quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Een brief aan mijn lichaam schrijven, hoe ik het zie, hoe ik me er bij voel. En dat heb ik een half jaar geleden ook al gedaan en er is eigenlijk vrij weinig veranderd.
Mss!!!!quote:
Maar een paar kilo's op jouw gewicht is toch niet zo veel? Niet zo veel om echt veel verschil te zien toch? Als je eenmaal een stuk verder bent dan wordt het wel een stuk beter denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:12 schreef Mss het volgende:
Nee klopt, maar het frustreert me gewoon dat er na een halfjaar therapie nauwelijks tot geen vooruitgang is op het gebied van zelfvertrouwen. Er zijn dan wel een paar kilo's af, maar de haat naar mijn eigen lichaam is nog steeds net zo groot en ik vraag me af of dat ooit verdwijnt.
Dat ik mezelf gewoon zo verschrikkelijk vind om te zien en dat ik iedere keer die drang naar eten heb terwijl ik weet dat het niet goed voor me is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef Molo het volgende:
Welke haat aan je lijf heb je dan?
Ik zou zelf zoveel jeuk krijgen van zo'n brief moeten schrijven (omdat zaadopdracht) dat ik al bijna een reep chocolade zou gaan pakken
ah ok... ja, dat is ook klote...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat ik mezelf gewoon zo verschrikkelijk vind om te zien en dat ik iedere keer die drang naar eten heb terwijl ik weet dat het niet goed voor me is.
Weet ik, maar het liefst wil ik dat mijn zelfvertrouwen niet aan een getal op de weegschaal gekoppeld is, dat ik niet pas bij een bepaald getal zelfvertrouwen 'mag' hebben, maar meer dat ik mezelf accepteer als 'work ik progress', maar mezelf wel accepteer en doorga met afvallen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar een paar kilo's op jouw gewicht is toch niet zo veel? Niet zo veel om echt veel verschil te zien toch? Als je eenmaal een stuk verder bent dan wordt het wel een stuk beter denk ik.
*dit is mijn persoonlijke mening en ik ben niet opgeleid tot deskundige in dit gebied. Aan deze post kunnen geen rechten worden ontleend. Oktober 2013 speedaids B.V.
Op dit moment is het te versmolten denk ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ah ok... ja, dat is ook klote...
dat ben jij alleen niet als persoon, das het gedrag wat je hebt, das toch wel wat anders? Of zijn die twee versmolten met elkaar?
Meltaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Op dit moment is het te versmolten denk ik.
zie bericht hierboven, daar is de SC ook heerlijk voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Mss het volgende:
Nee ik hoef ook geen raad hoor, soms moet ik gewoon even mijn gezeik kwijt
Dat ze dr bek moet houden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
Godverdomme.... wijvengezeik........
we gaan een daggie weg met de stichting vriendinnen. Verschillende woonplaatsen, verschillende opstapplaatsen (met zo'n goeienkopen aidsbus ja)
Dus we hebben het over reserveren en welke plek we gaan opstappen en wat handig is. Daar hadden we het nog over, whatsappt 1 vriendin ineens dat ze voor haar en een ander gereserveerd heeft om bij haar op te stappen want das handiger voor haar.....
Dus ik vraag aan andere vriendin of ze naar mij toe komt en dan in R'dam opstappen, gaat mevrouw 1 moeilijk doen want das niet gezellig omdat waarschijnlijk andere bus. Dus ik ben haar nu even aan het uitleggen dat ze moet OVERLEGGEN VUILEN KUTHOERRRRRR
En nu geeft ze de ipad de schuld want die vulde soort van half automagisch alles in
Ik zit even te denken over wat ik ga antwoorden
ik heb gezegd dat ik het een rare gang van zaken vind en van overleg hou, niet dit gedoe.quote:
Dat ze dat gedrag op haar werk moet houden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat ik het een rare gang van zaken vind en van overleg hou, niet dit gedoe.
Zegt ze dat ze op haar werk nu eenmaal snel knopen door moet hakken dus van snelle beslissingen houdt
Adem in, adem uit....
ja echt hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat ze dat gedrag op haar werk moet houden?
En dat er ook bijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
[..]
ja echt he
Hoop niet dat ze zo leiding geeft, zal een beroerde baas zijn dan
ik kreeg ook z'n "sorry, maar.... blablabla"quote:
zeg: MAAR IS NEEquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ik kreeg ook z'n "sorry, maar.... blablabla"
Oftewel ze vindt het helemaal niet sorry
ik ben weer even aan het bedenken hoe ik ga antwoorden waarbij ik duidelijk ben, maar wel de gezelligheid uiteindelijk weer kan herstellenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus ze ontkracht de sorry 1 woord na de sorrybitch plz
Dat ze niet moet liegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:26 schreef Molo het volgende:
Godverdomme.... wijvengezeik........
we gaan een daggie weg met de stichting vriendinnen. Verschillende woonplaatsen, verschillende opstapplaatsen (met zo'n goeienkopen aidsbus ja)
Dus we hebben het over reserveren en welke plek we gaan opstappen en wat handig is. Daar hadden we het nog over, whatsappt 1 vriendin ineens dat ze voor haar en een ander gereserveerd heeft om bij haar op te stappen want das handiger voor haar.....
Dus ik vraag aan andere vriendin of ze naar mij toe komt en dan in R'dam opstappen, gaat mevrouw 1 moeilijk doen want das niet gezellig omdat waarschijnlijk andere bus. Dus ik ben haar nu even aan het uitleggen dat ze moet OVERLEGGEN VUILEN KUTHOERRRRRR
En nu geeft ze de ipad de schuld want die vulde soort van half automagisch alles in
Ik zit even te denken over wat ik ga antwoorden
"Bakkes, HOER"*quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben weer even aan het bedenken hoe ik ga antwoorden waarbij ik duidelijk ben, maar wel de gezelligheid uiteindelijk weer kan herstellen
ja echt he, aidswijvenquote:
Lekker emotioneel instabiel wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef Molo het volgende:
terwijl ik aan het bedenken was is zij geloof ik in janken uitgebarsten en is nu aan het zeiken dat andere vriendin en ik zo ontzettend fel naar haar doen en dat ze dat "er niet ook nog bij kan gebruiken".
Flikker toch op, dus toen ben ik even los gegaan
en zo'n "het is privé" erbij ook. JEUKKKKKKKKK!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker emotioneel instabiel wel.
iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker emotioneel instabiel wel.
das zo'n softe zweefmuts die iedereen te vriend wil houdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zou het gewoon negeren en met die ene vriendin je plan trekken. Fucking dramaqueen.
Die indruk kreeg ik inderdaad alquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef Molo het volgende:
[..]
das zo'n softe zweefmuts die iedereen te vriend wil houden
ik heb er zat, maar in principe zijn deze best leukquote:
echt hequote:
Alweer?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:45 schreef Diconnected het volgende:
Tijd om een nieuw infuus te prikken hoor ik, pomp is aan het piepen
Mannenvrienden zijn echt heel chill. Ik heb denk ik meer mannenvrienden dan vrouwenvrienden, maar mijn beste vrienden zijn wel vrouw.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
echt he
* Molo op lijstje voor Sint & Piet zet alleen nog maar nieuwe mannelijke vrienden maken
Ik heb geen vrienden slotje opglost.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Mannenvrienden zijn echt heel chill. Ik heb denk ik meer mannenvrienden dan vrouwenvrienden, maar mijn beste vrienden zijn wel vrouw.
Gij HOER autist!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden slotje opglost.
ik heb ook liever mannen als vriend dan vrouwen, maar wijvenberoep dus ik kom ze nu eenmaal vaker tegenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Mannenvrienden zijn echt heel chill. Ik heb denk ik meer mannenvrienden dan vrouwenvrienden, maar mijn beste vrienden zijn wel vrouw.
EPICquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Molo het volgende:
Koos kwam net thuis met een kaart die in de bus had gevonden die door vrienden van ons was opgestuurd:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zij gaan ook altijd prcies voor het huis van de buren naar ons staan zwaaien als ze thuis zijnquote:
Ik kijk het nooitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:11 schreef Molo het volgende:
Is die Amy trouwens die meid die altijd in de zeik wordt genomen door Ellen?
omgquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Molo het volgende:
Ik krijg net een privé berichtje dat ze zich heel rot voelt, nu niet kan slapen en niet weet waar ze deze uitbranders aan te danken heeft maar hoopt dat ik wel lekker kan slapen.
Zeker, gaat goed komen
ARGGGGGGGGGGGGGGGHHHHH flikker toch een eind op met je emogedrag
ik ook niet daarom vroeg ik het aan jouquote:
als ik ook ooit zo word (ben???quote:
Ik zal je wel behandelen met mijn hermanmesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik ook ooit zo word (ben???![]()
![]()
![]()
) gaan jullie me wel patsen geven toch?
braaf!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal je wel behandelen met mijn hermanmes
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:13 schreef Molo het volgende:
Ik krijg net een privé berichtje dat ze zich heel rot voelt, nu niet kan slapen en niet weet waar ze deze uitbranders aan te danken heeft maar hoopt dat ik wel lekker kan slapen.
Zeker, gaat goed komen
ARGGGGGGGGGGGGGGGHHHHH flikker toch een eind op met je emogedrag
Ik krijg hier jeukende handen van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:17 schreef Molo het volgende:
ik-vind-iedereen-lief-vriendin heeft emo-vriendin net gebeld erover en ze zijn tot de conclusie gekomen (HOE in godesnaam denk ik dan???) dat het komt omdat we elkaar te weinig zien en er teveel aan de hand is en dat we meer moeten luisteren naar elkaar.
Dat zal de "het is privé" wel wezen, maar dan nog, daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Dan moet je je bek open trekken toch
ja ik ook, ik ben toch stiekem meer een vent dan ik dacht want ik kan me er écht niet in inlevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg hier jeukende handen van.
HOE is dat mogelijk?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg mn sjaal niet aan elkaar einzik faal
Nou ik moet m aan elkaar naaien maar ik faal. En het is een grote dradenmassaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
HOE is dat mogelijk?
Slaap lekekr Speesie!
Weer lekker chaotisch bezig zoals altijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou ik moet m aan elkaar naaien maar ik faal. En het is een grote dradenmassa
Ik ben gestopt en wacht wel op mama morgenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weer lekker chaotisch bezig zoals altijd
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Mss het volgende:
Nee ik hoef ook geen raad hoor, soms moet ik gewoon even mijn gezeik kwijt
wat een drama's!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:19 schreef Molo het volgende:
Gelukkig heb ik 7 dagen bedenktijd op die kaartjes dus ik maak me niet druk. Kan zij ondertussen even zichzelf bevuilen met haar jenktranen
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een drama's!heb je er nog wel zin in zo?
Ik nu pas, na terug scrollen, maar hij is tofquote:
Voer dat verrot uit de vriezer komt?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:20 schreef Incantrix het volgende:
En in het kader van dingen om je écht druk over te maken: ik heb vanmorgen wéér kattenvoer weg kunnen gooien dat verrot uit de vriezer kwamvolgens mij heeft de producent iets raars gedaan, ik heb nu echt al voor een euro of 35 aan vlees weggegooid.
dan is het rot ingevroren. Is met de BARF van Max ook wel eensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Voer dat verrot uit de vriezer komt?
Das wel veel geld om weg te moeten gooien ja...
Ja man, ik baal ervan, we hebben het bij meerdere winkels gehad, dus het ligt niet aan de winkel zelf. Ik ben nu een mail aan de producent aan het typen (en schreef daarbij, en passant, 'ik wil graag van u hoeren hoe dit kan'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan is het rot ingevroren. Is met de BARF van Max ook wel eens
Pokémon!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 07:59 schreef IJsdraakje het volgende:
En nu moet ik eerst allerlei nuttige dingen doen voor ik mag Pokémonnen.
Ach, als we ze ineens allemaal blank zouden maken, zouden we wel weer wat te zeiken hebben dat we 'zwarte mensen uitsluiten'. Je doet het toch nooit goed in de wel/niet racistisch discussiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en in essentie is zwarte piet natuurlijk wél racistisch inderdaad. Diep in ons hart weten we dat ook best
Dat zei ik ook al een aantal keer. Dat gejank van dat hij zwart is van het roet, come on! Daarom heeft hij ook rode lippen, creolen in zijn oren en kroeshaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Oh en in essentie is zwarte piet natuurlijk wél racistisch inderdaad. Diep in ons hart weten we dat ook best
hehehequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, ik baal ervan, we hebben het bij meerdere winkels gehad, dus het ligt niet aan de winkel zelf. Ik ben nu een mail aan de producent aan het typen (en schreef daarbij, en passant, 'ik wil graag van u hoeren hoe dit kan')
Je maakt er gewoon mensen met zwarte vegen VAN HET ROET HARRHARR op hun gezicht van, en dan kunnen het nederlanders, turken, marokkanen, negers, whatever zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach, als we ze ineens allemaal blank zouden maken, zouden we wel weer wat te zeiken hebben dat we 'zwarte mensen uitsluiten'. Je doet het toch nooit goed in de wel/niet racistisch discussie
nee, ze moeten gewoon ongeschminkt zijn. Dan zijn ze niet allemaal blank. Tenzij er geen negers/Chinezen/Indiërs zijn die willen pieten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ach, als we ze ineens allemaal blank zouden maken, zouden we wel weer wat te zeiken hebben dat we 'zwarte mensen uitsluiten'. Je doet het toch nooit goed in de wel/niet racistisch discussie
Maar dan zijn die mensen ineens herkenbaar als 'heeeee das ome Jan!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je maakt er gewoon mensen met zwarte vegen VAN HET ROET HARRHARR op hun gezicht van, en dan kunnen het nederlanders, turken, marokkanen, negers, whatever zijn
Waarom niet? Dan maakt de Sint toch deels gebruik van oproepkrachten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan zijn die mensen ineens herkenbaar als 'heeeee das ome Jan!' dus dat werkt ook niet echt
simpel, dan laat je geen bekenden Pieten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan zijn die mensen ineens herkenbaar als 'heeeee das ome Jan!' dus dat werkt ook niet echt
Wordt een beetje lastig met intochten in de stad en zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
simpel, dan laat je geen bekenden Pieten.
Waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig met intochten in de stad en zo.
Wil je mijn disclaimer lenen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja man, ik baal ervan, we hebben het bij meerdere winkels gehad, dus het ligt niet aan de winkel zelf. Ik ben nu een mail aan de producent aan het typen (en schreef daarbij, en passant, 'ik wil graag van u hoeren hoe dit kan')
Een kind van vier ZIET DAT NIETquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig met intochten in de stad en zo.
DAT ZEG IK GAMMAquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een kind van vier ZIET DAT NIETEn zèker niet midden in een intocht met 100 miljoen man.
En anders heeft ome Jan een bijbaantje rond Sinterklaas. Da's pas vet. Kun je helemaal spannende verhalen over vertellen op school.
Ja, dit bedoel ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef Incantrix het volgende:
Handig juist, als een kind dan een Piet herkent kan hij heel trots zijn dat zíjn ome Jan de Sint helpt
Ik zou het heel raar vinden als zoiets als het sinterklaasfeest zo extreem op de schop zou moeten omdat er blijkbaar een paar mensen zijn die zich eraan storen terwijl het overgrote merendeel het gewoon ziet als een vrolijk feest. Dan kun je in elk feest wel elementen vinden waar iemand zich niet in kan vinden en dan kun je alles wel op een weegschaal leggen. Ik vind het gewoon ver gaan allemaal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:43 schreef Incantrix het volgende:
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk
Maar als ik dat zeg lopen mensen paars aan en vliegen ze me schuimbekkend naar de strot
ja ik had niet alles goed gelezen sorry mevrouwquote:
Noh echt he? Weet je hóe cool Stef dat zou vinden als hij ome Jan ineens ontdekt tussen alle pieten? Ik weet het nu alquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dit bedoel ik
Mensen die overal alleen een probleem in zoeken... Zie de mogelijkheden!
Extrèèm op de schop? Omdat pieten niet meer zwart geverfd worden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou het heel raar vinden als zoiets als het sinterklaasfeest zo extreem op de schop zou moeten omdat er blijkbaar een paar mensen zijn die zich eraan storen terwijl het overgrote merendeel het gewoon ziet als een vrolijk feest. Dan kun je in elk feest wel elementen vinden waar iemand zich niet in kan vinden en dan kun je alles wel op een weegschaal leggen. Ik vind het gewoon ver gaan allemaal.
Alle liedjes kun je wegflikkeren. De naam Piet eigenlijk ook. Iedereen kan hulpje worden en wat roetvlekken krijgen, wat stelt de naam Piet dan nog voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Extrèèm op de schop? Omdat pieten niet meer zwart geverfd worden?
Feel teh lurvquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik had niet alles goed gelezen sorry mevrouw
We zijn wel heel eensgezind in deze
Iemand die een erebaan heeft bij de Sint, een pietenpak mág dragen en over hele bijzondere capaciteiten moet beschikkenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Alle liedjes kun je wegflikkeren. De naam Piet eigenlijk ook. Iedereen kan hulpje worden en wat roetvlekken krijgen, wat stelt de naam Piet dan nog voor.
Vraag een willekeurige lilliputter wat ie van de elfjes van sinterklaas vindt, zullen ze vast ook tof vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
En het zijn niet een paar mensen. Vraag elke willekeurige neger maar eens of Zwarte Piet hem beledigt. Ik ken er geen 1 die het een goed idee vindt.
Dat heb je mij niet horen zeggen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
En om dan te zeggen dat die negers niet moeten zeiken en ons land onze regels, nou dan verdien je best een trap.
ik richtte het ook niet naar jouquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb je mij niet horen zeggen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik richtte het ook niet naar jou
Ik denk dat er veel zijn die al hun hele leven hun mond erover houden, omdat dít dus de reactie is die ze krijgen. Ik vind het echt triest om te lezen dat gekleurde mensen in hun jeugd zich de hele sinterklaasperiode raar en rot voelden omdat zij zich aangesproken voelden door deze figuur. Ik vind dat het een feest voor álle kinderen moet zijn en dan kan er best een aanpassingkje aan vanaf.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
En het zijn niet een paar mensen. Vraag elke willekeurige neger maar eens of Zwarte Piet hem beledigt. Ik ken er geen 1 die het een goed idee vindt.
Een halfbloedjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, Trix en ik hadden al besloten dat wij de minderheid zijn, dus ik ga wel ergens op een bankje tussen de negers en de blanken in zitten en ik zie wel wat er uiteindelijk uit komt.
Jup. Ik ben ook een beetje bang dat ALS het dan zo komt dat pieten niet meer zwart zijn, er massa's van die PVV-tokkies gaan zijn die het Sinterklaasfeest gaan lopen terroriseren. Leg dàt maar uit aan je kinderen. Dat ome Wesley iedereen in elkaar stampt omdat ie het niet eens is met hoe het KINDERfeest voortaan verloopt terwijl alle kindertjes het nog steeds allemaal dikke prima vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel zijn die al hun hele leven hun mond erover houden, omdat dít dus de reactie is die ze krijgen. Ik vind het echt triest om te lezen dat gekleurde mensen in hun jeugd zich de hele sinterklaasperiode raar en rot voelden omdat zij zich aangesproken voelden door deze figuur. Ik vind dat het een feest voor álle kinderen moet zijn en dan kan er best een aanpassingkje aan vanaf.
Het leukst vind ik dat het alleen maar volwassenen zijn die er een heisa van maken, want kinderen zijn extreem flexibel. Wanneer in het sinterklaasjournaal een verhaal komt over hoe en waarom zwarte piet verandert in piet denk ik dat er geen kind om maalt.
Ja echt, zó ranzig.. Al denk ik dat ze niks moeten verbieden, laat de mensen zelf maar kiezen, gewoon zwarte piet laten 'meespelen' als zij dat willen. Als de officiële Sint het aanpast duurt het maar een paar jaar voor het ingeburgerd raakt en dan sterft de zwarte, negroïde variant vanzelf uit. Denk ik. Behalve de die hard-ado-kern misschien, maar daar wil ik soberso al niks mee te maken hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup. Ik ben ook een beetje bang dat ALS het dan zo komt dat pieten niet meer zwart zijn, er massa's van die PVV-tokkies gaan zijn die het Sinterklaasfeest gaan lopen terroriseren. Leg dàt maar uit aan je kinderen. Dat ome Wesley iedereen in elkaar stampt omdat ie het niet eens is met hoe het KINDERfeest voortaan verloopt terwijl alle kindertjes het nog steeds allemaal dikke prima vinden.
Komt door Molo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuhhhh !
De TT is niet goed voor mijn gemoedsrust![]()
GA DEAUDDDDDquote:Hallo,
Wilt u onze vraag over zwarte Piet beantwoorden op Facebook?
https://apps.facebook.com/my-polls/vriendjepiet
Of ondersteun onze actie op:
https://www.facebook.com/pages/Vriendje-Piet/278628338929170
Bedankt!
Jan
Pfffffquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, nu ook in mijn godverdomdese e-mail!!!
[..]
GA DEAUDDDDD
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Echt he?
Ik heb overigens al reactie van de producent van het kattenvoer, we krijgen nieuw kattenvoer en ze gaan achterhalen wat het probleem is (geweest), ik moest opgeven welke winkels het probleem hadden zodat ze erachteraan kunnen![]()
Oeh das wel netjes iddquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Echt he?
Ik heb overigens al reactie van de producent van het kattenvoer, we krijgen nieuw kattenvoer en ze gaan achterhalen wat het probleem is (geweest), ik moest opgeven welke winkels het probleem hadden zodat ze erachteraan kunnen![]()
'Gelukkig' snapt mijn pa niet veel van pagina's liken en statussen delen etc. dus dat scheeltquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Echt he?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaat het nou godver hier ook al over zwarte piet?![]()
![]()
![]()
Gelukkig werk ik de hele dag met kinderen die van ons nog niet over Sinterklaas mogen zeiken omdat hij nog niet in het land is. Daarbij hebben ze het te druk met elkaar in elkaar rammen om ermee bezig te zijn
.
Dat was mijn bijdrage, ik ga weer aan het werk.. Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaat het nou godver hier ook al over zwarte piet?![]()
![]()
![]()
Gelukkig werk ik de hele dag met kinderen die van ons nog niet over Sinterklaas mogen zeiken omdat hij nog niet in het land is. Daarbij hebben ze het te druk met elkaar in elkaar rammen om ermee bezig te zijn
.
Dat was mijn bijdrage, ik ga weer aan het werk.. Is het al vrijdag?
Teruggezocht, it did. Zegt dus niksquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, is jouw russenpakje ooit op "Released by Customs" gekomen?
Als ie grappen maakt over zwarte piet; ren ik huilend de zaal uitquote:
He will.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ie grappen maakt over zwarte piet; ren ik huilend de zaal uit![]()
Overigens: Velen filmpjes op joetjoep te vinden voor de geïnteresseerden
dat was gisteren een item bij editie nl volgens mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vraag een willekeurige lilliputter wat ie van de elfjes van sinterklaas vindt, zullen ze vast ook tof vinden.
Oh... Dat heb ik dan weer niet gezienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat was gisteren een item bij editie nl volgens mij
Mijn man ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
inmiddels al 34 pietietielikers. Mijn schoonmoeder uiteraard ook.
Geen kuikens, dit gaat om het gemalen vleesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
krijg je nu ook 15 kilo nieuwe kuikens?
Super service!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen kuikens, dit gaat om het gemalen vleesMaar ze hebben me al gevraagd welke smaken we willen hebben ter vervanging
Echt, hóe briljant!!
Nou echt! Ik raadde ze altijd al aan bij anderen omdat goed spul, netjes geprijsd en ook het enige gemalen vleesmerk waar Max écht goed tegenkan, maar met deze service krijgen ze er nog een pluim bij van mequote:
Bij mij waren het er vanmorgen négen maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
30% van mijn lijst ook gewoon
Ik heb een kansloze PVV-lovende familie hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij mij waren het er vanmorgen négen maarVan de >100 ofzo (jaja, ik weet het, wat een hoer, maar ik heb allemaal forumclubskes erbij
)
Chocola & caramelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geen kuikens, dit gaat om het gemalen vleesMaar ze hebben me al gevraagd welke smaken we willen hebben ter vervanging
Echt, hóe briljant!!
Je weet dat het er 226 zijn he? Hoertje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bij mij waren het er vanmorgen négen maarVan de >100 ofzo (jaja, ik weet het, wat een hoer, maar ik heb allemaal forumclubskes erbij
)
Serieus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet dat het er 226 zijn he? Hoertje.
Valt best mee hoor, ik ken er met 500+ omdat ze serieus hele forums in hun facebook zetten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Serieus?
Ik verdien een emoslinger
1000 van haar allerbeste vriendenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Valt best mee hoor, ik ken er met 500+ omdat ze serieus hele forums in hun facebook zetten.
Mijn nichtje van inmiddels al weer 17 of 18 (in mijn hooft blijft ze altijd 13) heeft er ruim 1000.
"Wil je spaarpunten? Kassabon? Mij toevoegen op feesboek?"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
oh sorry, 965 zijn het.
Maar ze is ook cassiere bij de coop, dan ontmoet je ook velen mensen natuurlijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Wil je spaarpunten? Kassabon? Mij toevoegen op feesboek?"
ik denk oprecht niet dat die pubers elkaars statussen daadwerkelijk lezen. Die gebruiken het medium enkel om hun eigen gal te spuwen en dingen te posten als "Mmm frikandelbroodje" en "Blegh geen zin in school" etc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ik vind dit eigenlijk al wel ernstigBijna 1000
Hoe moet háár timeline er wel niet uitzien met slagvelden als sneeuw of zwarte pietendiscussies?
En om selfies te plaatsenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk oprecht niet dat die pubers elkaars statussen daadwerkelijk lezen. Die gebruiken het medium enkel om hun eigen gal te spuwen en dingen te posten als "Mmm frikandelbroodje" en "Blegh geen zin in school" etc.
Met caps als "Got my hair did xoxoxo"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En om selfies te plaatsen
Met vervolgens velen reacties als 'mooi hoor Schatje <3' en 'laat ze alemaal maar kletsen maar jij weet dat je er goed uitziet!!!'quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met caps als "Got my hair did xoxoxo"
mooiii meisj xxxquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met vervolgens velen reacties als 'mooi hoor Schatje <3' en 'laat ze alemaal maar kletsen maar jij weet dat je er goed uitziet!!!'
heet ze Chelsea?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die vriendin van het broertje van Brum post allemaal cryptische dingen en dan gaat dr familie reageren met 'loveyou' enzo
ik heb een vriendin die het wel eens doet maar elke keer als ik daar wat van zeg wordt ze boos dus mja.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:38 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, haha, er was eens een vriendin die dat constant deed. En van die dat is privé-statussen. Tot haar vriend haar een keer genadeloos op haar donder gaf bij zo'n statusen zij ging van 'eh. Hum. Eigenlijk heb je best gelijk
![]()
'
Hij doet gezellig mee. Volgens onze calculaties is het voor kerst toch over dus hopelijk hebben we gelijk en komt er een nieuwe. De vorige twee waren ook niet alles maar wel 20x beter als dezequote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:38 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, haha, er was eens een vriendin die dat constant deed. En van die dat is privé-statussen. Tot haar vriend haar een keer genadeloos op haar donder gaf bij zo'n statusen zij ging van 'eh. Hum. Eigenlijk heb je best gelijk
![]()
'
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn nichtje kan dat ook zo goed (meestal via Twitter) "waarom negeer je me?" "ik dacht dar je mn vriendin was" en nog meer van dat gezeik. Zeg dan WIE!!!! en waarom uiteraardaan dat loze geschreeuw heeft niemand niets.
En hoi![]()
Ik heb vandaag wat verkocht via Etsy
De vriendin van mijn vader deelt heel de tijd van die plaatjes waar dat soort teksten in staan. Echt om te huilen gewoonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook eentje die steeds post dat ze niet meer over zich heen laat lopen en dat ze nu eindelijk weet wie de echte vrienden zijn en en en....![]()
Verder eik niet echt iemand.. Ermahgerd dat valt velen mee![]()
You haz a problemquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
er liep een neger langs mijn bureau en mijn hartslag ging instant omhoog voordat ik mijn brein besefte dat het niks met de pietendiscussie van doen had.!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
er liep een neger langs mijn bureau en mijn hartslag ging instant omhoog voordat ik mijn brein besefte dat het niks met de pietendiscussie van doen had.!
ZO IS HET!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De vriendin van mijn vader deelt heel de tijd van die plaatjes waar dat soort teksten in staan. Echt om te huilen gewoon
En altijd dezelfden die dan daaronder reageren met 'helemaal mee eens.'
jammerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg geen baby trouwensSkjoe je hoeft je sok niet op te eten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben teleurgesteld dat de mondhygiëniste geen gelijk hadquote:
Ze heeft hersenletsel opgelopen in een bijna fataal ongeluk en daarom doet ze zo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een vriendin van mij zet ook wel eens van die semi 'dit is prive' statussen weg als 'echte vrienden blablabla' maar die heeft ze dus ook al serieus eens geplaatst om te zien of een bepaald persoon (waar dat dan op zou slaan) zou reageren en op die manier te bepalen of die zich aangesproken voelde. En dat zat ze vervolgens ook rustig te vertellen
Nou, die vriendin waar dat op sloeg heeft dat dus inderdaad een keer voor mij gedaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een vriendin van mij zet ook wel eens van die semi 'dit is prive' statussen weg als 'echte vrienden blablabla' maar die heeft ze dus ook al serieus eens geplaatst om te zien of een bepaald persoon (waar dat dan op zou slaan) zou reageren en op die manier te bepalen of die zich aangesproken voelde. En dat zat ze vervolgens ook rustig te vertellen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, die vriendin waar dat op sloeg heeft dat dus inderdaad een keer voor mij gedaan.
We hadden ooit vaag iets afgesproken voor een zaterdag, daar was geen follow up op gekomen, ik was het vergeten. Had ik die zaterdag op Facebook gezet dat ik een gezellige dag had gehad met mijn familie. Kwam er de volgende dag een "Pffff, sommige mensen...."
Ik vertelde haar dat maaaanden later, dat ik zulke facebook updates stom vond. Zei ze: ja maar dat was voor jou hoor. Toen pas viel het kwartje.
Echt mensen, hou dan gewoon je muil
Gmrpflquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, die vriendin waar dat op sloeg heeft dat dus inderdaad een keer voor mij gedaan.
We hadden ooit vaag iets afgesproken voor een zaterdag, daar was geen follow up op gekomen, ik was het vergeten. Had ik die zaterdag op Facebook gezet dat ik een gezellige dag had gehad met mijn familie. Kwam er de volgende dag een "Pffff, sommige mensen...."
Ik vertelde haar dat maaaanden later, dat ik zulke facebook updates stom vond. Zei ze: ja maar dat was voor jou hoor. Toen pas viel het kwartje.
Echt mensen, hou dan gewoon je muil
CTRL ZZZZZZZZZZZZquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
KUT KUT ik was een lijst aan het bewerken en drukte verkeerde knopje ALLES WEG
Kut!
CRTL Y om het terug te halen toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
CTRL ZZZZZZZZZZZZen huilen als ie daarbij niks doet...
Been there; done that
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Een eenhoorn met regenboog manen![]()
deze dus https://www.etsy.com/nl/transaction/157121993
hoezo dat niet? bij de eerste heb ik ze gewoon aan elkaar gehaakt met halve vaste. (twee kanten gewoon tegen elkaar houden en halve vaste maken). bij de tweede heb ik gewoon een stuk draad door beide zijde geregen en strak aan getrokken. Er is geen goed of fout, als het maar vast zit. Jij kunt ditquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]nice
Ik krijg mijn sjaal niet aan elkaar dus ik wacht tot mama vanavond thuis is
cute!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Een eenhoorn met regenboog manen![]()
deze dus https://www.etsy.com/nl/transaction/157121993
MAAR ALLES MOET PRECIES GOED EN STEKEN MOETEN PRECIES OP ELKAAR ENHUUUUquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hoezo dat niet? bij de eerste heb ik ze gewoon aan elkaar gehaakt met halve vaste. (twee kanten gewoon tegen elkaar houden en halve vaste maken). bij de tweede heb ik gewoon een stuk draad door beide zijde geregen en strak aan getrokken. Er is geen goed of fout, als het maar vast zit. Jij kunt dit![]()
dat ziet toch niemand??? meestal zit dat toch achter in je nek en anders zie je het nog niet door de sjaal zelf en doordat die best bulky is. Laat het losquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR ALLES MOET PRECIES GOED EN STEKEN MOETEN PRECIES OP ELKAAR ENHUUUUdus.
wat, is puckzzz te koop?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Dankje. Hoe gaat het met jou verkopen???
Rustig blijven. Alles plat op de tafel uitleggen met de uiteinden naar elkaar toe en gewoon 1 voor 1 beginnen. Komt goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR ALLES MOET PRECIES GOED EN STEKEN MOETEN PRECIES OP ELKAAR ENHUUUUdus.
Wel met enige gebruikersschadequote:
Ow dat is jammer. Wat ik merk is dat je vooral veel geduld moet hebben. Maar het idd lastig om te ontdekken wat andere nu precies leuk vinden en wanneer (of voor welke prijs) ze het willen kopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wel met enige gebruikersschade
En TG: de verkoop gaat niet.
Misschien ben ik te duur of vinden mensen het domweg niet mooi. Of ik doe iets niet goed met de tags. Ik weet het niet. Ik heb besloten om gewoon dingetjes te blijven maken die ik leuk vind en als iemand ze wil kopen dan is dat tof.
Ik ben wel bezig om een soort van geluksarmbandjes te maken die je zelf kunt maken. Dus een heel pakketje met alle benodigdheden en beschrijving in een leuk fluwelen buideltje (zodat je daar het armbandje weer in kan doen om kado te geven)
Ach wie weet
Oeh die zijn leuk!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja we hadden het laatst over schoenen toch?
Ik denk dat ik voor deze ga
https://www.sacha.nl/shop(...)pistol-boots/3x0567/
OMGquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo een uitnodiging krijgt voor een training,VERPLICHT!!!, er heen gaat en ontdekt dat je precies die training al hebt gedaan onder een andere naam
In juli ook echt.
oh he bah, zo minzaam is datquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
GmrpflKlanten die me met 'dametje' aanspreken in een betweterig toontje
Nee. Gewoon nee.Als je niks van me aan wil nemen; DAN LOS HET ZELF OP EN BEL ME NIET.
ermahgerd da's toch ook gewoon KUTquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je zo een uitnodiging krijgt voor een training,VERPLICHT!!!, er heen gaat en ontdekt dat je precies die training al hebt gedaan onder een andere naam
In juli ook echt.
reageren met Ja Hallo! Jij kan het niet mannetje!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
GmrpflKlanten die me met 'dametje' aanspreken in een betweterig toontje
Nee. Gewoon nee.Als je niks van me aan wil nemen; DAN LOS HET ZELF OP EN BEL ME NIET.
http://www.benvolkers.com(...)-boot-vol-illegalen/quote:NANTES/AMSTERDAM – De Franse kustwacht heeft dinsdagmiddag een boot onderschept met honderden illegalen aan boord. Naar verluidt was de boot, die vaart onder de Spaanse vlag, op weg naar Nederland. De gezagvoerder van het schip, een oude, ietwat verwarde man, is in hechtenis genomen. Hij wordt verdacht van mensenhandel, slavernij en het smokkelen van verboden, veelal goedkope namaakgoederen en een witte schimmel. Het schip, een feestelijk versierde stoomboot, ligt geankerd in de haven van Nantes en trekt veel bekijks van de lokale bewoners. De illegalen zijn ondergebracht in een tentenkamp even buiten de stad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
![]()
[..]
http://www.benvolkers.com(...)-boot-vol-illegalen/
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
JEZUS MINAnog niet langs zien komen gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:18 schreef Sharana_LV het volgende:
JEZUS MINAIk geef mijn tijdlijn een dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik kan hier zo slecht tegen hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nog niet langs zien komen gelukkig
Ja, is 't ook, maar ik kan dan weer niet tegen die josti's die menen massaal die shit te moeten delen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik kan hier zo slecht tegen he
Die hele pietendiscussie kan mij echt aan mijn reet roesten, dan halen ze de dikke lippen en afrohaar weg en dan is iedereen weer blij, zero fucks. Maar dit soort dingen vind ik wel erg
Ook dat.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, is 't ook, maar ik kan dan weer niet tegen die josti's die menen massaal die shit te moeten delen.
Waarom kijk je dat dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar ik ben er geowon echt misselijk van nu
Als ik het geweten had zou k natuurlijk niet klikkenquote:
quote:En natuurlijk weer buitenlanders die dieren mishandelen dat mag zeker ook in hun gelooft bahbah met dood straf
quote:Kankerkoppen, dat ze die landen godverdomme opblazen vieze gore vuile gezwellen. Vieze mensen. Verbranden die landen. Zwarte kutkoppen
quote:Misschien moeten we ook eens in opstand komen voor dat klote volk met hun klote tradities... het word tijd dat er grote veranderingen gaan plaats vinden binnen Nederland zodat dat kut volk lekker oprot terug naar waar ze vandaan komen!
Het zijn meestal dezelfde mensen die die shit delen en je ziet toch wel aan het bericht/de reacties wat het is?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik het geweten had zou k natuurlijk niet klikken
Gelukkig zijn de reacties van de NL´ers op het bericht weer top
[..]
[..]
[..]
ermahgerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
PVV ole oleeequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De video was niet gedeeld, iemand uit mijn lijst reageerde erop dus dan staat die video ook in mijn lijstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het zijn meestal dezelfde mensen die die shit delen en je ziet toch wel aan het bericht/de reacties wat het is?
Ik vind het ook een beetje dom van jezelf
HOEzo failen de krullers danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fail die krullersIk kreeg krullen MAAR IK WILDE ALLEEN MAAR DAT MIJN HAAR NAAR BINNEN DRAAIDE AAN DE ONDERKANT. Dus maar weer bewerkt met de stijltang
Goeie. Ik zie Spees al zitten met hoofdpijn omdat ze allemaal zware blikjes in het haar heeft hangenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je mot colablikjes gebruiken danLege, dat wel
Ik woon in een autistenhuishouden. Ik zeg alles altijd zo specifiek en volledig mogelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goeie. Ik zie Spees al zitten met hoofdpijn omdat ze allemaal zware blikjes in het haar heeft hangen.
Ik hou er vanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik woon in een autistenhuishouden. Ik zeg alles altijd zo specifiek en volledig mogelijk
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb mij 1x laten verleiden tot een uitspraak als 'kijken met je oogjes, niet met je handjes'
Toen deed oudste braaf zijn handjes achter zijn rug en drukte zijn oog tegen het object van interesse aan
Dat zei ik toch al?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
Dus de krullers falen want ze maken krullen. Okeeejjj![]()
De krullers waren gewoon niet geschikt voor wat jij wilde
chagrijnquote:
Ik heb mij 1x laten verleiden tot een uitspraak als 'kijken met je oogjes, niet met je handjes'
Toen deed oudste braaf zijn handjes achter zijn rug en drukte zijn oog tegen het object van interesse aan
en mijn post eronder quote je niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |