Bedankt dat je m'n vraag hebt beantwoord.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt? Ik zeg wat het is, je krijgt 'm niet hoor.
Geen probleem, mijn paard kan die nerds wel handelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar.. bij een ddos dan zouden er 1000 nerds op de weg gaan liggen om verkeer naar je paard onmogelijk te maken
Oh zo. Geen dank, ik hoop dat je ervan hebt geleerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bedankt dat je m'n vraag hebt beantwoord.
haha nee, dat wilden ze terugquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa.
En daar?
Heb je je spul van philips nog?
Ik weet niet echt leuke merken voor mannen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
cachie welke winterschoenen zal ik nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh echt? Deden ze moeilijke?!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha nee, dat wilden ze terug
wel andere dingen
Stereotype bla bla bla. Gewoon doen wat je leuk lijktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef badschaap het volgende:
Ik weet niet zeker of ik wel HBO ict ga doen.
Ik ben nou net meer sociaal aan het worden, en laten we wel wezen ict'ers staan er nu niet om bekend dat ze zo sociaal zijn
DM'squote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef Dearest het volgende:
Krijg me toch een rare DM's ineens :s
Een keer maar? mn screenshot werkte niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoeveel keer heb je dit geedit?!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef badschaap het volgende:
Ik weet niet zeker of ik wel HBO ict ga doen.
Ik ben nou net meer sociaal aan het worden, en laten we wel wezen ict'ers staan er nu niet om bekend dat ze zo sociaal zijn
gebeld met klantenservice?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha nee, dat wilden ze terug
wel andere dingen
ja ik had het niet door moeten vertellen eigenlijk, maar kan het meestal niet laten om zoiets te delenquote:
quote:
Een hoop!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh zo. Geen dank, ik hoop dat je ervan hebt geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |