Bij deze dan ook sprookjesboeken verbieden want ook daar komt racisme in voor aangezien het sinterklaasfeest ook een sprookje is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee want ik geloof niet dat er een wereld zal bestaan waarin racisme niet bestaat, racisme zal je altijd behouden. Maar je kan als mens wel je best doen om dat in te perken en een halt daartoe te roepen!
In Nederland?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee want ik geloof niet dat er een wereld zal bestaan waarin racisme niet bestaat, racisme zal je altijd behouden. Maar je kan als mens wel je best doen om dat in te perken en een halt daartoe te roepen!
Bij een verzonnen verhaal waarin gebruik wordt gemaakt van karikaturen van een werkelijk bestaande groep, heb je nu eenmaal kans dat bepaalde leden uit deze groep hierover gaan klagen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
IS EEN SPROOKJE neem het dus niet letterlijk azijnpisser
En wanneer je toch je lippen rood verft en gouden oorbellen in doet, moet je dan de gevangenis in?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je Piet helemaal zwart maakt (dus zonder rode lippen en gouden oorbellen) dan klopt dat schoorsteenverhaaltje ook nog.
Ziedaar een mooie middenweg.
Dus dan zouden lilliputters ook moeten zeiken op Disney ivm sneeuwitje en de 7 dwergen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bij een verzonnen verhaal waarin gebruik wordt gemaakt van karikaturen van een werkelijk bestaande groep, heb je nu eenmaal kans dat bepaalde leden uit deze groep hierover gaan klagen.
Volgens mij is dat zelfs al door bepaalde politici geopperd toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bij deze dan ook sprookjesboeken verbieden want ook daar komt racisme in voor aangezien het sinterklaasfeest ook een sprookje is.
Yep, in de cel met Bubba Pietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wanneer je toch je lippen rood verft en gouden oorbellen in doet, moet je dan de gevangenis in?
Die zijn ook dom tenslotte.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dus dan zouden lilliputters ook moeten zeiken op Disney ivm sneeuwitje en de 7 dwergen?
En volgens mij wordt die hard uitgelachen en niet serieus genomenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zelfs al door bepaalde politici geopperd toch?
In elk land kom je intolerante mensen tegen, niet alleen in Nederland en ik scheer niet alle Nederlanders over 1 kam!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In Nederland?
Waarom zijn wij, of sommigen van ons, dan intolerant?
En wat kan ik daaraan doen?
Dat is dus erg goed gelukt. 21 klagers in Amsterdam, een paar duizend man die wat geklaag over Zwarte Piet op facebook liken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:32 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Fuckquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef IntensiveGary het volgende:
Nieuwsuur: "Shepherd laat haar oordeel over zwarte piet afhangen van de herstelbetalingen"
Laten we dat alsjeblieft niet strafbaar gaan stellen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
En wanneer je toch je lippen rood verft en gouden oorbellen in doet, moet je dan de gevangenis in?
Geef nou eens een voorbeeld in nederland van rascisme of intolerantie?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
In elk land kom je intolerante mensen tegen, niet alleen in Nederland en ik scheer niet alle Nederlanders over 1 kam!
Gewoon taseren en laten liggenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef IntensiveGary het volgende:
Nieuwsuur: "Shepherd laat haar oordeel over zwarte piet afhangen van de herstelbetalingen"
Wat een corrupt zooitje is de VN toch.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef IntensiveGary het volgende:
De klagers hebben dan ook een heel IQ als ik ze zo ziequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:36 schreef MolFan het volgende:
Grappige is wel dat de klagers zichzelf dus belangrijker vinden dan de lach van zieke kinderen die baat hebben bij dit feest. Ieder jaar ben ik als piet vaste bezoeker van doodzieke kinderen, zou jammer zijn als het verdwijnt.
Toont toch aan wat voor onderzoek het is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef IntensiveGary het volgende:
Daar gaat het toch om: laat mensen, comités, zelf bepalen hoe zij uitdrukking geven aan het kinderfeest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Laten we dat alsjeblieft niet strafbaar gaan stellen.
Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met Sinterklaas, maar dat komt denk ik omdat ik geen neger ben en ik voelde me ook niet beledigd. Maar nu kom tot mij het verhaal dat Negers zich degelijk beledigd voelen en dan vind ik dat er een grens moet komen. Ik was me jaren lang onbewust van deze gevoelens van Negers totdat zij uitspraken over dit op o.a. social media en tv.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is dus erg goed gelukt. 21 klagers in Amsterdam, een paar duizend man die wat geklaag over Zwarte Piet op facebook liken.
Op een bevolking van 17.000.000 is dat erg netjes.
een heel IQ punt iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De klagers hebben dan ook een heel IQ als ik ze zo zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |