Rez wilt mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik pak Rezania wel. Jammer dat ie gay is maar oke, daar valt mee te leven.
Ik wil dit als designquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:17 schreef Pastapipos het volgende:
We gaan binnenkort de bovenverdieping verbouwen, badkamer etc maar ook een gedeelte aanbouwen waar ik kom te zitten. Zit aan zoiets te denken qua design![]()
[ afbeelding ]
Rot op. Rezzie is echt mijn liefjequote:
ik voel jaloeziequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rot op. Rezzie is echt mijn liefje. Ik zal zn cavia en shit ook accepteren
Met ventilatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik wil dit als design![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem Tchock.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rot op. Rezzie is echt mijn liefje. Ik zal zn cavia en shit ook accepteren
Omdat ie nog nooit bottom heeft gehad! Tevens komen deze gesprekken mij bekend voor. Niet van ons, maar tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar jij mag hem ook hebben, hij is graag top.
Watquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ie nog nooit bottom heeft gehad! Tevens komen deze gesprekken mij bekend voor. Niet van ons, maar toch.
antropoSOFisch!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee dat was een grapje van 'm.
[..]
Wat..
Dat hoor jij toch te wetenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk t wel!
[..]
Jaa, van Etsu en Rez toch
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:20 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Met ventilatie
en bijbehorende doucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk t wel!
[..]
Jaa, van Etsu en Rez toch
Oh, sorry zie je dm ook nu pas. Mn dm is kapot dus ik krijg geen meldingenquote:
met chilipoeder?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:21 schreef Pastapipos het volgende:
Waar blijft m'n loon![]()
Ik wil DMT maken
wow stuur een samenvatting dan hoef ik die pagina niet te lezenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, sorry zie je dm ook nu pas. Mn dm is kapot dus ik krijg geen meldingen.
En wtf, daar heb ik een tentamen over. Niet alleen over die levensstijl maar over verschillende en hoe die meuk dan zit met eten enzo.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohja_! Was het helemaal vergeten
Oh, nou ik weet het niet dus dan zal er wel iets niet kloppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |