar te weinig vet. En ze eten veel vezels. Veel onbewerkte producten, dus zoveel mogelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow stuur een samenvatting dan hoef ik die pagina niet te lezen
quote:
wow lastigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen schijf van vijf maar schijf van vier. En ze kiezen liever voor volle melk dan halfvolle/magere melk. Men kan doorschieten van te veel vet naar te weinig vet. En ze eten veel vezels. Veel onbewerkte producten, dus zoveel mogelijk natuurlijk.
Ze eten liever geen koetjes door dierenwelzijn maar als ze het eten dan biologisch. En het hoeft niet super mega vers te zijn.. maar het mag liever niet bewerkt zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow lastig
dus het liefst eten ze de koeien nog levend, rawr
Aware me, dit zegt me helemaal niksquote:
Jesse Pinkman van Breaking Bad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Aware me, dit zegt me helemaal niks
Levend in antroposofenhoofdstand van NL, valt meequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat zijn dus beetje de richtlijnen van antroposofische voeding krabje. Weet niet of ze zo streng zijn.
haha thanks voor de info iigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef Crack_ het volgende:
Maar dat zijn dus beetje de richtlijnen van antroposofische voeding krabje. Weet niet of ze zo streng zijn.
Ahhquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jesse Pinkman van Breaking Bad.
Hij maakte crystal meth met chilipoeder
Dat laatste is toch niet raar?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, en dus liever volle producten omdat halfvolle melk dus meer bewerkt is dan volle melk. Dus ook liever roomboter dan margarine etc.
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha thanks voor de info iig
ik ken iemand die veganistisch is, ook lastig als we ergens gaan eten :s
maak anders eerst dit:quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ahh
Is dat uberhaupt mogelijk? Niet dat ik crystal wil maken
ja Steve Jobs was fruitarier, vandaar de naam Applequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Maar deze valt opzich nog wel mee.. Je hebt ook nog fruittariërs en die eten dus niks wat van dieren afkomt.. maar daarbij willen ze alleen delen van planten eten waarbij de plant zelf geen schade ondervindt
![]()
![]()
..
Nouja er is niks mis met margarine ten opzichte van roomboter op voedingskundig gebiedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat laatste is toch niet raar?
Serieus!? Oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja Steve Jobs was fruitarier, vandaar de naam Apple
Dat was toch zijn idee om dat ene te vervangen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jesse Pinkman van Breaking Bad.
Hij maakte crystal meth met chilipoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |